Дүниежүзілік шаруашылық салалары: ауылшаруашылығы және өнеркәсіп

Сабақтың тақырыбы:

§  54-55. Дүниежүзілік шаруашылық салалары: ауылшаруашылығы және өнеркәсіп

Мектеп: А.Косарев атындағы №9 орта мектеп
Күні : Мұғалімнің аты жөні: Оғадиев Рамазан Сакенұлы
Сынып :7 «А,Ә,Б» Қатысушылар саны: Қатыспағандардың саны:
Сабақтың міндетті түрде межеге жетудегі оқыту мақсаттары 7.5.3.1 — ауыл шаруашылық, өнеркәсіп шаруашылық салаларын жіктеу арқылы маңыздылығын түсіндіреді

7.5.3.2- өнеркәсіп географиясының ауыл шаруашылық саласының маңыздылығын түсіндіру

Сабақтың мақсаты Дүниежүзілік, соның ішінде Қазақстанның шаруашылық саласының қалыптасу ерекшеліктерін, даму кезеңдерін және орналасуын біледі. Картадан табады, олардың маңыздылығына бағалау біліктілігі дамиды. Экологиялық сауаттылығы қалыптасады.
Өткен тақырыпты оқыту  әлеуметтік инфрақұрылым
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған әрекеттер Ресурстар
Бастапқы сабақ уақыты (13 минут) 1.            Ұйымдастыру.  Сабақта жағымды көңіл күй қалыптастыру, жетондар арылы топтарға бөлу.

2.            Үй тапсырмасын тексеру. Үйлестірмелі парақшалар, өзіндік және өзара бағалау.

3.            Алдын ала дайындалған материалдарды сұрау, 3 оқушының таныстырылымын көру.

4.            Сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау. Көлік түрлері бейнеленген суреттер арқылы сабақтың мақсатын анықтау.

1.      Бөлу жетондары.

2.      Үй тапсырмасын тексеруге сұрақтары бар үйлестірмелі парақшалар.

3.       Оқулық, карталар, атластар, суреттер.

Сабақ ортасы

(20 минут)

Білімді өзгерту.

Жаңа тақырыпты түсіндіру. Тақырыптың түйінді түсініктері және тірек- сызбалар құрастыру. Талқылау. Формативті  парағы.

1-тапсырма. «Конструктор» режімінде «Қазақстанның көлік жүйесі» кестесінің құрылымын жасандар.

1.      Құру батырмасын басыңдар.

2.      Жаңа кесте терезесінде «Конструктор» режімін таңдандар және «ОК» батырмасын басыңдар.

3.      «Конструктор» терезесі пайда болады.

4.      Өрістің атауын және түрін таңдандар.

5.      Меңзерді өріс атауына қойып, «Түйінді өріс» батырмасын басып, «Қазақстанның көлік жүйесі» өрісін түйінді етіңдер.

6.      Кестені «Қазақстанның көлік жүйесі»  атауымен сақтап, «ОК» батырмасын басындар. Кестені жабындар. Орындалған тапсырмалар бойынша қорытынды шығарындар, дәптерге жазындар.

Жұптық жұмыс. 2 тапсырма. Жүргізілген сарамандық жолға ұқсас, оқулық мәтінің R сайтын пайдаланып, «Қазақстанның  әкімшілік аумақтық бөлінісі» тақырыбында ҚР-сы мәліметтер қорын құрындар.

7.             Оқулық, атлас, кескін  карталар.
Сабақ соңы

(12 минут)

Сабақты қотындылау.

Орындалған  жұмыстың қорытындысын жасау. Өзіндік және өзара бағалау. Жиынтық бағалау.

Үй тапсырмасы. § 52. 176 бет

Сұрақтар бойынша рефлексиясы:

1.      Жаңадан не білдіңдер?

2.      Тақырыпты түсінуде қандай қиындықтар болды?

3.      Оқылған материал бойынша қандай қорытынды жасауға болады?

 

4.      Оқулық, қосымша әдебиеттер

 

Қосымша ақпарат Оқушының өз қалауымен дүниежүзінде, Қазақстанда және өз аймағында  көліктік инфрақұрылымның дамуы туралы қосымша ақпаратты оқу. www.book.kz- интернет материалы-элетрондық түрдегі оқулықтар, анықтамалар, журналдар мен сөздіктер.
Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

 

2:

 

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

 

2:

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?