Ас адамның арқауы

 

Пән: математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Күні:

Сынып:

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

 
Сабақ тақырыбы  Ас  — адамның арқауы  
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.1.9.1 Сөздегі дыбыс  түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан, жіңішке дауыстылар) ажырату  және дұрыс  дыбыстау

 

 
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Сөздегі дыбыс  түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан, жіңішке дауыстылар) ажырата  алады.

Сөздерді  дұрыс  жазу\көшіруді біледі.

 

Көптеген оқушылар: Өз бетінше  дыбыстардың  дыбысталу  ерекшелігін  ескере  отырып, буынға бөле алады, сөздерді  дұрыс  жаза  алады.

 

Кейбір оқушылар:

Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырату арқылы сөздер құрастыра алады.

 

 

 
Бағалау критерийлері Сөздегі дыбыс  түрлерін (дауысты, дауыссыз,жуан, жіңішке дауыстылар) ажырата  алады.

Сөздерді  дұрыс  жазу\көшіруді біледі дыбыстардың  дыбысталу ерекшелігін  ескере  отырып ажыратады, сөйлемдерді  дұрыс  жаза  алады.

 

 
Тілдік мақсаттар

 

·        Диқан – земледелец

·        ас атасы нан – хлеб всему голова

·        бидай – зерно

·         ұн – мука

·        бөлке – батон

·     тұшпара — пельмени

 

 
Құндылықтарды дарыту

 

 

Астың қадірін білу. Дастархан басындағы тәртіп,

Отбасындағы сыйластық. Дұрыс тамақтану ережесі.

 
Пәнаралық байланыстар Музыка, дүниетану  
АКТ қолдану дағдылары бейнебаян  
Бастапқы білім

 

Мәтінді  оқиды, мазмұндайды.

Сипаттау  сөздерді  қолдана  біледі.

 
Сабақ барысы  
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

3 мин

Сабақ басында:1.Психологиялық дайындық.

«Есіміңді әндетіп айт». 

 

Ширату жаттығу:

 « Сен маған, мен саған » Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратуға арналған жаттығу.

Тапсырма 1

Дастарханның суреті. (Әли мен Мерейдің диалогы)

толықтыру үшін суретпен жұмыс.

Нан, май, қант құрт

осы сөздерге дыбыстық талдау жаса ( кесте) Жеке жұмыс

 
Сабақтың ортасы

 

4 мин

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

5 мин

 

 

8мин

 

 

 

3мин

 

4 мин

 

 

 

 

4мин

 

3мин

 

 

Тапсырма 2 Оқулыкпен жұмыс Мәтін бойынша жұмыс Астың   қадірін түсіндіру

1 жаттығу Дыбыстық талдау.

 

2.Дұрыс  тамақтану  туралы  әңгімелесу.

Тапсырма 3

дәптермен жұмыс

2-жаттығу

(сөйлемдерді көшіріп жазып, дыбыстарға ажырату)

Сергіту  сәті:  бейнебаян арқылы

 

 

тапсырма 4

  Жеке  жұмыс

берілген сөздерді белгілеп алып, дауысты дауыссызға ажырату

тапсырма 5

дыбыстардан сөйлем құрастыр

 

семантикалық карта

 

  о п ы ж кестекә
дауысты          
дауыссыз         ккке
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кесте

Сабақтың соңы

4 мин

 

 

4 мин

Рефлексия

«Иә, жоқ» әдісі

 

Бағалау  Фишка жинау

 
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдістәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді ісәрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

 

Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.  
   
Жалпы баға

 

 

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?