Генотип және фенотип. Аллельді гендер. Талдаушы шағылыстыру. Толық және толық емес доминаттылық. Тәуелсіз тұқым қуалау. Гендердің тіркесіп тұқым қуалауы.
Қысқа мерзімді жоспарлау 4
Күні: | Пәні: Биология | Сынып: 9 |
Сабақтың тақырыбы | Генотип және фенотип. Аллельді гендер. Талдаушы шағылыстыру. Толық және толық емес доминаттылық. Тәуелсіз тұқым қуалау. Гендердің тіркесіп тұқым қуалауы. | |
Сабақтың мақсаты | Сыни тұрғысынан ойланатын тапсырмалар беру арқылы жаңа тақырыпты меңгерту.
|
|
Оқытудың нәтижелері | Сыни тұрғысынан ойлана алады.
Жаңа тақырыпты меңгереді. |
|
Негізгі дерек—көздер | Плакат, маркер, бағалау парақшасы, смайликтер, күлтежапырақшалар | |
Модульдің кіріктірілуі | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту |
Сабақтың барысы
Сабақ бөлімінің кезеңдері | Уақыт | Мұғалімнің іс—әрекеті | Оқушының іс—әрекеті | Бағалау | Ресурстар, көрнекіліктер |
Кіріспе | 2 минут
2 минут
5 минут |
Топқа бөлу
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Үй тапсырмасын сұрау. «Миға шабуыл» әдісі бойынша өткен сабақта өтілген тақырыптан сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын бекітемін.
|
Түрлі-түсті стикерлермен 5 оқушыдан 5 топқа бөлінеді.
Стикерге бір-бірлеріне тілек жазып, плакатқа іледі.
Берілгент сұрақтарға жауап беру арқылы өткен тақырыпты естеріне түсіреді. |
Топтық бағалау. Смайликтермен формативті бағалау |
Түрлі-түсті стикерлер.
Стикерлер, жүрек салынған плакат.
Бағалау парақшасы, смайликтер.
|
Жаңа сабақтың таныстырылымы | 14
минут
|
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Топтастыру» стратегиясы бойынша топтық жұмыс жасатамын. | Генотип және фенотип тақырыбында зерттеп, талқылап, ортақ бір шешімге келіп, постер жасап, қорғады. | Топтық бағалау.
Смайликтермен формативті бағалау |
Бағалау парақшасы, смайликтер, плакат, маркер, оқулық, интербелсенді тақта.
|
Жаңа сабақты қолдану | 10 минут
|
Деңгейлік тапсырмалар орындатамын.
1 топ: Алелльді гендер туралы зерттету 2 топ: толық және толық емес доминаттылық туралы жұптасып, талқылату 3 топ: Тәуелсіз тұқым қуалау туралы эссе жаздыру 4 топ:Гендердің тіркесіп тұқым қуалауы туралы постер жасату
|
Деңгейлік тапсырмаларды орындап, бір-бірлерін үйретеді.
|
Топтық бағалау.
Смайликтермен формативті бағалау |
Бағалау парақшасы, смайликтер, плакат, оқулық. |
Жаңа сабақты қорытындылау
|
5 минут | «Зымыран сұрақтар» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылаймын. | Бір-бірлеріне сұрақтар қою арқылы жаңа сабаты қортындылайды. | Топтық бағалау.
Смайликтермен формативті бағалау |
Бағалау парақшасы, смайликтер |
3минут | Бағалау. Топтық бағалау жүргіземін.
Смайликтермен формативті бағалаймын. |
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.
Сабақтан алған көңіл-күйлерін смайликтерді көрсетіп, ынталанады. |
Топтық бағалау.
Смайликтермен формативті бағалау |
Бағалау парақшасы, смайликтер, интербелсенді тақта. | |
3 минут | Рефлексия. Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға стикерге жауаптарын жазғызу. | Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға жауапты стикерге түсіріп, рефлексия парағына леді. | Рефлексия парағы, стикер | ||
1 минут | Үйге тапсырма беру. Эссе жаздыру. | Күнделікке жазып алады. | Күнделік |