Мұғалімнің дарынды балалармен жұмыс қабілетін анықтау тесті

Мұғалімнің дарынды балалармен жұмыс қабілетін анықтау тесті.

Мақсаты: Жеке тұрғыда мұғалімдердің дарынды балалармен жұмыс жасауға ой салу, ынталандыру.

Шарты: Тұжырымға немесе сұраққа жауап нұсқауларын өзіңізге ыңғайлысын таңдаңыз:

  1. Сіздің ойыңызша, дарынды балалармен жұмыс істеу түрлері мен әдістері жақсы жолға қойыла ма?

А) Ия.

Б) Жоқ, олар онсыз да жақсы.

В) Ия, кейбір кезде, бірақ онша емес, қазіргі мектептердің жағдайына байланысты.

  1. Дарынды балалармен жұмыс істеуге қабілетіңіздің жететініне сенесіз бе?

А) Ия.

Б) Ия, кей жағдайда ғана.

В) Жоқ.

  1. Сіздің кейбір идеяларыңыз дарынды балаларды анықтауға, олардың өсуіне      

            пайдасы тиеді деп ойлайсыз ба?

А) Ия.

Б) Ия, жақсы жағдайда.

В) Бұл мүмкін емес.

  1. Сіздің ойыңызша, сіз болашақта дарынды балаларды оқыту мен тәрбиелеуге                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

          байланысты өзгерістерге үлкен үлес қоса аласызба?

А) Ия, мүмкін.

Б) Мүмкін.

В) Бұл мүмкін емес.

  1. Осы іс-әрекетті жасау алдында, сіз ойдағыңызды орындаймын деп өзіңізге

           талап қоясыз ба?          

А) Ия.

Б) Ия, кейде.

В) Ылғи орындай алмаймын деп ойлаймын.

  1. Ерекше адамдардың қабілетін білуге ынтаңыз бар ма?

А) Ия, бұл мені қызықтырады.

Б) Кейде ғана.

В) Жоқ бұл маған қызықсыз.

  1. Балалардың қабілеттерін дамыту үшін жаңа тәсілдерді жиі іздейсізбе

            немесе бар болған материалға қанағаттанасыз ба?

А) Ия.

Б) «Барына қанағат болу керек» деп ойлаймын.

В) Жоқ, қызығушылық жүйесін әлсіз дер ойлаймын.

  1.  егер мәселе шешілмесе, бірақ оның шешуі сізді қызықтырса, осы мәселенің

            теориялық материалын іздейсіз бе?

А) Ия.

Б) Жоқ.

В) Жоқ, алдыңы болған жағдайларға, алған білімге сүйенемін.

  1. Сізді педагогикалық көңілдің бұзылуы болған жағдайда Сіз:

А) Өз бастауымда тұрамын.

Б) Оған үлкен мән бермеймін.

В) Әрі қарай жалғастырамын.

  1. Сізге айтылған сынды, сіз реңішсіз, жеңіл қабылдайсыз ба?        

А) Ия.

Б) Онша жеңіл емес.

В) Ауыр қабылдаймын.

 

 

 

  1. Сіз біреуді сынағанда сол адаммен бірге оның көңілін көтеруге тырысасызба?

А) Ия.

Б) Көбінесе осылай жасауға тырысамын.

В) Жақсы көңіл –күйде болса ғана.

  1. Сіз бірден қызықты адамның әңгімесін тыңдағаныңызды толық есіңізге түсіре

           аласыз ба?

А) Ия, әрине.

Б) Бәрін есіме түсіре алмаймын.

В) Мені қызықтырған нәрсені ғана есімде сақтаймын.

  1. Егер сіз таныс емес терминдерді таныс контекстен естісеңіз, оны басқа

           жағдайда қолдана аласыз ба?

А) Ия, қиыншылықсыз.

Б) Жоқ.

В) Ия, егер осы терминді есіме сақтасам.

  1. Сізге қиын, айтылмайтын тақырыпқа сұрақ қойса:

А) Жауап беруден қашамын.

Б) Жауапты әдепті түрде басқа уақытқа ауыстырамын.

В) Жауап беруге тырысамын.

  1. Сізде кәсіптік қызметтегі негізгі кредоңыз барма?

А) Егер-мен обоненттердің сендіретін дәлелдерін естісем, одан бас тартамын.

Б)егер қысым көрсету қатты болып жатса, өз пікірімді өзгертемін.

В) Қандай дәлелді естісем де, өз пікірімде қаламын.

  1. Сіз жаңа сабақтың жобасын жасап отырсыз. Істі тоқтататың салдарыңыздың

            бірі:

А) Менің ойымша, істі соңыны дейін жақсы орындағанша жүргізілген.

Б) Бәрін орындай алған жоқпын, бірақ басқа жұмыстар бар.

В) Менің жұмысыма азды- көпті қанағаттанса жүргіземін.

  1. Менің сабағымдағы оқушылардың жауабы көңіліме қонатындары:

А) Орташа.

Б) Ерекше.

В) Жеткілікті.

  1. Демалыс кезіңде сіз қандай жағдайды қалайсыз?

А) Жауапты мәселелерді шешемін.

Б) Өзім ұнататын іске кіріп кетемін.

В) Қызықты кітап оқимын.