« Математика әлемі »
Тәрбиелік шара « Математика әлемі »
Интеллектуалды олимпиада
Мақсаты: 1) оқушылардың матеатика пәні бойынша танымын,ұғымын
арттыру,математикалық терминдердің мағынасын алла
отырып,математикалық білімдерін шыңдау.
2) Ойын арқылы оқушылардың ой- өрісін кеңейту, ойлау қабілетін
арттыру, дамыту.
3) Математика пәніне қызығушылығын ояту, тапқырлыққа, елін,жерін сүюге,
ойшылдыққа тәрбиелеу.
Түрі: Сайыс
Әдісі: ой қозғау.
Көрнекілігі: 1) Математикалық нақыл сөздер
2) Интерактивті тақта
Барысы: І. Ұйымдастыру
- Екі топтың сәлемдесуі.
III. «Иә», «жоқ»- (дәлдікке ұмтылу)
- «Бәйге» (сұрақ- жауап)
- Ұяшық таңдау
- Орны ауысқан сөздер
VII. Үй тапсырмасы
VIII. Қортындылау.
І. «Иә», «Жоқ»
І- топ
- ге 2- кері сан ба ? (иә)
- Аксиома дәлелдеуді қажет ететін ұғым ба ? (жоқ)
- 243- 3-тің 4 дәрежесі ме ? (жоқ)
- Барлық қабырғасы тең параллелограмм ромб ма ? (иә)
- Фигуралардың қасиетін зерттейтін ғылым алгебра ма ? (жоқ)
ІІ- топ
- — ке қарама- қарсы сан — пе ? (иә)
- Диогоналдары тең тіктөртбұрыш квадрат па ? (иә)
- Дәрежеге кері амал қосу ма ? (жоқ)
- 3-2— дәрежесі — ге тең бе ? (иә)
- Тіктөртбұрыштың орта сызығы бар ма ? (жоқ)
ІІІ- топ
- 0- теріс сан ба ? (жоқ)
- 20 – 1-ге тең бе ? (иә)
- Тікбұрышты үшбұрыштың барлық бұрышы тік пе ? (жоқ)
- Сүйір бұрыш 900— тан кіші ме ? (иә)
- Тіктөртбұрыштың қабырғалары тең бе ? (жоқ)
ІV- топ
- (-1)- рационал сан ба? (иә)
- Доғал бұрыш – 1800— қа тең бе? (жоқ)
- Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 3600— қа тең бе ? (жоқ)
- 5-3— дәрежесі — ке тең бе ? (иә)
- Түбірге кері амал дәреже ме ? (иә)
ІІ. « Бәйге » (сұраққа жауап)
- 256- ның квадрат түбірі неге тең ? 16
- Ромбының периметрі неге тең ? Р = 4а
- (-7)2— дәрежесі неге тең ? 49
- Сызықтық функцияның графигі. Түзу
- Үшбұрыштың орта сызығы дегеніміз не ?
- -5- ке қарама- қарсы сан. 5
- (-1)12— неге тең. 1
- Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы неге тең? 1800
- — дің квадрат түбірі неге тең?
- Квадраттық функцияның графигі. Парабола
- Трапецияның орта сызығы дегеніміз не?
- 0,25- саны жәй бөлшек түрінде қалай жазылады.
ІІІ. Ұяшық таңдау.
20 | 20 | 20 | 20 |
30 | 30 | 30 | 30 |
40 | 40 | 40 | 40 |
Елтаңба авторы
Жауабы: Шотаман Уәлиханов,Жандарбек Мәлібеков |
Конституция қашан қабылданды?
Жауабы: 1995ж, 30 тамыз |
Тәуелсіздік алған жыл?
Жауабы: 1991ж, 16 желтоқсан |
Тудың авторы
Жауабы: Шәкен Ниязбеков |
Әнұран
Гимн
|
Елтаңба
Герб
|
Ту
Флаг
|
Тәуелсіз
|
Қазақстан қандай мемлекет
Унитарлы
|
Қазақстан әнұраны қай жылы бекітілді
1997ж. 11 шілде |
Еліміздің астанасы қай жылы Алматыдан Астанаға көшті
|
ҚР.Президенті
Н.Ә.Назарбаев |
ІV. Орны ауысқан сөздер.
І- топ ІІ- топ
Уиснс – синус миоеяргте — геометрия
Оиксусн – косинус ететсиояромер — стереометрия
Сегнатн – тангенс ипаелитянмр — планиметрия
Аидамирап – пирамида едәжер – дәреже
ІІІ- топ IV- топ
Екітүм – үкімет касрсебист- биссектриса
Атерлапнм – парламент иданаме- медиана
Анетс – сенат тікибі-биіктік
Датврак – квадрат ірбтү- түбір
Үй тапсырмасы.
Математика пәні бойынша ҰБТ-ы жоспары
2011-12 оқу жылы
р\с | Мазмұны | Сағ-ы | уақыты |
1
2 3 4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
|
Амалдарды орындау
Теңдеулерді шешу өрнектерді ықшамдау Квадрат теңдеуді шешу Теңдеулер жүйесін шешу Модульі бар теңдеулерді шешу Тригонометриялық өрнектерді ықшамдау Тригонометриялық теңдеу-і шешу Тригонометриялық теңсіз-і шешу Арифметикалық және геометрия-қ прогре\я
Туынды
Санды теңсіздіктерді шешу Интеграл Логарифм
Мәнді есеп Аудан (планиметрия) Аудан (стеорем-я) Көлем |
2
2 1 1 1 1 1 1 1 1
2
1 2 2
2 1 2 1 |
7,14\11
21,28\11 5\12 12\12 19\12 26\12 9\01 16\01 23\01 30\01 6\02 13\02 20\02 27\02 5,12\03 19\03 9\04 16,23\04 30\04 7,14\05 21\05 |
Пән мұғалімі. А.Сүгірова