Адамның табиғи кешендерге әсер етуі

Сабақтың тақырыбы:

§38 Адамның табиғи кешендерге әсер етуі

Мектеп: А.Косарев атындағы №9 орта мектеп
Күні : Мұғалімнің аты жөні: Оғадиев Рамазан Сакенұлы
Сынып :7 «А,Ә,Б» Қатысушылар саны: Қатыспағандардың саны:
Сабақтың міндетті түрде межеге жетудегі оқыту мақсаттары Табиғи кешендердің өзгерісіне адамның әсерін біледі және биосферадағы антропогендік айналымды түсіндіреді, орындалған тапсырмаларды талдайды, сыни ойлауды дамытады, қарым-қатынасқа үйренеді.
Оқытудың мақсаттары 7.3.5.4- адамның табиғи кешендерге әсер етуін түсіндіреді

Барлық оқушылардың қолынан келеді:

Тақырыптың түйінді түсініктерін естеріне сақтайды және айтып береді, тірек сызбаларды құрастырады, адамның әрекетімен табиғи аумақтық кешендердің өзгеруі себептерін түсіндіреді.

Көпшілік оқушылардың қолынан келеді:

Сарамандық тапсырмаларды орындайды, ТАК алуантүрлілік байланыстарының себеп-салдарын, экологиялық мәселелер және оларды шешу жолдарын анықтайды.

Кейбір оқушылардың қолынан келеді:

ТАК өзгерісіне антропогендік әсердің себептерін, олардың экологиялық мәселелерін, қорғалуын түсіндіреді және баға береді, ғылыми және экологиялық жобаларды дайындайды.

Өткен тақырыпты оқыту Табиғи-аумақтық кешендердің түрлері
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған әрекеттер Ресурстар
Бастапқы сабақ уақыты (13 минут) 1.            Ұйымдастыру. Әңгімелесу,  фишкалар бойынша топтарға бөлу, сабақтарға дайындық.

2.            Үй тапсырмасын тексеру.өтілген тақырып бойынша бақылау жұмысы. Жиынтық бағалау.

3.      Карта-сызбалар көмегімен сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау.

1.      Түрлі түсті фишкалар, үйлестірмелі материалдар.

2.      Бақылау жұмысының материалдары.

3.       Оқулық, карталар, атластар.

4.      ТАК өзгеру сызбалары.

Сабақ ортасы

(20 минут)

Білімді өзгерту.

Жаңа тақырыпты түсіндіру. Тақырыптың түйінді ұғымдарды  жазу, тірек сызбаларды құрастыру. Формативті бағалау..

1-тапсырма. Топтық жұмыс. «ТАК өзгерісі: себептері, шешімі» тақырыбы бойынша пікір талас.. Өзара бағалау.

Сергіту сәті. «Музыкалық ревю»

2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Тақырыпты оқу және тақырыптың негізгі идеялары бойынша шағын конспект жазу. Топтық талқылау. Өзара бағалау.

1.             Оқулық, атлас, физикалық карталар.
Сабақ соңы

(12 минут)

Сабақты қотындылау. Оқыған материалды бекіту.

3-тапсырма. Топтық жұмыс.»ТАК ластану көздері» кестесін құру. Қорғау . Өзара бағалау.

Үй тапсырмасы. § 38. 136-138 бет

Сұрақтар бойынша рефлексиясы: «Жеміс ағашы» стратегиясы бойынша

 

1.      Оқулық қосымша әдебиеттер.

 

 

 

Қосымша ақпарат Өз аймағының табиғат зоналары  туралы қосымша ақпарат оқу. Оқушылардың таңдауы бойынша интернет материалыдары.
Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

 

2:

 

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

 

2:

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?