Ұйқышыл

Күні:9.09 Әдебиеттік оқу  3-сынып  
Сабақтың тақырыбы: Ұйқышыл  
 Жалпы мақсаты: мысалды түсініп оқып ,өмірмен байланыстыра білуді үйренеді.  
Сілтеме: Мүғалімге арналған нұсқаулық.  Тұрғынбаева Б.А,Муфтибекова З

Алматыкітап баспасы,2014ж дидактикалық материал .

 
Күтілетін нәтиже: мысалды түсініп оқып ,өмірмен байланыстырад,ұйқының жаман әдет екенін түсінеді. Топта жұмыс істей алады.  
Негізгі идеялар: Тақырыпты терең түсіну қабілетін дамыту,  алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету.  
Сабақта қолданылатын материалдар: Үлестірмелі материалдар:  А4 форматты қағаздар, маркерлер, өздік жұмыс дәптері, стикерлер, жұмыс дәптерлері ,оқушыларды жақсы жұмыс жасаған үшін қолпаштауға арналған смайликтер.т. б.  
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер

СТО  топтастыру, «Болжау» әдісі

АКТ

 
Дерек көздері: Ғаламтордан «ustaz kz» ашық сабақтар сайты,  ғаламтордан алынған сурет деректер  
Тапсырмалар: 1.Ой шақырту үшін берілетін тапсырма:   сұрақ-жауап,                                             2.Тақырыпты ашу мақсатында берілетін тапсырма ( постермен жұмыс), кесте             3. Ойды қорытындылау үшін берілетін тапсырма: ашық сұрақтар  

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу ( 3 мин) Сыныпты  топқа бөлу.                               

Суреттерге байланысты топқа бөлу.

байланысты топқа бөлу.

Суреттерге

айланысты топқа бөлу.

ІІ. Қызығушылықты ояту (7 мин) Ойшақыру «Ой қозғау» тәсілін пайдалану.

Ұйқышылдық салдарынан адамға келетін зиян туралы топтастырып жаз .

 

 

ІІІ. Мағынаны тану

(20 мин)

Тақырыпқа кіріспе : Бүгін біз «Ұйқышыл» өлеңін оқып танысамыз

Өлеңді тізбектеп оқу, ортаға салып талдау

Топтарға тапсырма

Бірінші топ:мысықбайды ұйқыдан құтқару үшін қандай айла жасауға болар еді.

Екінші топ:ақын өлеңде мысықбайды қандай көңіл күйде жазған?

Дәлелде

Сергіту сәті  «Жорға»биі

 

 

Жаңа сабақпен танысады.

Топта берілген тапсырмаларды орындайды

ІҮ. Қорытындылау (10мин) Кері байланыс (сұрақ-жауап). Ой толғаныс сатысы

 

«Ұйқыашар» атты мысал құрастыру үшін болжау жаса:

 

Мысал кейіпкерлерін  ойлап тап.

Мысал: күлкілі,аянышты көңіл кқңіл күйде жазылады.

 

Мақал

 

Ақымақ күлкіге тоймайды

Жалқау ұйқыға тоймайды

Жеке жұмыс дәптерлерінде берілген тапсырманы орындайды
Ү. Үйге тапсырма (1мин)  

Мәнерлеп оқу

Үй тапсырмасын білу.
ҮІ.Бағалау (2мин) Смайликтер арқылы қолпаштау топтa бірін-бірі бaғaлaу Топтық бағалау
ҮІІ.Рефлексия (2мин)  Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазу үшін стикерлер тарату немесе өз ойларын, пікірлерін тыңдау. Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын  стикерлерге жазу немесе өз ойларын айту