Мысалдар шығарамын

МАД тобында ұйымдастырылған

оқу қызметі

Өтілген күні: 15.03.2018ж      Тәрбиеші:     Тажиева Г.Б

Білім беру саласы: Таным 

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Қ.М.Ұ.Қ.

Тақырыбы: Мысалдар шығарамын.

Мақсаты:  Өткенді қайталау арқылы  балалардың таным қабілеттерін дамыту,  тез ойлауға, ойын арқылы есептерді шығаруға үйрету.

 

Қызмет

кезендері

Тәрбиешінің іс- әрекеті Балалардың  іс- әрекеті
Дәлелдеу-

ояту

Біз балдырған тең басқан!
Дос құшағын кеңге ашқан!
Тілегіміз әділдік!
Ашық болсын кең аспан!
Балалар шеңберге тұрып өлен жолдарын қайталады.
Ұйым-

дастыру

іздену

Балаларды 3 топқа бөлу.

Күннің шуақтарын алу арқылы топқа бөлу.

(күннің шуақтары І, ІІ, ІІІ рим цифрымен белгіленген.)

 

1 – тапсырма: Мозайка құрастыру.

1-10 аралығында есеп беріледі есептін шешуін тапқан топқа сол есептін саны жазылған қима суретті беріледі.

Бірінші болып орындаған топқа 3 саны

Екінші болып орындаған топқа 2 саны

Үшінші болып орындаған топқа 1 саны беріледі.

Сабақ соныңда балалар алған сандарды өздері қосып есептеп қай топтың алға шыққаны туралы біледі.

2 – тапсырма: Сәйкестендір

 

 

 

Сергіту сәті

 

3-тапсырма: «Балық аулаймыз» ойыны

 

 

 

4- тапсырма: Жұмбақ есептер.

Әр топқа екі есептен.

1. ———-

Үйге  кірді  Алдияр,

Оған  қоса  Мадияр

Кейін  кірді Айдана

Қанша болды  бар  бала? (3 бала)

2

Табақта  төрт  алма,

Қолымда бір  алма

Барлығын  қосқанда

Болады  не  алма? (5 алма)

1————

5 асықтың  біреуін досын  сурап  алады

Айтшы сонда  нешеуі өз  қолында  калады?

(4 асық)

2

Кірпінің  бір шары бар еді,

Ол  жарылып қалды,

Неше  шар  қалды?    Түк  қалмады

1————

Тал  басында  тізіліп,

10 жапырақ  тұр  еді.

Жел  тұрды да  үзіліп,

Ұшып  кетті төртеуі.

Тұр  әліде  ілініп,

Жапырақтың  нешеуі?    10-4=6

2

Ағаш  бұтағында 2 торғай отыр еді,3 торғай  келіп  қонды.

Барлығы  неше  торғай  болды? 2+3=5

 

5- тапсырма: «Кім шапшан?» ойыны

Балалар жұмылған көздерімен сипап сезу арқылы қолындағы қандай сан екенің айтады.

 

 

 

 

-балалар өздері  алған күннің шуақтарында белгіленген цифрлар арқылы топқа бөлініп орындарына орналасады.

 

-балалар жылдамдықпен берілген есептерді шығарып мозайка құрастырады.

 

 

 

 

 

 

-балалар берілген есептердің шешуін тауып берілген сандармен сәйкестендіреді. М.Монтессори әдісі.

 

-балалар қимыл-қозғалыс арқылы сергіту сәтін жасау.

 

-балалар қармақпен балық аулайды. Қармаққа ілінген балықтын келесі бетінде есеп берілген сол  есепті тез орныдауы керек.

 

-Балалар берілген жұмбақ есептердің шешуін табады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Балалар ойынды жақсы орындай білді

 

 

Рефлексивті

түзету

Балалар енді топ болып жинаған ұпай сандарынды есептеп қай топ алға шыққаның көрейік.

Балалар бүгін біздер сабақта не істедік?

Балалар бүгінгі сабақ ұнады ма? ұнаса сабақтын басында өздерін алған  күннің шуақтарын қайта әкеліп жапсырындар.

балаларды бағалау, марапаттау смайликтер таратып беру.

-әр топ өздерінің жинаған ұпай сандарын есептейді.

-Балалар сұраққа жауап берді.

-Бағаларына қуанып,достарымен өз ойларын бөлісті.

 

Күтілетін нәтиже:

 

Білді:   шапшандылықпен арқылы есеп шығаруды білді

Игерді:  ойындар арқылы есептер шығаруды

Меңгерді:  мысал есептерді құрастыруды меңгерді.