«Көктемгі бақ-бақ гүлі»

Қостанай ауданы Затобол кенті КМКҚ «Гүлдер» бөбекжай-бақшасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ашық оқу қызметі

Тақырыбы: «Көктемгі бақ-бақ гүлі»

«Балапан» тобы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өткізген: Бохай Р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Затобол кенті 2018ж сәуір

 

 

2-кіші «Балапан» тобының ұйымдастырылған ашық оқу қызметі

Тәрбиешілер: Бохай Р.

Білім беру саласы: Коммуникация- Сөйлеуді дамыту

Таным –Қарапайым математика

Тақырыбы: «Көктемгі бақ-бақ гүлі»

Мақсаты:

 

 

Педагогикалық Технологиялар: АКТ

Ресурстармен қамтамасыз ету: ТРИЗ тех-сы, Игровизор, Дьенщ блоктары пішіндер интеракивтік тақта (бейне ролик) картинкалар

Билингвалдық компонент:

 

Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы

  1. Ұйымдастырыушылық кезең

Балалар қонақтармен амандастыру

Балалар қазір жылдың қай мезгілі

Көктемде қандай өзгерістер болады?

Адамдар қандай еңбекпен айналысады?

Көктемде өсетін алғашқы гүл қалай аталады?

Бақ-бақ гүлдің түстері қандай болады?

Жарайсыңдар!

  1. Негізгі кезең Тосын сәт: Айсұлу қуыршақ келеді

Сәлеметсіңдер ме балалар,

сендер өте ақылды, білімді деп естіп, сендерден көмек сұрап келдім

Мен анамның туған күніне көктемнің алғашқы бақ-бақ гүлін жинап алып едім,

Жолдардан өтем деп гүлдерімді шашып алдым.

Бақ-бақ гүлдің, гүлшоқтарын жинау үшін, әр

1-тапсырма: слайдтан  «Үй жануарлары мен орман жануарларын атап беріңдер»

Балалар үй жануарларын кім атап береді?

Орман жануарларын кім атап береді?

Бірінші гүл шоғын ілеміз.

2-тапсырма «Пішіндерді ата»

Кім пішіндерді атап береді?

«Пішіндер қандай затқа ұқсайды?» игровизормен сызба бойынша

2-ші гүл

3-тапсырма «Үй құстары мен дала құстарын ата» слайд бойынша

Кім үй құстарын атап береді?

Кім дала құстарын атап береді?

«Не артық»

4-

 

Балалар сәлеметсіңдер ме?

Мен сендердің білімді екендеріңді біліп, сендерден көмек сұрап келдім.

Мен себетімдігі теріп алған бақ-бақ гүлдерін шашып алдым

Оларды жинау үшін әр

 

Қоянның тапсырмасын тыңдаймыз (тақтадан)

1.тапсырма

Жұмбақ

Қалқиған ұзын құлағы,

Селтеңдеп қорқып тұрады.

Ол не?

Қорбаң, қорбаң етеді

Балды жақсы көреді.

өзі қу жүрген жері айқай шу.

Атаданда құтылды, әжеденде құтылды ол не?

Ары қарай бауырсақ домалап домалап қандай аңға кезігеді?

Дұрыс айтасыңдар қасқырдан тезірек бауырсақты құтқаруымыз керек.

2-Қасқырдың тапсырмасы

Аңдар нені жақсы көреді, немен қоректенеді? сызба бойынша көрсет дейді

Игровизормен жұмыс

Данияр айта қойшы аю немен қоектенеді?

Александра айтып берші, қоян нені жақсы көреді?

Қасқырдың да тапсырмасын мұқият орындап, бауырсақты құтқардық

Ары қарай бауырсақ домалап домалап келе жатқанда неге кезігеді?

Аюдан бауырсақты құтқару үшін Аюға не істеуіміз керек екен тыңдайық.

  1. Аюдың тапсырмасы

Мен туралы тақпақ айтып беріңдер және ата, әже, бауырсақ деген сөздерді үш тілде айтып беріңдер

Аю туралы тақпақтарды кім айтады?

Әселя айта ғой

Гульназ айта ғой

Сөздік жұмысы

Бауырсақ- колобок — bob

Ата  — дедушка — grandfather

Әже – бабушка — grandmother

Міне бауырсақты аюдан да құтқардық

Сергіту сәті:

Қуыр-қуыр –қуырмаш,

Балапанға бидай шаш.

Апаң келсе есік аш,

Қасқыр келсе, мықтап бас.

Ары қарай бауырсақ домалап домалап келе жатқанда неге кезігеді?

Түлкі  ол қандай аң?

Ертегіде түлкі бауырсақты не істейді?

Рас, қулығымен бауырсақты алдап жеп қояды. Сондықтан біз бауырсақты түлкіге жегізбей ата мен әжеге аман сау жеткізуіміз керек

4- Түлкінің тапсырмасы

ТРИЗ технологиясы бойынша, бауырсақ ертегісіндегі кейіпкерлердің жақсы-жаман қылықтарын  ажыратып айтып беру

Д/ойын: «Қара мен ақ»

Түлкіден бауырсақты құтқардық па?

Түлкінің тағы бір тапсырмасы бар екен, ол бізге бауырсақты жайдан – жай жібере салғысы келмейді.

  1. түлкінің тапсырмасы

МНМО –кестесі бойынша  ертегі кейіпкерлерін рет ретімен орналастыр –дейді.

Міне балалар, ту түлкіден бауырсақты құтқарып алдыдық.

Бірақ бауырсақ неге көңілсіз? (бауырсақты тыңдату) Менің сендер сияқты көп досым болғанын қалаймын.

  1. Бауырсақтың тапсырмасы

Бауырсақты ренжітпей әже мен атаға алып бару үшін

Бауырсаққа көп достар суретке салып берейік

Дәстүрден тыс әдіс тәсілді қолдану

Сурет салу әдісін көрсету

Бауырсақ қандай пішінге ұқсайды?

Саусақ жаттығуы

Кірпі –кірпі –кірпі,

Үстің толған ине.

Бірін алып, шіркін,

Қадар едім түйме.

Жарайсыңдар!

Міне сендер бауырсақтың да тапсырмасын орындадыңдар бауырсақ көңілді болды

Әжеде алдымыздан шығады.

Балалар сендердің ақылды екендеріңді білгем, рахмет сендерге,

Менде сендерге сыйлығым бар. (Көңілді бауырсақтың суреті бар, Эмблема табыстайды) әр қашан осындай көңілді, алғыр болып өсіңдер

Міне әже-мен атаны да қуанттық енді орманнан қайтайық. Ол үшін көңілді өлең айтып, бақшамызға барамыз.

Қортынды: Балалар біз кімдерге көмектестік?

Ертегідегі бауырсақты не жеп қоюшы еді?

Біз бауырсақты құтқару үшін, нелердің тапсырмасын орындадық?

Қандай тапсырмалар орындадық?

Ата мен әжені қуанттық па?

Оқу қызметіне жақсы қатысқан балаларды мақтау.