« Математика әлемі »

Тәрбиелік шара « Математика әлемі »

Интеллектуалды олимпиада

 

Мақсаты:  1) оқушылардың матеатика пәні бойынша танымын,ұғымын

арттыру,математикалық терминдердің мағынасын алла

отырып,математикалық білімдерін шыңдау.

2) Ойын арқылы оқушылардың ой- өрісін кеңейту, ойлау қабілетін

арттыру, дамыту.

3) Математика пәніне қызығушылығын ояту, тапқырлыққа,   елін,жерін сүюге,

ойшылдыққа тәрбиелеу.

Түрі: Сайыс

Әдісі: ой қозғау.

Көрнекілігі: 1) Математикалық нақыл сөздер

2) Интерактивті тақта

Барысы:  І. Ұйымдастыру

  1. Екі топтың сәлемдесуі.

III. «Иә», «жоқ»- (дәлдікке ұмтылу)

  1. «Бәйге» (сұрақ- жауап)
  2. Ұяшық таңдау
  3. Орны ауысқан сөздер

VII. Үй тапсырмасы

VIII. Қортындылау.

І.  «Иә», «Жоқ»

І- топ

  1. ге 2- кері сан ба ? (иә)
  2. Аксиома дәлелдеуді қажет ететін ұғым ба ? (жоқ)
  3. 243- 3-тің 4 дәрежесі ме ? (жоқ)
  4. Барлық қабырғасы тең параллелограмм ромб ма ? (иә)
  5. Фигуралардың қасиетін зерттейтін ғылым алгебра ма ? (жоқ)

 

ІІ- топ

 

  1. — ке қарама- қарсы сан — пе ? (иә)
  2. Диогоналдары тең тіктөртбұрыш квадрат па ? (иә)
  3. Дәрежеге кері амал қосу ма ? (жоқ)
  4. 3-2— дәрежесі — ге тең бе ? (иә)
  5. Тіктөртбұрыштың орта сызығы бар ма ? (жоқ)

 

ІІІ- топ

 

  1. 0- теріс сан ба ? (жоқ)
  2. 20 – 1-ге тең бе ? (иә)
  3. Тікбұрышты үшбұрыштың барлық бұрышы тік пе ? (жоқ)
  4. Сүйір бұрыш 900— тан кіші ме ? (иә)
  5. Тіктөртбұрыштың қабырғалары тең бе ? (жоқ)

 

ІV- топ

 

  1. (-1)- рационал сан ба? (иә)
  2. Доғал бұрыш – 1800— қа тең бе? (жоқ)
  3. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 3600— қа тең бе ? (жоқ)
  4. 5-3— дәрежесі — ке тең бе ? (иә)
  5. Түбірге кері амал дәреже ме ? (иә)

 

 

ІІ. « Бәйге »    (сұраққа жауап)

 

  1. 256- ның квадрат түбірі неге тең ? 16
  2. Ромбының периметрі неге тең ? Р = 4а
  3. (-7)2— дәрежесі неге тең ? 49

 

  1. Сызықтық функцияның графигі.         Түзу
  2. Үшбұрыштың орта сызығы дегеніміз не ?
  3. -5- ке қарама- қарсы сан.         5

 

  1. (-1)12— неге тең. 1
  2. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы неге тең? 1800
  3. — дің квадрат түбірі неге тең?  

 

  1. Квадраттық функцияның графигі. Парабола
  2. Трапецияның орта сызығы дегеніміз не?
  3. 0,25- саны жәй бөлшек түрінде қалай жазылады.

 

 

ІІІ. Ұяшық таңдау.

 

20 20 20 20
30 30 30 30
40 40 40 40

 

 

 

 

 

Елтаңба авторы

 

Жауабы: Шотаман Уәлиханов,Жандарбек Мәлібеков

Конституция қашан қабылданды?

 

Жауабы: 1995ж, 30 тамыз

Тәуелсіздік алған жыл?

 

Жауабы: 1991ж, 16 желтоқсан

Тудың авторы

 

 

Жауабы: Шәкен Ниязбеков

Әнұран

Гимн

 

Елтаңба

Герб

 

Ту

Флаг

 

Тәуелсіз

 

Қазақстан қандай мемлекет

 

Унитарлы

 

Қазақстан әнұраны қай жылы бекітілді

 

1997ж. 11 шілде

Еліміздің астанасы қай жылы Алматыдан Астанаға көшті

 

 

ҚР.Президенті

 

Н.Ә.Назарбаев

 

 

ІV. Орны ауысқан сөздер.

 

І- топ                                                                   ІІ- топ

Уиснс – синус                                               миоеяргте — геометрия

Оиксусн – косинус                                       ететсиояромер — стереометрия

Сегнатн – тангенс                                         ипаелитянмр — планиметрия

Аидамирап – пирамида                                едәжер – дәреже

 

ІІІ- топ                                                                IV- топ

Екітүм – үкімет                                             касрсебист- биссектриса

Атерлапнм – парламент                              иданаме- медиана

Анетс – сенат                                                тікибі-биіктік

Датврак – квадрат                                        ірбтү- түбір   

 

 

 

Үй тапсырмасы.

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика пәні бойынша ҰБТ-ы жоспары

2011-12 оқу жылы

р\с                                  Мазмұны Сағ-ы уақыты
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

11

 

12

13

14

 

15

16

17

18

 

 

Амалдарды орындау

Теңдеулерді шешу

өрнектерді ықшамдау

Квадрат теңдеуді шешу

Теңдеулер жүйесін шешу

Модульі бар теңдеулерді шешу

Тригонометриялық өрнектерді ықшамдау

Тригонометриялық теңдеу-і шешу

Тригонометриялық теңсіз-і шешу

Арифметикалық және геометрия-қ прогре\я

 

Туынды

 

Санды теңсіздіктерді шешу

Интеграл

Логарифм

 

Мәнді есеп

Аудан (планиметрия)

Аудан (стеорем-я)

Көлем

2

2

1

1

1

1

1

1

1

1

 

2

 

1

2

2

 

2

1

2

1

7,14\11

21,28\11

5\12

12\12

19\12

26\12

9\01

16\01

23\01

30\01

6\02

13\02

20\02

27\02

5,12\03

19\03

9\04

16,23\04

30\04

7,14\05

21\05

 

 

 

 

 

Пән мұғалімі.                      А.Сүгірова