«Үздік панорамалық  сабақ»

                                                         Бекітемін:

                                                                        Мектеп директоры

                                                                                     

 

Тақырыбы: «Үздік панорамалық  сабақ»

 

Мақсаты:

  • Мұғалім кәсібінің мәртебесін көтеру;
  • Мұғалімдер арасынан ең озық мұғалімді анықтау, оларды қолдау.

 

Көрнекіліктер: интерактивті  тақта

 

Әдісі: байқау

 

І. Ұйымдастыру кезеңі

ІІ. Қатысушы мұғалімдерді  таныстыру.

  1. Биология, өзін — өзі тану пәнінің мұғалімі: Н.Смаханова
  2. Бастауыш сынып мұғалімі: А.Жұмағалиева
  3. Өзін — өзі тану пәнінің мұғалімі, технология пәнінің мұғалімі: Б.Уксукбаев;
  4. Өзін — өзі тану пәнінің мұғалімі: Т.Жұмабаева;
  5. Математика пәнінің мұғалімі: Н.Жұмағұлов
  6. Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: А.Файзуллаева

 

 

ІІІ. Сайыс  ережелерімен таныстыру

  1. Сабақ жоспарының құрылымының  дұрыс құрылуы;
  2. Мұғалім қолданған әдіс – тәсілдердің  тиімділігі;
  3. Уақытты тиімді  пайдалануы;
  4. АКТ пайдалану тиімділігі;
  5. Жоспарланған жұмыстардың түгел өткізілгенін дәлелдейтін дәлелдемелердің  болуы;
  6. Дәптермен жұмыс;
  7. Оқушыларды бағалауы.

 

ІҮ. Әділ – қазы мүшелерімен таныстыру

 

Ү. Қорытынды

 

 

 

Мектеп директорының  бағдарлы

      оқыту  жөніндегі  орынбасары                        Г.Әбділдаева

 

 

БАҒАЛАУ   ПАРАҒЫ

 

Р/с Мұғалімнің  аты – жөні Еңбек өтілі, санаты Сабақ тақырыбы, сыныбы Сабақ  жоспарының құрылымының  дұрыс құрылуы Мұғалім қолданған  әдіс – тәсілдердің  тиімділігі Уақытты  тиімді  пайдалануы АКТ пайдалану тиімділігі Жоспарланған жұмыстардың  түгел өткізілгенін дәлелдейтін дәлелдемелердің  болуы Дәптермен жұмыс Оқушыларды бағалауы.

 

Қорытынды, нәтижесі
                       

 

 

 

 

 

 

 

                     
 

 

 

                     
 

 

 

 

 

 

 

                   
 

 

 

 

 

 

 

                   
 

 

 

 

 

 

 

                   

 

Әділ – қазы мүшесі: