«Oқу үдерісінде  сын тұрғысынан ойлаудың   тиiмдiлiгi»

Коучинг  жоспары:

Коучинг тақырыбы: «Oқу үдерісінде  сын тұрғысынан ойлаудың   тиiмдiлiгi»
Мақсты:  Оқу үдерісінде сын тұрғысынан ойлау арқылы  оқушылардың сыни ойлауда ұтымдылық пен пайым және өзіндік сана-сезім қалыптастырун  дамыту.
Күтілетін  нәтиже:  Сын тұрғысынан ойлаудың мәнін түсінеді, тапсырмаларды орындау барысында сын тұрғысынан ойлау әдістемесін игеріп  ең жақсы түсініктемені табуға ұмтылдыра   біледі
Түйінді идея: Сын тұрғысынан ойлау дегеніміз проблеманы шешу үдерісіне шоғырлануын білдіреді, бұл тұрғыдан алғанда сын сөзі «мақұлдамау» немесе «теріске шығару» дегенді

білдірмейді.

-Сын тұрығысынан ойлау «ойлау турал ойлау» дегенді білдіреді,ол маңызды мәселелерді тьалқылау, ол ой елегінен өткізуді қамтиды.Мұның барлығы тұжырым жасап және проблеманы шешкен жағдайлардың барлығында орын алады.

 

Ресурстар: Бейне  ролик,  АКТ. Үлестірмелі материалдар,түрлі-түсті магниттер.
Сабақтың  барысы:

Уақыты:

Коучтің  іс- әрекеті Қатысушылардың  іс  әрекеті
Топқа бөлу.

5 мин.

 

 Жағымды  ахуал  қалыптастыру.

 

Топқа бөлуді  түсіндіреді. «Мозайка» әдісі арқылы, қағаз  қималарында таудың, кітаптың, гүлдің, судың бейнелері салынған.

«Ақ тілек» Түрлі –түсті стикерлерге әр түрлі сөздер жазылады және мұғалімдерге таратылып беріледі. Мысалы: су, кітап, гүл, тау т.с.с.. Мұғалім өзінің оң жағындағы әріптесіне стикердегі сөзді қатыстырып, тілек айтады .

 

Болжау әдісі

6 минут.

Миғa шaбуыл.

5 минут

Жеке жұмыс.

 

   Суреттер көрсетілімі. Суретке қарап  өз ойларын  жазады.

Тамшы, бала, т.б.

 

Логикалық  сұрақтар:

Сыни ойландырылатын  сұрақтарын беремін екі  топқа.

Суреттерге  қарап бір  ойжазып  отырады.

 

Сұрақтарға  жауап  береді,  талқылайды.

 

5 минут.фильмге

15минут жалғастыруға

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 минут.

  «Болжау әдісі»

1.«Ана  арманы»   атты бейнефильм   көрсету. Бейнефильмнің ортасынан  тоқтатып жалғасын  жазады.

 

2. фильмнің  жалғасын  көреді.

 

 

Мұғалімдерге өздерінің жоспарларына кіріктіру бойынша тапсырма беру.

 

Сыни тұрғыдан ойлау  үдерісін кіріктіре отырып.

 

Бейнефильм  үзіндісінің жалғасын  жалғастырып жазады,  өз ойларын жазады, оқиды.

 

 

Өздерінің  жазғандарын  салыстырады.

 

 

 

 

Топ болып  талдайды. Тиімді тұстарын анықтайды.

Табыс кретерилері.

10 минут

 

  Мәтінмен  жұмыс  жасау.

Қысқаша әңгіме беремін

«Filla»-кестесіне  саламын.

Факт:

Идея:

Сұрақ:

Іс-әрекет:

Идеясымен  берілген мәтінді  ашуда сыни ойланулары қалыптасады.

 

 

Ізденеді, ойланады,

Талдау жасап  қорғайды.

Кeрі бaйлaныс.

5 минут

 

Бағалау.

3 минут.

А 4 парағына. Флипчартқа 1 сурет және 5 сөз жазып беру және қорғау.
Бастапқыда өз көңіл күйлерін бейнелеген стикер артына сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу не бейнелеу тапсырылады.
. Берілген тақырып бойынша флипчартқа 1 сурет, 5 сөз жазып, идеяларын қорғайды.
Топ бір –бірін  бағалайды.

 

 

 

 

 

 

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын смайлик арқылы бейнелейді не жазады