Музыка пәні бойынша 3-сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Музыка пәні бойынша 3-сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Апталық жүктеме 1 сағат, жылдық жүктеме 34 сағат.
2018-2019 оқу жылына арналған.
Алматы «Атамұра», 2018 жыл.
Авторлары: Ш.Құлманова, Б. Сүлейменова, Т.Тоқжанов, Ж.Махамбетова.
№ |
Сабақтың тақырыптары |
Тақырыпты меңгертуге арналған оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Күні |
Жанды табиғат |
||||
1-тоқсан 8 сағат |
||||
1 |
Табиғат және музыка |
3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін салыстыру; |
1 |
|
2 |
Музыкадғы жанды табиғат көріністері |
3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін салыстыру; |
1 |
|
3 |
Музыкадғы жанды табиғат көріністері |
3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін салыстыру; |
1 |
|
4 |
Табиғатты аялайық! Біліміңді тексер! |
3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін салыстыру; |
1 |
|
Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен |
||||
5 |
Музыкадағы көңіл-күй |
3.1.1.2 музыкалық шығарманы негізгі интонациясы, әуені арқылы танып ажырату |
1 |
|
6 |
Музыкадағы көңіл-күй |
3.1.1.2 музыкалық шығарманы негізгі интонациясы, әуені арқылы танып ажырату |
1 |
|
7 |
Терме-нақыл,өсиет |
3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында:музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін анықтау және ажырату; |
1 |
|
8 |
Айтыс сөз сайысы |
3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында:музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін анықтау және ажырату; |
1 |
|
2-тоқсан 8 сағат |
||||
1 |
Жақсылық жасай білейік Біліміңді тексер! |
3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында: музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін анықтау және ажырату; |
1 |
|
Уақыт |
||||
2 |
Музыка және уақыт |
|
1 |
|
3 |
Музыка уақыт толқынында |
3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында: музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін анықтау және ажырату; |
1 |
|
4 |
Көнеден жеткен жетіген |
3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында: музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін анықтау және ажырату; |
1 |
|
5 |
Біздің оркестр Біліміңді тексер! |
3.1.3.5 халық аспаптар, үрмелі аспаптар, симфониялық оркестр мен орындаушылардың санына қарай ансамбль түрлерін ажырату |
1 |
|
Сәулет өнері |
||||
6 |
Музыка және сәулет |
3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін салыстыру |
1 |
|
7 |
Музыка және сәулет |
3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін салыстыру |
1 |
|
8 |
Әлемдегі театрлар Біліміңді тексер! |
3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін салыстыру |
1 |
|
Өнер |
||||
3-тоқсан 10 сағат |
||||
1 |
Музыка және поэзия |
3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін салыстыру |
1 |
|
2 |
Музыка бейнелейді |
3.2.1.2 музыканың көркемдеуші құралдарын: нота ұзақтығы, пауза, темп, ырғақ, динамикалық белгілерді қолдана отырып қарапайым ырғақтық суреттемелер ойлап шығару |
1 |
|
3 |
Музыка және мүсін |
3.2.1.2 музыканың көркемдеуші құралдарын: нота ұзақтығы, пауза, темп, ырғақ, динамикалық белгілерді қолдана отырып қарапайым ырғақтық суреттемелер ойлап шығару |
1 |
|
4 |
Музыка және форма |
3.2.1.2 музыканың көркемдеуші құралдарын: нота ұзақтығы, пауза, темп, ырғақ, динамикалық белгілерді қолдана отырып қарапайым ырғақтық суреттемелер ойлап шығару |
1 |
|
5 |
Музыка және қозғалыс Біліміңді тексер! |
3.2.1.2 музыканың көркемдеуші құралдарын: нота ұзақтығы, пауза, темп, ырғақ, динамикалық белгілерді қолдана отырып қарапайым ырғақтық суреттемелер ойлап шығару |
1 |
|
Атақты тұлғалар |
||||
6 |
Ұлы Дала сал-серілері |
3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында: музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін анықтау және ажырату; |
1 |
|
7 |
Ұлы Дала сал-серілері |
3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында: музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін анықтау және ажырату; |
1 |
|
8 |
Жалынды ақын-күйшілер |
3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында: музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін анықтау және ажырату; |
1 |
|
9 |
Қазақ оркестрін тұңғыш ұйымдастырушы –Ахмет Жұбанов |
3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында: музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін анықтау және ажырату; |
1 |
|
10 |
Музыкалық калейдоскоп Біліміңді тексер! |
3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында: музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін анықтау және ажырату; |
1 |
|
Су-тіршілік көзі |
||||
4-тоқсан 8 сағат |
||||
1 |
Су әуені |
3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін салыстыру; 3.1.1.2 музыкалық шығарманы негізгі интонациясы, әуені арқылы танып ажырату; |
1 |
|
2 |
Өзеннің көркем нақыштары |
3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін салыстыру; 3.1.1.2 музыкалық шығарманы негізгі интонациясы, әуені арқылы танып ажырату; |
1 |
|
3 |
Айдынды шалқар Аралым! |
3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін салыстыру; 3.1.1.2 музыкалық шығарманы негізгі интонациясы, әуені арқылы танып ажырату; |
1 |
|
4 |
Су-ырыс көзі
|
3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін салыстыру; 3.1.1.2 музыкалық шығарманы негізгі интонациясы, әуені арқылы танып ажырату; |
1 |
|
5 |
Мерекелік қуаныш |
3.2.1.1 тыңдалған әніне және басқа музыкалық шығармаларға инсценировка жасау үшін идеялар ұсыну; |
1 |
|
6 |
Көңілді адымдайық |
3.1.3.6 нотамен қарапайым әуендер, қысқа қайырымдар орындау |
1 |
|
7 |
Мерекелі мамыр |
3.1.2.2 балаларға арналған шулы музыкалық аспаптарда және қазақтың ұрмалы халық аспаптарында легато, нон легато, глиссандо тәрізді музыкалық штрихтарды орындау машығын көрсету |
1 |
|
8 |
Балалар мерекесі Біліміңді тексер! |
3.1.2.2 балаларға арналған шулы музыкалық аспаптарда және қазақтың ұрмалы халық аспаптарында легато, нон легато, глиссандо тәрізді музыкалық штрихтарды орындау машығын көрсету |
1 |
|
керемет сабақ