Абай Құнанбайұлы «Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңі.

Тақырыбы Абай Құнанбайұлы «Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңі.
Мақсаты Тақырыптың мазмұнымен таныстыру арқылы, көркем сөздер турал мағлұмат беріп, сөйлеу тілінде атқаратын қызметін байқату.
Жалпы мақсат Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
Күтілетін нәтиже Тақырыптың тәрбиелік мәнін ашады, тақырыптағы кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне баға береді, топ ішіндегі белсенділігі артады.
 7 модульдің қолданылуы АКТ, «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқытуды басқару және көшбасшылық»
Қолданылатын әдіс-тәсілдер Миға шабуыл, Көңілді тапқырлар ойыны, Интервью әдісі, Ыстық орындық, Ойлан-бірік-кеңес
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, стикерлер, тақта, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды 4 топқа бөлінеді: әдебиетшілер, әншілер, зерттеушілер, аудармашылар. Топ ішінде топ ережесін құрады. Оқушыларға оңтайлы психологиялық ахуал туғызу. Оқушылар топқа бөлініп, топ басшыларын сайлайды. Топ ішінде тәртіп ережесін құрады. Топ басшылары сайланады. Топ басшылары оқушыларды бағалап отырады. Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды ынтымақтастықта орындайды.
Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылықтарын ояту

Миға шабуыл «Туғанда дүние есігін ашады өлең,

Өлеңмен жер қойнына кірер денем». Осы өлең жолдары арқылы оқушыларға ой тастап, бүгінгі  жаңа тақырыпты және оның мақсатын айқындау.

Өлеңнің авторын анықтайды. Автор туралы қысқаша мәлімет береді.
Түсіну «Көңілді тапқырлар» ойыны

«Өлең-сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңін түсініп оқу.

Әр топқа берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру. Өлеңнің мағынасын ашу үшін диалогқа түсіру. Өлеңнің мағынасын түсінеді, ақынның өлеңдегі негізгі идеяны түсінуге жол ашады.
Қолдану «Ойлан, бірік, бөліс» тапсырмасы

Әр топқа тапсырма. Қ.Бітібаева технологиясы бойынша өлең талдау үлгісі.

Әр топ парақшалар үлестіріліп, өлеңді талдау тапсырылады. Топ болып бірге жұмыс отырып, өлеңге жүйелі талдау жасайды. Бес бағыт бойынша өлеңге талдау жасайды.
Сергіту сәті Жидебайдағы Абай мұражайымен таныстыру   Интербелсенді тақтадағы бейнероликті тамашалау
Талдау Төрт топқа жекелеген тапсырмалар. Әншілер тобына: «Әнді сүйсең, менше сүй» (Абайдың музыкалық мұрасы жайлы әңгіме), Абайдың бір әнін орындап беру тапсырылады.

Абай музыкалық мұрасын жинаған академик, профессорлар.

Аудармашылар тобына: Абайдың табиғат лирикасынан бір өлеңін ағылшын тіліне аударыңыздар.

Әдебиетшілер тобына: ұлы ақынның әдеби мұрасы туралы ой шертіңіздер.

Зерттеушілер тобына: Абайдың өскен ортасы, ататегі, білім алған мектебі және шәкірттері туралы әңгімелеңіздер.

Әр топ берілген тапсырмаларды жазбаша және ауызша орындайды. Оқушылар өз ойлары мен пікірлерін айтады.Берілген тапсырмалар барысында бір-бірін толықтырып отырады. Өзара білім алысу үшін диалогқа түседі.
Жинақтау Топпен жұмыс «Абай поэзиясы – қазақ поэзиясының шыңы» ойтолғау Оқушылар Абай шығармашылығы бойынша білген-түйгендерін жинақтап, ой толғайды. Ой толғауға 5 минут уақыт беріледі. Оқушылар жазбаша ой қорытады.
Бағалау Өзін-өзі бағалау Әр оқушыға бағалау парақшалары таратылады. Әр оқушы өзін берілген критерий бойынша бағалайды.
Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну. Ұсынылған стикерлерді тақтаға ілу.