Табиғи — аумақтық кешендердің түрлері

Сабақтың тақырыбы:

§36 Табиғи — аумақтық кешендердің түрлері

Мектеп: А.Косарев атындағы №9 орта мектеп
Күні : Мұғалімнің аты жөні: Оғадиев Рамазан Сакенұлы
Сынып :7 «А,Ә,Б» Қатысушылар саны: Қатыспағандардың саны:
Сабақтың міндетті түрде межеге жетудегі оқыту мақсаттары Табиғи аумақтық кешендердің түрлерін біледі және таулардағы  ТАК қалыптасуын түсіндіреді, сарамандық тапсырмалар орындайды және танымдық қызығушылықтарын арттыру және экологиялық мәдениетін  тәрбиелеу үшін талдау жүргізеді.
Оқытудың мақсаттары 7.3.5.2 — жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде түрлі деңгейдегі табиғи кешендерді жоспар бойынша сипаттайды

Барлық оқушылардың қолынан келеді:

Тақырыптың түйінді түсініктерін және идеяларын естеріне сақтайды және атап береді, таулардағы так алуантүрлілігін және олардың ауысуын түсіндіреді, тірек сызбаларды құрастырады.

Көпшілік оқушылардың қолынан келеді:

Биіктік белдеуге байланысты ТАК алуантүрлілігін себеп-салдар байланыстарын анықтайды,  орындалған тапсырмаларды талдайды.

Кейбір оқушылардың қолынан келеді:

Таулардағы табиғи зоналардың ауысуын зерттеу маңыздылығын түсіндіреді және баға береді, тақырып бойынша баяндама,жобалар дайындайды?

Өткен тақырыпты оқыту Таулардағы табиғи-аумақтық кешендердің түрлері
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған әрекеттер Ресурстар
Бастапқы сабақ уақыты (13 минут) 1.            Ұйымдастыру. Әңгімелесу, топтарға бөлу, сабақтарға дайындық.

2.            Үй тапсырмасын тексеру. Топтық жұмыс. Басқа топтармен пікір алмасу және талқылау үшін жаңа сұрақтарды дайындау және үй жұмысын сұрау.Өзіндік  және өзара бағалау.

3.      Алдын ала дайындалған материалдарды сұрау, шағын баяндамалар.

4.      Сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау.

 

1.      Топқа бөлу үшін жануарлар бейнелері бар суреттер..

2.      Үй тапсырмасын  тексеру сұрақтар

3.       Оқулық, карталар, атластар.

 

Сабақ ортасы

(20 минут)

Білімді өзгерту.

Жаңа тақырыпты түсіндіру. Тақырыптың түйінді түсініктерді  жазу, тірек сызба құру. Бағалау парағы.

1-тапсырма. Топтық жұмыс. Жаңа тақырыпқа шағын конспект жазу, кескін картамен сарамандық жұмыс. Табиғат зоналарын түсіру. Өзара бағалау.

Сергіту сәті. «Саусақтарға арналған жаттығулар»

2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Тақырыпты оқу және тақырыптың негізгі идеялары бойынша қысқаша конспект жазу. Топтық талқылау. Өзара бағалау.

1.             Кластер құруға үйлестірмелі материалдар.

2.             Оқулық, атлас, кескін карталар.

Сабақ соңы

(12 минут)

Сабақты қотындылау. Оқыған тақырыпты  бекіту.

3-тапсырма. Топтық жұмыс. «Дүниежүзінің, Қазақстанның биіктік белдеуліктері» тақырыбында сұхбат жүргізу үшін сұрақтар құрастыру. Қорғау. Өзара бағалау.

Үй тапсырмасы. § 36. 131-134 бет

Сұрақтар бойынша рефлексиясы: «Алақан» стратегиясы бойынша

 

1.      Оқулық ,қосымша әдебиеттер.

 

 

 

Қосымша ақпарат Қазақстанның немесе өз өлкенің биік таулы аймақтары туралы қосымша ақпарат Оқушылардың таңдауы бойынша интернет материалыдары.
Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

 

2:

 

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

 

2:

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?