Қалыптастырушы бағалау

КОУЧИНГ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

ТАҚЫРЫБЫ: Қалыптастырушы бағалау

Алматы қаласы, Арнайы санаториялық үлгідегі №15 мектеп-интернаты, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Жанакунова А.Б.

Коучинг жоспары
Коучингіге қатысатын мұғалімдер-23 мұғалім Коуч Жанакунова Алмагүл Байжұмақызы
Дамытуды қажет ететін салалар Іс-әрекеттер Табыс өлшемі Іс-әрекетті басқару Жұмыс кезеңдері Белгіленген уақыт
«Бағалау не үшін керек?» сұраққа жауап береді.

 

Мұғалімдер  оқушының білімі қандай дәрежеде екендігін және өзінің оқыту әдіс-тәсілдерінің нәтижелігін анықтайды.

 

Бағалау оқу мен оқытуда қолданылып жатқан әдістемелік ұстанымдардың тиімділігін біледі.

 

Мектеп әкімшілігі мұғалім мен оқушының жұмысқа деген қабілеті мен білімін біледі.

 

Бағалау жоспарланған нәтижелермен  салыстырғанда білім деңгейі мен оқытудың қаншалықты дәрежеде екендігін біледі.

 Бейнефильм көрсету, талқылау.

Постер құру, қорғау.

Бақылау және бағалау парағын жасау.

 

Ақпараттың шексіз көп мөлшерінен өзіне керектісін таңдап практикада қолдану.

Проблемаларды шешу, шешім қабылдау.

Өзіндік пікірі, түсінігі болу, басқаларға жеткізіп дәлелдеу және қорғау.

Өз білімі мен танымының қандай деңгейде екенін біледі, әрқашан дамытып отыру.

Баланың жас ерекшеліктерін ескере отырып,оқу үдерісіне қолдау көрсету.

 

Жағымды психологиялық климат құру.

«Жұмсақ» әдістерді қолдану. Қытай данышпаны Лао-цзы ой толғанысын оқу.

 

 

 

 

Мағынаны тану

1.Қызығушылықты ояту.

2.Топқа бөлу

3.Бейнефильмді тамашалау

Мағынаны тану

4.Шағын топтарда бейнефильмді талқылау

 

5. «Қалыптастырушы бағалау» тақырыбын топтық талқылау

 

6.Сергіту сәті

 

6.Топ атынан жариялау, формативті баға беру

 

7.Постермен жұмыс

 

9.Кері байланыс

 

«Синектика» әдісін қолдану.

 

2 мин.

 

2-3 мин.

5 мин.

 

 

 

5 мин.

 

10 мин.

 

 

 

5 мин.

 

10 мин.

 

 

15 мин

 

5 мин.