Спорт жарысы туралы жазамын Жұрнақ пен жалғау

Тексерілді:           Г. Ботабекова                                                         Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: Спорт жарысы туралы жазамын

Жұрнақ пен жалғау

№24 Ж.Сүлейменов жом

Мұғалімнің аты-жөні:

Рысманбетова Мөлдір Қайратқызы

Күні: 01.02.2019ж

СЫНЫП:  2ә Қатысқан оқушылар  саны:  18 Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.1.4.1 — тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

2.2.4.1 — мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

2.4.2.1 – мұғалімнің көмегімен жұрнақ пен жалғауды ажырату

Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Жазба жұмыс жасайды.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау  критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Тілдік мақсат Жұрнақ пен жалғау
Құндылықтар Бір-біріне көмек береді, тыңдайды, құрметтейді
Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы

5  минут

Топтарға бөлу.

1-топ «Сары түс»

2-топ «Көк түс»

3-топ «Қызыл  түс»

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Қызыл гүлім-ай» би

Үй тапсырмасы: 58-жаттығу

Ой қозғау: Сұрақтар жаңбыры.

Түбір деген не? Антоним, синоним, омоним дегеніміз не?

Тапсырманы орындаған әр балаға түстерді беріп отырамын.
Жаңа білім

10 минут

 

 

 

 

 

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

(МК,Ж,Қ) Оқу мақсаты: 2.4.2.1 – мұғалімнің көмегімен жұрнақ пен жалғауды ажырату

Бағалау критерийі: Мұғалімнің көмегімен жұрнақ пен жалғауды анықтайды.

Ойлау деңгейі: Білу, түісну

Дәптермен жұмыс.

65-жаттығу. Мақалды жатқа жаз

Дескриптор: Мақалды жатқа жазады. Жұрнақ жалғанған сөзді табады.

 

 

 

 

 

Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут

 

 

 

 

 

 

МК,Ж,Қ) Оқу мақсаты: 2.1.4.1 — тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

2.2.4.1 — мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

Ойлау деңгейі: қолдану

66-жаттығу. Сызбаны пайдаланып, боксшы туралы сипаттау мәтінін құра.

Дескриптор Білім алушы

— тақырыпқа сәйкес жүйелі әңгіме құрастырады;

— тірек сөздерді орынды қолданады;

— мәтіннің құрылымдық бөліктерін сақтайды;

— сөйлеу барысында лексика-грамматикалық нормаларды

сақтайды.

 

Талдау

«Ыстық орындық» орындық әдісі

Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.Ереже: Түбір сөзге жұрнақ та, жалғау да жалғана береді. Жұрнақ бұрын, жалғау жұрнақтан соң жалғанады:

Сыныппен жұмыс. Дескриптор Білім алушы

— асты сызылған сөздердегі әріптік қателерді түзетеді;

— сөйлемдердің ара жігін ажыратып, соңына тиісті тыныс белгілерін

қояды;- мәтінді көркем жазу талаптарын сақтай отырып, дұрыс көшіреді.Түбір+жұрнақ+жалғау сызбасына сәйкес мысалдар жазу.

— шы, — ші, — лық, — лік қосымшаларын қосу арқылы жаңа сөз жаса. Бұл қандай қосымшалар?- ды, — ді, — ны, — ні қосымшаларын қосу арқылы сөздер жаз. Бұл қандай қосымшалар?

 «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.
Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті «Қызыл гүлім — ай»

 

 сергіп қалады.
Сабақты бекіту10 ми Синтез

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтар құрастыр.

 

Графикалық органайзер:
Бағалау

5 минКері бай

3 мин

Кері байланыс кемесі
Үйге тапсырма: №64,28-бетте.
Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу  мақсаттары

шынайы ма?  Бүгін оқушылар

не білді?  Сыныптағы ахуал

қандай болды?  Мен жоспарлаған

саралау шаралары  тиімді болды ма?   Мен берілген   уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен  өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?

 

 

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?