Ақпараттық – технологиялық карта
Ақпараттық – технологиялық карта
Г.Қ.Жұмабаеваның оқу үрдісін ұйымдастырудағы ғылыми ұстанымы
Мақсат-
тар жүйесі |
Білім | Өнімсіз (репродуктивті)
деңгей |
Жемісті, өнімді деңгей (продуктивті)
|
||||
Түсінік | Қолдану | Талдау | Жинақтау | Баға | |||
1.Сабақтың бар кезеңіне мақсаттар қойылады
|
—Белгілі мағлұматтарды еске түсіру
-Берілетін білім, нақтылы фактілер |
-Оқушының материалды түсіндіруі
-Қысқаша баяндау, болжам жасау, ұсыныс беру (жай ғана есте сақтау ғана емес) |
—Берілген жаңа ұғымды жаңа ситуацияда пайдаланады
—Түсінгенде- рін жоғары деңгейде қолдану талап етіледі |
-Бұл категорияда ұғымды бөлшектеу, саралау, ең бастысын бөліп алу, яғни ақыл-ой деңгейінің жоғарылығын көрсетуі тиіс
-Іскерлік дағды да дамиды |
-Жеке ұғымдарды жинақтау, тұтастай бір дүние жасау жүзеге асады (схема, модель, проект)
-Шығармашы- лық әрекет танылады |
—Алған білімді, оның мәні, маңызын бағалайды
-Бағалау нақты талаптарға сәйкес болу керек -Ол талаптарды мұғалім ұсынады, оқушы өзі де ұсынуға болады |
|
2.Оқушының іс-әрекеті | -Қолданылатын терминдерді, негізгі ұғымдарды меңгереді | -Жаңа білімді түсінеді. Схема, модельдерге өзінше түсінік береді, ұсыныс айтады | -Жаңа білімді жаңа жағдайларға пайдаланады, өзіндік бір нәтижеге жеткізеді | -Ізденімпаз-
дық еңбек жасайды
-Ашылмаған болжамды мәселелерді талдайды, салыстырады, қажеттілік- терді жинайды |
-Шығармашы-
лық, өнерпаздық туындыларды жасайды. Бұрынғы білімдері көмекке келуі мүмкін. |
Берілген ұғымдарды жан-жақты талдайды, сынайды, қорытындылайды, оған баға береді | |
Білім деңгейлері | Оқушылық деңгей | Алгоритмдік деңгей | Эвристикалық деңгей | Шығарма-шылық деңгей | |||