Жалпы адамзаттық құндылақтар мектептің біртұтас педогогикалық негіздері

 

Бекітемін:

 

 

 

Мұғалімдерге арналған әдістемелік

семинардың жоспары

 

Мектеп «К Нұрбаев атындағы Ақсуат орта мектебі» КММ                                                          Мерзімі: 29.09.2016 ж                                                                                                            Мұғалімдерге арналған әдістемелік семинардың тақырыбы: Жалпыадамзаттық құндылақтар мектептің біртұтас педогогикалық негіздері

                                                                                                                                                                  Мұғалім: Оразалин Ринат

Семинарды тыңдаушылардың саны 20

 

Мақсаты: Мектептің біртұтас педогикалық үдерісінің негізін жалпыадамзаттық құндылықтар арқылы ашу

Міндеттері

1.Мұғалімннің балаларды ізгілікке тәрбиелеуді  жалпы адамзаттық құндылықтар арқылы түсіндіру.

2.Баланың бойына жағымды қасиеттерді сіңіре біліп, жанды білімді беруге ұмтылу.

3.Жалпыадамзаттық құндылықтарды жүректен жүрекке жеткізіп, балаларға шапағат нұрын сыйлай білуге талпындыру

Ресурстары:(материалдары, көздері)

Слайд, плакат, маркер, түрлі түсті қағаздар.

 

 

 «Мейірбандықпен Сүйіспеншілік жүректен жүрекке жетіп, әлемге шапағат нұрын төге берсін»

С.А.Назарбаева

                                  Жоспар

«Өзін өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының психологиялық-педагогикалық негіздері.

а)сананың құрлымы

ә)Сананы тазарту

«Өзін өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының аксиологиялық негіздері.

а)Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар

 

«Өзін өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының және басқа пәндердің интеграциясы.

а)Ұлы ғалымдардың өмірінен және ғылымның даму тарихынан шабыттандыратын мысалдар келтіру.

б)Әр оқу пәнінің мазмұнынан жалпы адамзаттық құндылықтарды анықтау

Талдау

 

 

 

«Сүйіспеншілік гүлі» ойыны.

Шарты: Бұл іс-әрекетке барлық мұғалімдер қатысады. Әр мұғалім гүл түрінде кесілген түрлі-түсті қағаздар алады. Сол гүлге өздерінің бойындағы ең жақсы қасиеттерін жазулары тиіс, содан кейін плакатқа бақшаның суреті салынып, бақшаның ішіне жапсырылады. Плакат тақтаға ілінеді.

Қортынды: Балаларға жанданған білім беріп, осы гүл тәрізді әдемі болып өсіп, мұғалімдердің жағымды қасиеттері мен оқушыларға шабыт беру.

 

Үй тапсырмаcы

«Сүйіспеншілік гүлі» атты ойынындағы мұғалімдердің жақсы қасиеттеріне күнделікті  тағы жақсы қасиеттердің қосылуын өз іс-әрекеттерінен бақылап, жазу.

 

 

 

Жиналыстың қорытынды  сәті.

Баяу ән

Тік отырып, денемізді босатып, терең тыныс алып, көзімізді жұмайық. Әрқайсымыз өз жүрегіміздің жылылығын сезініп, жүрек жылуымызды адамдарға, айналамызға жеткізу үшін іштей оларға жақсы тілектер тілейік. Жақсы ой ойлайық, жақсы сөз сөйлейік, жақсы істер жасайық! Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңізді ж.ректеріңіздің түбіне сақтап алыңыздар. Рахмет көздеріңізді ашуға болады

 

Бүгінгі семинарға уақыттарыңызды бөліп келгендеріңізге алғысымды білдіремін. Балалар, біздің болашағымыз, біз  бақыттымыз! Ендеше,  балаларға жанды білім беріп,  жағымды қасиеттерді бойларына сіңіре білейік.

 

 

 

 

Мұғалім _______________________

 

Директор ______________________