Әдемі көйлектегі құыршақ, Менің балабақшам

Күні:

Топ: ересек

Білім  саласы:  Шығариашылық.

Бөлімі:Мүсіндеу.

Тақырыбы:  «Әдемі көйлектегі құыршақ, Менің балабақшам»

Мақсаты:таныс заттардың формаларын мүсіндеуді уйрету. Ермексазды алақан арасында домалақтауды, сопақша жасауды үйрету.

Міндеті: Балаларға жұмыстарының мазмұнын өздігінен анықтауға үйрету; әр түрлі тәсілдерді қолданып, мүсіндеу дағдысын бекіту. Кескішпен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту

Сөздік  жұмыс:

Билингвалдық компонент: Жеміс-жидектер-фрукты,Алма-яблоко, Үлкен-большая.

Көрнекілік :

 

Естияр топтын  мақсаты: Кескішпен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту

Міндеті:. Тәсілдерді қолданып, мүсіндеу дағдысын бекіту

Сөздік жұмыс: кесу-

жону-

Билингвалдық компонент: балабақша 

Көрнекілік: улгі,суреттер ермексаздар,кескіштер,сүлгілер

Іс-әрекет

кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті

 

 
Дәлелдеп –

талаптану

Үлкен және кішкентай қояндар шығуына көңіл аударту.

Мән-жайларды шешу қажет –

тілігін анықтауын ұсынады.

Қояндар шыққанда қуанады.

Кішкентай қоянға көмектесу керектігін түсіне ынталануы.

 
Ұйымдас –

тырушылық ізденіс

Себеттің ішіндегілерді қарауға ұсынады:

Кім келді?

Не әкелді?

Олардың себетіңде не бар?

(улкен қоянның себетінде үлкен және кішкентай алмалар бар, ал кішкентай қоянның себетінде ештене жоқ).

Екі тілде жемістерді және олардың көлемін атаймыз.

(ойын «Канеки ата».

Кішкентай қоянның себетің  жемістермен толтыруына көмектесуін ұсынады.

Жемістердің көлемінін айырмашылығына назар аударып, мүсіндеу әдісін көрсетеді.

Балаларды қолпаштап, мадақтау.

Көңіл аударту.

Себеттерді және оның ішіндегілерді қарау. Қоянға.

Сұраққа жауап беру.

Талқылауға қатысу.

Көмектескісікелетіңдігін білдірту.

 

Жемістерді және олардың көлемін екі тілде атап, ойынға қатысу.

Алманы жалпылама сөзбен атауы.

Көмектескісікелетіңдігін білдірту.

 

Түсініктемелерін қадағалайды.

 

Жемістерді мүсіндейді.

 

 
Рефлекстік түзету Жемістерді үлгілерімен салыстырмап көруін үсынады.

Қоянның себетіне бар жемістерді  салуын үсынады.

әр баланың жеке қадамын баламалау.

Жемістерді қарайды (ұқсайды-ұқсамайды).

Кішкентай қоянның себетің толтырады. Оған көмектескендеріне мәз болады.

Ойын кейіпкерлерімен қоштасады.

 

 

Күтілетін нәтиже: ермек саздан куыршаққа көлек мүсіндеу.

Нені білу керек:  мүсіндеудің  негізгі жұмсарту, созу, құрастыру, жаю, тегістеу, жалпақтау, домалақтау тәсілдерін;

Нені игереді:  мүсіндеу жұмысында қолданылатын материалдармен, құралдармен  танысады;

Нені біледі:   қатырмақағазға бедерлеу тәсілін орындауды