Саяхат. Орманға саяхат. Ң дыбысы мен әрпі

 

                         Сауат ашудан қысқа мерзімді сабақ жоспары № 97

Сабақ:5-бөлім Саяхат. Орманға саяхат. Ң дыбысы мен әрпі Мектеп: Жамбыл атындағы  мектеп — лицей
Күні: 11.01.2019 жыл.               Мұғалімнің аты-жөні:  Байсеитова Ж
Сынып: 1 «Б» Қатысқандар: Қатыспағандар:
Оқу мақсаты: 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.

1.2.6.1 Мұғалімнің көмегімен ерекшелігіне қарай мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі) ажырату.

1.1.9.2 Дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну.

1.3.8.1  Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.

 

Сабақ мақсаты:

 

Барлық оқушылар орындай алады:
Әріпті танып, ажыратып және оны дыбыспен сәйкестендіреді.ң әрпін біледі.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
ң әрпі бар сөздерді біледі және оларды тақтаға жаза алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Жылдам оқи алады.
Ойлау деңгейі нің дағдылары Біледі ,түсінеді және  қолданады
Бағалау критерийлері 1.ң әрпі бар сөздерді біледі.                                                                                                   2. Сөздерді тақтаға жаза алады.                                                                                          3. Жылдам оқи алады.
Тілдік мақсаттар Шаң, оңаша, сыңар, шың.
Құндылықтарды дарыту Оқушыларды адамгершілікке, сауатты жазып оқуға тәрбиелеу
Пәнаралық байланыстар Жаратылыстану- аңдар туралы айту.
Алдыңғы бөлімдер: Нәтиже сабақтың тапсырмаларын орындады
Жоспар
 Жоспарланған        

      уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Басы

10 минут

 

Ширату:

Қайырлы таң, ұстазым!
Қайырлы таң, достарым
Орнымыздан тұрайық
Жылулықты сыйлайық!

– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Топқа бөлу: мозайкалар арқылы

(МК; Ө; Т; Қ)

Тиін бізге жаңғағымен бірге келіпті. Дұрыс жауап берген балаларға 1 жаңғақтан таратады екен.                                                Ендеше жаңғақ жинаймыз ба?                                                    Жаңғақ сөзінде бізге таныс емес қай әріп бар?                                       Ң әріпі                                                                                                         «ң» дыбысы және  әрпімен таныстырамын. «ң»-ның

дауыссыз екенін, оның сөз  ортасында, аяғында келу үлгілерін көрсетіп, таңбасын үйретемін.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

           Ортасы

30 минут

(МК; Ө; Қ)«ң» дыбысы мен  әрпін ажырата алу, әріпті дыбыспен сәйкестендіру білігін бағалау«ң» дыбысы және  әрпімен таныстыру. «ң»  дауыссыз екенін, оның сөздің ортасында, соңында  келу үлгілерін көрсетемін. «Аң» сөзінен «ң» дыбысын бөліп алып, балаларға хормен, жеке айтқызу.  Әріптік таңбасын үйрету.Жаңғақ сөзіне дыбыстық талдау жатамын.

(МК; Ұ) Мазмұндау. Өз көзқарасын білдіру. Мәтіннің жанрын анықтай алу. Сөздерге буындық-дыбыстық талдау жасау

1. Оқулықта берілген сөздер мен мәтінді буындап, тұтастай оқу, мәтіннің жанрын анықтай алу білігін бағалау.«Орманда» мәтіні бойынша южетті суреттің көмегімен мәтінді мазмұндату жұмысы.

«ң» дыбысы кездесетін сөздерге буындық-дыбыстық талдау.

