«Oқу үдерісінде сын тұрғысынан ойлаудың тиiмдiлiгi»
Коучинг жоспары:
Коучинг тақырыбы: | «Oқу үдерісінде сын тұрғысынан ойлаудың тиiмдiлiгi» | |
Мақсты: | Оқу үдерісінде сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың сыни ойлауда ұтымдылық пен пайым және өзіндік сана-сезім қалыптастырун дамыту. | |
Күтілетін нәтиже: | Сын тұрғысынан ойлаудың мәнін түсінеді, тапсырмаларды орындау барысында сын тұрғысынан ойлау әдістемесін игеріп ең жақсы түсініктемені табуға ұмтылдыра біледі | |
Түйінді идея: | Сын тұрғысынан ойлау дегеніміз проблеманы шешу үдерісіне шоғырлануын білдіреді, бұл тұрғыдан алғанда сын сөзі «мақұлдамау» немесе «теріске шығару» дегенді
білдірмейді. -Сын тұрығысынан ойлау «ойлау турал ойлау» дегенді білдіреді,ол маңызды мәселелерді тьалқылау, ол ой елегінен өткізуді қамтиды.Мұның барлығы тұжырым жасап және проблеманы шешкен жағдайлардың барлығында орын алады.
|
|
Ресурстар: | Бейне ролик, АКТ. Үлестірмелі материалдар,түрлі-түсті магниттер. | |
Сабақтың барысы:
Уақыты: |
Коучтің іс- әрекеті | Қатысушылардың іс әрекеті |
Топқа бөлу.
5 мин.
|
Жағымды ахуал қалыптастыру.
Топқа бөлуді түсіндіреді. «Мозайка» әдісі арқылы, қағаз қималарында таудың, кітаптың, гүлдің, судың бейнелері салынған. |
«Ақ тілек» Түрлі –түсті стикерлерге әр түрлі сөздер жазылады және мұғалімдерге таратылып беріледі. Мысалы: су, кітап, гүл, тау т.с.с.. Мұғалім өзінің оң жағындағы әріптесіне стикердегі сөзді қатыстырып, тілек айтады .
|
Болжау әдісі
6 минут. Миғa шaбуыл. 5 минут Жеке жұмыс.
|
Суреттер көрсетілімі. Суретке қарап өз ойларын жазады.
Тамшы, бала, т.б.
Логикалық сұрақтар: Сыни ойландырылатын сұрақтарын беремін екі топқа. |
Суреттерге қарап бір ойжазып отырады.
Сұрақтарға жауап береді, талқылайды. |
5 минут.фильмге 15минут жалғастыруға
15 минут. |
«Болжау әдісі»
1.«Ана арманы» атты бейнефильм көрсету. Бейнефильмнің ортасынан тоқтатып жалғасын жазады.
2. фильмнің жалғасын көреді.
Мұғалімдерге өздерінің жоспарларына кіріктіру бойынша тапсырма беру.
Сыни тұрғыдан ойлау үдерісін кіріктіре отырып.
|
Бейнефильм үзіндісінің жалғасын жалғастырып жазады, өз ойларын жазады, оқиды.
Өздерінің жазғандарын салыстырады.
Топ болып талдайды. Тиімді тұстарын анықтайды. |
Табыс кретерилері.
10 минут
|
Мәтінмен жұмыс жасау.
Қысқаша әңгіме беремін «Filla»-кестесіне саламын. Факт: Идея: Сұрақ: Іс-әрекет: Идеясымен берілген мәтінді ашуда сыни ойланулары қалыптасады. |
Ізденеді, ойланады, Талдау жасап қорғайды. |
Кeрі бaйлaныс.
5 минут
Бағалау. 3 минут. |
А 4 парағына. Флипчартқа 1 сурет және 5 сөз жазып беру және қорғау. Бастапқыда өз көңіл күйлерін бейнелеген стикер артына сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу не бейнелеу тапсырылады. |
. Берілген тақырып бойынша флипчартқа 1 сурет, 5 сөз жазып, идеяларын қорғайды. Топ бір –бірін бағалайды.
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын смайлик арқылы бейнелейді не жазады
|