Ауа райының метеорологиялық элементтері

 

Сабақтың тақырыбы:

§20 Ауа райының метеорологиялық элементтері

Мектеп: А.Косарев атындағы №9 орта мектеп
Күні Мұғалімнің аты жөні: Оғадиев Рамазан Сакенұлы
Сынып :7 «А,Ә,Б» Қатысушылар саны: Қатыспағандардың саны:
Сабақтың міндетті түрде межеге жетудегі оқыту мақсаттары Ауа райының метеорологиялық элеметтерін, олардың адам үшін маңызын біледі. Дүниежүзінің, Қазақстанның климаттық карталары бойынша жеке метеорологиялық элементтердің көрсеткіштері (температура, қысым, жел, бұлттық, жауын-шашын, ылғалдылық) негізінде графикалық синоптикалық материалдар жасайды.
Оқытудың мақсаттары 7.3.2.5 —  температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын-шашын, ылғалдылық метеорологиялық элементтерінің көрсеткіштерін өлшеп, метеорологиялық құрал-жабдықтарды қолданумен тіркейді

Барлық оқушылардың қолынан келеді:

Тақырыптың түйінді түсініктерін естеріне сақтайды және атап береді, сарамандық тапсырмалы орындайды, себеп-салдар байланыстарын түсіндіреді.

Көпшілік оқушылардың қолынан келеді:

Түрлі аумақтардың және өз аймағының климатының ерекшеліктерін анықтайтын факторлар мен жағдайларды түсіндіреді және жалпылайды.

Кейбір оқушылардың қолынан келеді:

Климаттың географиялық факторларын, олардың шаруашылық әрекетке әсерін бағалайды, тақырып бойынша эссе, синквейн дайындайды.

Алдағы өткен тақырыпты Атмосфералық құбылыстар. Қолайсыз атмосфералық құбылыстар.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған әрекеттер Ресурстар
Бастапқы сабақ уақыты (13 минут) 1.            Ұйымдастыру.  Бір-біріне сәлемдесу арқылы сабақта жағымды көңіл күй қалыптастыру, топтарға бөлу.

2.            Үй тапсырмасын тексеру.

Үй тапсырмасының түйінді идеялары бойынша классикалық кластер құру. Формативті және жиынтық бағалау.

3.      Қосымша материал сұрау (өз қалауларымен).

4.      «Атмосфералық шептер» бейнекөрсетілімі арқылы бірлесіп сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау.

1.      Оқулық, атлас.

2.      Бөлу жетеондары.

3.      Үй тапсырмасын тексеру сұрақтары.

4.       Интернет қорынан www.gismeteo.ru климаттық бейнекөрсетілім

Сабақ ортасы

(20 минут)

Білімді өзгерту.

Жаңа тақырыпты түсіндіру-түйінді түсініктерді жазу, шағын конспектілер жазу. Бірлескен талқылау және формативті бағалау.

1-тапсырма.Сарамандық   жұмыс. Кескін картаға Қазақстанның климаттық белдеулерін түсіру. Өзара бағалау.

Сергіту сәті. «Кішкентай адамдар»

2-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Циклондар және антициклондар» бөлімін оқу.

Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап беру және талқылау.

Өзара бағалау.

1.             Кластер құруға үйлестірмелі материалар.

2.             Оқулық, атлас, физикалық карталар, бар блолса метерологиялық карталар.

3.             Бейнекөрсетілімдер, тақырып бойынша сызбалар.

Сабақ соңы

(12 минут)

Сабақты қотындылау.

2-тапсырма. Топтық жұмыс. Тақырып бойынша постер құрастырады, бірлесе талқылайды, сұрақтарға жауап береді. Өзара бағалау.

Үй тапсырмасы. §20,өз тандаулары бойынша дифферен-цияланған тапсырмалар, таныстырылымдар, эссе, тақырыптар бойынша баяндама.

Рефлексия

«Бағдаршам » стратегиясы бойынша

1.         Оқулық, атлас, карта.

2.         Стикерлер

 

 

Қосымша ақпарат «Қазақстандағы, өз аймағындағы жергілікті желдер»  тақырыбы бойынша қосымша ақпаратты оқу Интернет сайтынан климатқа байланысты материалдар.
Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?

 

 

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

 

 

2:

 

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

 

2:

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?