Тіл және сөйлеу

Күні:              Пәні:    Қазақ тілі Сабақ:1
Сабақтың

тақырыбы:

Тіл және сөйлеу
Жалпымақсаты:

 

2- сыныпта алған білімін еске түсіру ,қайталау

 

 

Оқу нәтижесі:

 

мәтіннің түрлерін біледі,ажыратады, мәтін құрастыра біледі..

Топта жұмыс істейді.

Ойларын еркін жеткізеді.

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

І.Ұйымдастыру

Психологиялық әзірлік. Физ.минутка (муз.әуені) 2мин

Оқушылар әр түрлі  түстерді  таңдауы бойынша 2топқа бөлінеді. (1мин)

Топтарда бағалау парақтарын тарату:

Өзін – өзі және достарын бағалау парағын тарату

 

Оқушының аты- жөні.

 

Топта сөйлеп, идея айтқандығын бағала. Сабаққа қатысу белсенділігін бағала. Муғалімнің бағалауы.
1      
2      
3      
4      

 

II. Қызығушылықты ояту   (10мин)

 

«Жазғы демалысты қалай өткіздім» тақырыбына әңгіме жүргізу (диалог)

 

III. Мағынаны тану :(20мин)

Бүгінгі сабақта  тіл және сөйлеу тақырыбын еске аламыз

1-жаттығудыкөп нүктенің орнына керекті сөзді қойып көшіріп жаз.

2-жаттығудаекі баланың әңгімесін рөльге бөліп оқу.

 

3-жаттығу   әр суреттегі иттің  не айтуы мүмкін екенін  адамның тіліне аударып көр(ауызша жұмыс)

АКТ арқылы      Сергіту сәті (2мин)

IV. Ой толғаныс: (5 мин)

4-5 жаттығулар оқушылар өздігінен орындап ,болғасын ортаға салып талдау.

 

—        Сөйлем дегеніміз не?

—        Сөйлемнің қандай түрлері бар?

—        Сөйлемнің сөзден қандай айырмашылығы бар?

—        Сөйлем неден құралады?

—        Сөз дегеніміз не?

—        Сөз неден құралады?

—        Сөйлемнің алғашқы сөзі қандай әріппен жазылады?

—        Сөйлемнің соңына қандай тыныс белгілері қойылады?

 

 

«Дөңгелек үстел» стратегиясын қолдану, жаттығу  қатты немесе бәсең дауыспен сөйлеу неге  байланысты? «ртүрлі жағдайларды қарастырып ,қорытынды жасап көр.

Топпен талқылау.

Ортаға салу.

Бағалау.(3мин)

Рефлексия(ұнады,ұнамады) жазу

 

Дереккөздер және жабдықтар:Ғаламтор,мұғалімге арналған нұсқаулық, флипчарт,түрлі-түсті қарындаштар,стикерлер,суреттер, кері байланыс картасы

 

 

Үйге тапсырма беру(2мин) Қайталау
Сабақты бағалау Формативті бағалау,

Өзін-өзі және достaрын бaғaлaу пaрaғы