Музыка  пәні  бойынша 3-сыныпқа арналған  күнтізбелік-тақырыптық жоспар

 

Музыка  пәні  бойынша 3-сыныпқа арналған  күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Апталық жүктеме 1 сағат,  жылдық жүктеме 34  сағат.

2018-2019 оқу жылына арналған.

Алматы «Атамұра», 2018 жыл.

Авторлары: Ш.Құлманова, Б. Сүлейменова, Т.Тоқжанов, Ж.Махамбетова.

 

Сабақтың тақырыптары

Тақырыпты меңгертуге арналған оқу мақсаттары

Сағат саны

Күні

Жанды табиғат

1-тоқсан  8 сағат

1

Табиғат және музыка

3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін  салыстыру;

1

 

2

Музыкадғы жанды табиғат көріністері

3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін  салыстыру;

1

 

3

Музыкадғы жанды табиғат көріністері

3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін  салыстыру;

1

 

4

Табиғатты аялайық!

Біліміңді тексер!

3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін  салыстыру;

1

 

Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен

5

Музыкадағы көңіл-күй

3.1.1.2 музыкалық шығарманы  негізгі интонациясы, әуені арқылы танып ажырату

1

 

6

Музыкадағы көңіл-күй

3.1.1.2 музыкалық шығарманы  негізгі интонациясы, әуені арқылы танып ажырату

1

 

7

Терме-нақыл,өсиет

3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында:музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін  анықтау және ажырату;

1

 

8

Айтыс сөз сайысы

3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында:музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін  анықтау және ажырату;

1

 

2-тоқсан  8 сағат

1

Жақсылық жасай білейік

Біліміңді тексер!

3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында:

музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін  анықтау және ажырату;

1

 

Уақыт

2

Музыка және уақыт

 

1

 

3

Музыка уақыт толқынында

3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында: музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін  анықтау және ажырату;

1

 

4

Көнеден жеткен жетіген

3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында: музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін  анықтау және ажырату;

1

 

5

Біздің оркестр

Біліміңді тексер!

3.1.3.5 халық аспаптар, үрмелі аспаптар, симфониялық оркестр мен   орындаушылардың санына қарай  ансамбль түрлерін ажырату

1

 

Сәулет өнері

6

Музыка және сәулет

3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін  салыстыру

1

 

7

Музыка және сәулет

3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін  салыстыру

1

 

8

Әлемдегі театрлар

Біліміңді тексер!

3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін  салыстыру

1

 

Өнер

3-тоқсан  10 сағат

1

Музыка және поэзия

3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін  салыстыру

1

 

2

Музыка бейнелейді

3.2.1.2 музыканың көркемдеуші құралдарын: нота ұзақтығы, пауза, темп, ырғақ, динамикалық белгілерді қолдана отырып  қарапайым ырғақтық суреттемелер ойлап шығару

1

 

3

Музыка және мүсін

3.2.1.2 музыканың көркемдеуші құралдарын: нота ұзақтығы, пауза, темп, ырғақ, динамикалық белгілерді қолдана отырып  қарапайым ырғақтық суреттемелер ойлап шығару

1

 

4

Музыка және форма

3.2.1.2 музыканың көркемдеуші құралдарын: нота ұзақтығы, пауза, темп, ырғақ, динамикалық белгілерді қолдана отырып  қарапайым ырғақтық суреттемелер ойлап шығару

1

 

5

Музыка және қозғалыс

Біліміңді тексер!

3.2.1.2 музыканың көркемдеуші құралдарын: нота ұзақтығы, пауза, темп, ырғақ, динамикалық белгілерді қолдана отырып  қарапайым ырғақтық суреттемелер ойлап шығару

1

 

Атақты тұлғалар

6

Ұлы Дала сал-серілері

3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында:

музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін  анықтау және ажырату;

1

 

7

Ұлы Дала сал-серілері

3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында:

музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін  анықтау және ажырату;

1

 

8

Жалынды ақын-күйшілер

3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында:

музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін  анықтау және ажырату;

1

 

9

Қазақ оркестрін тұңғыш ұйымдастырушы –Ахмет Жұбанов

3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында:

музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін  анықтау және ажырату;

1

 

10

Музыкалық калейдоскоп

Біліміңді тексер!

3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында:

музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін  анықтау және ажырату;

1

 

Су-тіршілік көзі

4-тоқсан  8 сағат

1

Су әуені

3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін  салыстыру;

3.1.1.2 музыкалық шығарманы  негізгі интонациясы, әуені арқылы танып ажырату;

1

 

2

Өзеннің көркем нақыштары

3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін  салыстыру;

3.1.1.2 музыкалық шығарманы  негізгі интонациясы, әуені арқылы танып ажырату;

1

 

3

Айдынды шалқар Аралым!

3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін  салыстыру;

3.1.1.2 музыкалық шығарманы  негізгі интонациясы, әуені арқылы танып ажырату;

1

 

4

Су-ырыс көзі

 

3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін  салыстыру;

3.1.1.2 музыкалық шығарманы  негізгі интонациясы, әуені арқылы танып ажырату;

1

 

5

Мерекелік қуаныш

3.2.1.1 тыңдалған әніне және басқа музыкалық шығармаларға инсценировка жасау үшін идеялар ұсыну;

1

 

6

Көңілді адымдайық

3.1.3.6 нотамен қарапайым әуендер, қысқа қайырымдар орындау

1

 

7

Мерекелі мамыр

3.1.2.2 балаларға арналған шулы музыкалық аспаптарда және қазақтың ұрмалы халық аспаптарында легато, нон легато, глиссандо тәрізді музыкалық штрихтарды орындау машығын көрсету

1

 

8

Балалар мерекесі

Біліміңді тексер!

3.1.2.2 балаларға арналған шулы музыкалық аспаптарда және қазақтың ұрмалы халық аспаптарында легато, нон легато, глиссандо тәрізді музыкалық штрихтарды орындау машығын көрсету

1

 

 

One comment