Халықаралық бірліктер жүйесі (SI)

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:         Мектеп: 15 мектеп

Физикалық шамалар мен өлшеулер

Күні:                                          Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7                                                      Қатысқандар: 24               Қатыспағандар:

 

Сабақтың тақырыбы Халықаралық бірліктер жүйесі (SI)
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары 7.1.2.1 Физикалық шамаларды олардың SI-жүйесіндегі өлшем бірліктерімен сәйкестендіру
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: физикалық шама, өлшем бірлік, өлшеу аспаптарды ажырата біледі;

Оқушылардың басым бөлігі: физикалық шамалардың ХБЖ-дағы өлшем бірліктері туралы түсінеді;

Кейбір оқушылар: шамалардың еселік және бөлінетін мәндерін ХБЖ-дағы бірліктерге айналдыруда қолданады.

 

Бағалау критерийі —          Физикалық шамаларды және өлшем бірліктерін ажырата біледі;

—          Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін түсінеді;

—          Шамалардың еселік және бөлінетін мәндерін ХБЖ-дағы бірліктерге түрлендіруде қолданады.

Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты терминология:

Физикалық шама, өлшем бірліктер, Халықаралық бірліктер жүйесі (ХБЖ)

Құндылықтарға баулу Қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім (топта жұмыс жасау арқылы жүзеге асады)
Пәнаралық байланыс Математика, әдебиет
Алдыңғы білім Уақыт, ұзындық, заттың массасы, дененің ауданы, көлемі
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы

10 мин

Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, сабаққа дайындығына назар аудару.

Жағымды психологиялық ахуал тудыру мақсатында «Шаттық шеңбері» арқылы оқушыларды сабаққа бағыттау.

Ұзындық-1, уақыт-1, масса-1 және т.с.с.парақшалар тарату арқылы сыныпты топқа бөлу.

Үй жұмысын тексеру: «Кубизм» әдісі

  1. Табиғатты зерттеудің кең тараған ғылыми әдістері қандай?
  2. Бақылау деп нені айтамыз, эксперимент деп ше? Олардың бір-бірінен ерекшеліктері және ұқсастығы неде?
  3. Болжам (гипотеза) деп нені айтады?
  4. Табиғат құбылыстарын зерттеу қандай ретпен жүргізіледі?
  5. Физикалық заңдар қалай тағайындалады?
  6. Физикалық заңдар мен құбылыстар кайда пайдаланылады?

ҚБ: Мадақтау

 

 

 

 

 

Таратпа қағаздар

 

 

Куб

Сабақтың ортасы

30 мин

«Ой қозғау»

қарыс елі құлаш пұт сүйем

Оқушыларға кестедегі сөздерді көрсетіп, ой қозғау арқылы сабақтың тақырыбын анықтау. Сабақтың мақсатымен танысу.

«ДЖИГСО» әдісі бойынша кітаппен жұмыс. Мәтінді оқып талдау, өзара талқылау. Әр топ мүшесі өзіне берілген міндетті атқарып, басқа топқа түсіндіреді.

Концептуалдық кесте толтыру

Ұзындық Уақыт Масса Аудан
1 м 1 с 1 кг 1 м2
1дм 1 мин 1 г 1 дм2
1 см 1 сағ 1 мг 1 см2
1 мм 1 тәул 1 т 1 мм2

ҚБ: Кестенің бағалау парағы

 

Сергіту сәті

Дене мүшелерін пайдалану арқылы физикалық шамалардың белгіленуін ауада жаз.

 

 

Деңгейлік тапсырмалар:

 

І деңгей. Орналастыру

Берілген сөздерді кестеге орналастыр: уақыт, метр, градус, килограмм, ұзындық, секунд, масса, температура

Физикалық шама Өлшем бірлігі
   

 

ІІ деңгей. Сәйкестендіру

Физикалық шаманы ХБЖ-дағы өлшем бірлігімен сәйкестендір:

Уақыт м2
Ұзындық с
Масса м3
Аудан м
Көлем кг

 

ІІІ деңгей. Түрлендіру

Берілген физикалық шамалардың мәндерін ХБЖ-не түрлендір:

0,07 км 5 мл 40 г
2 сағ 0,8 т 200 мм2

 

 

Дескрипторлар:

—          Физикалық шамаларды біледі;

—          Физикалық шамалар мен өлшем бірлікті ажырата алады;

—          Физикалық шамаларды өлшем бірліктерімен сәйкестендіре алады;

—          Өлшем бірліктерді түрлендіре алады.

 

ҚБ: Жетон тарату арқылы

 

Презентация

 

 

 

 

Оқулық, таратпа қағаздар

 

 

Кесте, бағалау парағы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырмалар, кестелер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жетондар

Сабақтың соңы

5 мин

«Фишбоун» әдісі

Сабақты бекіту мақсатында қолданылады

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

«Сабақтан алған әсерім». Стикерлер жабыстыру.

Үйге тапсырма:

Үйде қолданатын заттардың өлшемдерін анықтап, шыққан мәнді ХБЖ бойынша өрнекте.

А3 форматы, маркер
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Саралау оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы жүзеге асады Сабақта қолданылатын қалыптастырушы бағалау түрлері:

Мадақтау

Бағалау парағы

Жетон тарату

Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтауды талап ету.

Сергіту сәтін өткізу