Тиіннің орманда өзімен бірге жүрген достары бар екен. Оларды бір сөзбен аңдар деп атайды.-Аңдар қайда өмір сүреді,оларды үй жануарлары қатарына жатқызуға бола ма?-Орманда. Олар жабайы  жануарлар.-Мына суреттерде орманда өмір сүретін жануарлар бар ма?(сиыр,қой,жылқы)  -Жоқ.                                                                                                   ә)Жаңа ң дыбысы және әрпімен таныстыру.                                -Ендеше Аң сөзінде бізге таныс емес қандай дыбыс естіледі?                                                                                              -ң (қайталап айту).                                                                               Н мен ң дыбыстары екеуі екі бөлек әріп, екеуі өзгергенде сөзде өзгереді.                                                                                                Н-тіл ұшы дыбысы                                                                                  Ң-тіл арты дыбысы                                                                                       .Ң әрпі бар сөздер.                                                                 Дескриптор: ң әрпі бар сөздерді біледі және тақтамен жұмыс істей алады.                                                                                       (МК; Ө; Қ) Дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну, буынға бөлу білігін бағалау.                                                        2. Кестемен жұмыс. Кестеден тек «ң» дыбысы бар сөздерді (саңырауқұлақ, жаңғақ, шаңғы, қоңырау, шаңсорғыш)  тапқызып, дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін анықтатып, буын санын анықтау. «Н» мен «ң»-ды дұрыс дыбыстап, айыра білуге үйрету.  Дыбыстық талдау жасау.                              Дескриптор: Жылдам оқи алады.                                                 Топтық жұмыс                                                                          Суреттің аттарын тауып , қатесіз жазу                                                1-топ-Қоңырау, жаңғақ,                                                                          2-топ- ұшақ, қайың,                                                                                      3-топ арыстан,алма,                                                                           (МК; Ө; Қ)  Бас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстыру және оларды гигиеналық талаптарға сай жазу білігін бағалау.                                                              Оқушылардың ң әрпі мен ол кездесетін сөздерді қатесіз, әрі көркем жазуын қадағалау. Оқушылардың әріптерді жазу дағдыларын қалыптастыруда бастырып жазу әдісі мен генетикалық әдісті қолдану.                                                         Тіл ширату сәті:                                                                         Жаңылтпаш айту                                                                                 1. Шұңғыл шұңқыр,                                                                        Шұңқыр шұңғыл.                                                                             2.Атты таң,                                                                                                  Болма таң.                                                                                  Дескриптор: Жаңылтпашты жаңылмай, жылдам айта алады.

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптер

 

Соңы

 5 минут

Кері  байланыс:                                                                            Сабақта не әсер етті?                                                                               -несімен әсер етті?                                                                                         -нені үйрендім?                                                                                   — Нені үйренгім келеді?                                                                      Сабақ соңында оқушылар сабақтан алған әсерін бас бармақ арқылы көрсетеді.                                                                            Сабаққа смайликтер арқылы кері байланыс жүргіземін.

 Түсіндім     Онша түсінбедім   Тіпті түсінбедім  

 

Стикер

 

Қосымша мәліметтер
Саралау (Дифференциация) – оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша күрделендіресіз?

Қабілетті оқушыға сөздерге дыбыстық талдаулар жасатамын

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Оқушылардың жеке, жұптық, топтық жұмыстардағы жауаптарын тыңдаймын.

Пәнаралық байланыс

 

Математика

жаратылыстану

 

Рефлексия:

1.Сабақтың оқу мақсаттары қолжетімді болды ма?

2.Бүгін оқушылар не үйренді?

3.Оқыту ортасы қандай болды?

4.Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

5. Мен өз уақытымды тиімді пайдалана алдым ба?

6.Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

1.Оқушылар  үшін сабақтың мақсаты қолжетімді болды

2. «Бізді қоршаған әлем» бөлімін қорытындылады

3. Топтық, жұптық, жеке  жұмыстар ұйымдастырылды

4. Берілген тапсырмаларды өз деңгейлерінде орындады

5.Жоспарланған іс-әрекеттер жүзеге асты

6. Суретттерді  көбірек пайдаландым.