Математика – еліне саяхат.

Сабақтың тақырыбы: Математика – еліне саяхат.

 Сабақтың мақсаты: Оқушыларды білімді, жан — жақты болуға, жарысуға, жарыста жеңімпаз болуға үйрету.

Міндеті:

1.Білімділік: Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару.

2.Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту.Тиянақты жауап беруді талап ету.

3.Тәрбиелік: Оқушыларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Дәстүрден тыс

Сабақтың типі: Сайыс сабақ

Сабақтың әдіс – тәсілдері: Сұрақ – жауап, тірек – сызба, ойын.

Сабақтың көрнекілігі: слайд, шарлар, сыйлықтар.

Басқа сабақтармен байланысы: дүниетану, бейнелеу, логика.

Пайдаланылған әдебиеттер:

  1. Математика 1 сынып Алматы «Атамұра» 2013 ж.
  2. Балдырған 2014 ж.
  3. Бастауыш сынып журналы 2014 ж.

 

Сабақтың жоспары:

І.Ұйымдастыру:

ІІ. Негізгі кезең:

  1. Таныстыру
  2. Кім жүйрік?
  3. Дода
  4. Сандар сөйлейді
  5. Есте сақта
  6. Ертегі есеп
  7. Кім жылдам?

 

ІІІ. Қорытынды.

а) марапаттау

ә) сабақты бекіту

 

Сабақтың барысы:

І.  Сәлеметсіздерме бүгінгі ойынға қатысушылар және әділқазылар мен көрермендер. Бүгінгі көңіл-күйреіңіз қалай? «Математика – еліне саяхат» атты сайысымызды бастамас бұрын әділ-қазылар алқасымен танысып алайық.

 

ІІ. Негізгі бөлім. Таныстыру

Жемістер тарату арқылы оқушыларды үш топқа бөлу.

І топ:   «Алғырлар» тобы

ІІ топ:  «Тапқырлар» тобы

ІІІ топ: «Зеректер» тобы

а) Математикалық диктант

4+3= 7                 5+4= 9       3+6= 9

10-4=         6                 8-4= 4        9 — 5 = 4

ә) Тест

4 + 3       9,10,7            10 — 3      7,8,9               5 + 4      8, 9,10

6 + 3        9, 6, 4              9 — 2        5, 6,7                 6 — 3      4, 3 ,5

б) Дұрыс жауапты тап

 

8     4 + 4             10     9 – 1                  9      7 + 2

9 – 2                      5 + 5                          6 – 3

Бауырсақ ертегісі. Бауырсақ үйден апа мен атадан қашып кетеді. Жолда оған кім кезігетінің келесі тапсырма арқылы біле аламыз.

4 + 2 – 1 + 0 – 2 = 3  Н

5 + 2 – 1 + 4 – 2 = 8  О

6 + 2 + 1 – 4 + 2 = 7  Қ

7 + 2 + 1 – 2 + 1 = 9  Я

 

7 8 9 3
Қ О Я Н

 

Жолда оған қоян жолығады. Қоян оны жемекші. Біз бауырсаққа көмектесуміз керек. Ол үшін біз қоянның тапсырмасын орындаумыз керек. Өрнектің мәнін тап:

3 + 2 = 5               5 + 3 = 8             4 – 4 = 0

6 – 2 = 4                7 + 3 = 10             9 — 2 = 7

2 + 6 = 8                8 – 5 = 3               4 + 5 = 9

Бауырсақты қояннан құтқардық. Ол жолда аюды кездестіреді. Аюдың тапсырмасын орындасақ, ол бауырсақты жемейді. Себетке бүлдірген жинау:

10 – 4 + 1 = 7           4 + 3 – 2 = 5             7 – 4 + 6 = 9

9 – 8 + 6 = 7             7 + 3 – 5 = 5             8 + 2 – 1 = 9

2 + 4 + 3 = 9

Бауырсақ жолда келе жатып қасқырға жолығады. Қасқыр бауырсақты жемекші. Біз қауырсақты құтқарумыз керек. Ол үшін қасқырдың тапсырмасын орындаумыз керек.

1) Салыстыр:

6 + 3 > 7 + 1                          3 < 6 – 2

10 – 2 < 9 + 1                           5 < 4 + 2

2) Өрнектер.

Әріпті өрнектер:                           Санды өрнектер:

а + 4                                                       3 + 7

4 – а                                                       2 – 2

7 – а                                                       9 – 4

8 – а                                                       5 + 4

а  — 4                                                       9 – 6

Бауырсақ келе жатып, келе жатып түлкіге жолығады. Түлкіде бауырсақты жемекші. Біз түлкіден де бауырсақты құтқарайық. Оның бес тапсырмасы бар екен.

1) 4 + 3 = 7 қоян

2) Суреттегі үшбұрыштарды табу.

І топ:   «Алғырлар» тобы (9 үшбұрыш)

ІІ топ:  «Тапқырлар» тобы (7 үшбұрыш)

ІІІ топ: «Зеректер» тобы (6 үшбұрыш)

3) Фигураларды ата: Шеңбер, үшбұрыш, трапеция, бесбұрыш, алтыбұрыш.

Бұл бөлімде әр топтарға жеке-жеке сұрақ қойылады. Әр дұрыс жауапа бес ұпайдан беріледі.

4) Ребусты шеш.

І топ:   «Алғырлар» тобы (жүз)

ІІ топ:  «Тапқырлар» тобы (екі)

ІІІ топ: «Зеректер» тобы (сана)

5) Венн диаграммасы:

Тақ сандар: 1, 3, 5, 7, 9.

Жұп сандар: 2, 4, 6, 8,10.

Натурал сандар: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.

Біз бауырсақты ата мен апаға қайтардық.

ІІІ. Қорытынды.

Сөз кезегін әділ қазыларға берейік.

Құрметті қауым!
Miнe, «Математика – еліне саяхат» интеллектуалдык ойынын ойнап жеңімпазымызды анықтадық. Ойынға ат салысқандарыңызға сіздерге алғысымызды айтамыз.