Кел көктем

Тақырыбы: Кел көктем

Мақсаты: 1) « Кел көктем» өлеңінің мазмұны мен мағынасына түсінік беру. Өлеңнің шумақтарын мәнерлеп, түсініп оқи білуге жаттықтыру, көркем тілде мазмұндай білуге үйрету.

2) Балалардың есте сақтау, талдау, салыстыру, өз беттерімен ойлау дағдыларын дамыту, мәнерлеп сөйлей білуге, өз білімдерінбағалай білуге дағдыландыру.

3) Жауапкершілікке, бірін-бірі сыйлауға, табиғатты сүйіп, аялай білуге тәрбиелеу.

Іс — әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс — әрекеті Балалардың іс — әрекеті  
Ынталандыру

Сезімді ояту

Мотивизация

қозғаушы

Шаттық шенбері

Шеңбер болып тұрайық ,                    Алақанды ашайық.

Күннің нұрын салайық,,                     Таза ауаны жұтайық,

Жүрекке жылу сыйлайық

Мейрімділік шоғын алайық,

Жиналған жылы шуақты

Қонақтарға шашайық

Балалар бәріміз бірге шаттық  шеңберін

жасайық..

 

 

 

 

 
Ұйымдастыру кезеңі

Ізденушілік

 

 

 

Ал балалар бүгін Мүбарак Жаманбалинов пен  Мұзафар Әлімбаевтың «Кел көктем»   өлең шумағын бірге айтып  шығамыз.

Жерге түскен аспанның ыршып терін,

Жұтып жұмыр жер тыншып тегін.

Қауашағы қалқайып ағаштардың.

Жарылғалы шаққа тұр бүршіктері.

Өлеңде жылдың қай мезгілі жайлы айтылады.?Жылдың көктем мезгілі

екенін айтады.

Балалар өлең

Шумағы не туралы айтылды.

 

 

Өлең шумақты

қайталап  шықты.

 
Сергіту сәті. Тербеледі   ағаштар

Алдымнан жел еседі

Кіп-кішкентай балалар

Үп-үлкен боп өседі.

Сергіту сәтінен кейін

Іс-қыймыл

әрекетпен

жасайды.

 

 
Рефлексивті

түзетушілік

 

Сабақты қорыту.Сұрақтар қою арқылы

жауаптар алу.Біз бүгін қандай оқу іс-

әрекетпен таныстық..Балаларды мадақта

-тап мақтау.

 

Кел көктем.

 

 
 

 

 

Күтілетін нәтиже:

Біледі: Көктем келгенін біледі

Меңгереді: Көктем жайлы өлең шумақтарын меңгереді

Қолданады: Серніті сәтін қолданады