Бұрыш пен доғаның радиандық өлшемдері

Сабақ: Бұрыш пен доғаның радиандық өлшемдері Мектеп: №17  
Күні: 27.01.2017ж Мұғалімнің аты-жөні: Алпысбаева Айна  
Сыныбы: 9а Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:  
Сабақ негізделген оқу мақсаты: Бұрыштардың оң және теріс бағыттардағы өлшемдері, бұрыштың градустық өлшемінен радиандық өлшеміне, радианның градустық өлшеміне қалай көшіруді қолданады.  
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар істей алады:

Бұрыштың оң және теріс бағыттарын шеңбер бойына өлшей алады.

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

Бұрыштың градустық өлшемінен радианға, радиандық өлшемін градус арқылы өрнектей алады.

Кейбір оқушылар істей алады:

Бұрыш пен доғаның радиандық өлшемдеріне есептер шығара алады.

Тілдік мақсат:  
Негізгі сөздер мен тіркестер:

Градус,  бұрыш,  доға,  радиан

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған сұрақтар:

Бұрыш оң және теріс бағыттардағы өлшемдерін қалай анықтайды?

Бұрыштың градустық өлшемінен радиандық өлшеміне қалай көшеді?

Сіз неліктен… екенін айта аласыз ба?

 

Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:

 

Бағалау  критерийлері:  
Бұрыштың оң, теріс бағыттарын өлшеп, градусты радианға, радианды градусқа айналдыра алады.
Алдыңғы оқу: Бұрыш деген не? Бұрыштың түрлері қандай? Бұрышты қалай өлшейміз?  
 

Жоспар

 
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз ) Ресурстар  
Басы     4 минут Ұйымдастыру.  1. Сыныппен амандасу, сыныпта жақсы ахуал  қалыптастыру. «Комплимент» ойыны. Сыныптан бір оқушы кез келген оқушыға комплимент айтады. Қалған оқушылар ол комплимент иесін екенін табады.

2. Бұрыш, градус, радиан сөздері арқылы  оқушыларды  топқа бөлу.

 

 

 

 

 

 

Парақша

 

Ортасы

29 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  «Мен саған, сен маған »  арқылы үй тапсырмасын тексеру

1.      Арифметикалық прогрессияның п мүшесінің формуласы

2.      Арифметикалық прогрессияның айырымын табу тәсілі

3.      Геометриялық прогрессияның п мүшесінің қосындысының формуласы

4.      Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия

5.      Геометриялық прогрессияның еселігі

6.      Арифметикалық прогрессияның п мүшесінің қосындысы

Бүгінгі жаңа сабағымыздың  тақырыбы: Бұрыш пен доғаның радиандық өлшемдері

Постер

І топ.  Бұрыш (бұрыштардың оң және теріс бағыттары)

ІІ  топ.  Радиан (радианның анықтамасы, формуласы)

ІІІ топ.  Градус (градусты  радианға айналдыру формуласы)

Оқушылар постер қорғайды , мұғалім толықтырып өтеді.

 

Оқулықпен жұмыс

1-тапсырма

№345 есеп

Шарты:  тригонометриялық шеңбердің көмегімен тең бұрыштарды кескіндеу.

Ауызша кері байланыс жасаймын

2-тапсырма

№346 есеп

Шарты: төмендегі бұрыштар қай ширекте жатады.

3.тапсырма

№347 есеп

Шарты: төмендегі бұрыштарға сәйкес қай ширекке тиісті.

4-тапсырма

№348 есеп

Шарты: тең бұрыштарды радиан арқылы өрнекте.

5-тапсырма

№349 есеп

Шарты: тең бұрыштарды градус арқылы өрнекте

Ауызша кері байланыс жасаймын

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

 

 

Соңы      7  минут Сәйкестендіру кестесі

˂ АОВ  = 1250

А  ˂СОВ = 450             ˂АОС= 1050

˂ СОВ   200             ˂АОС=  650

С   ˂СОВ  =1050         ˂ АОС= 430

˂СОВ=   600        ˂АОС = 800

В       ˂СОВ  = 820        ˂ АОС=200

 

˂АОС  =  ˂АОВ-  ˂СОВ

Үйге тапсырма:

Бағалау

Рефлексия:

Жетістік пирамидасы

 

 

 

 

 

Түсіндім    әлі де дайындалуым  түсінбедім

керек

 

Парақша

 
Қосымша ақпарат  
Саралау-сіз қосымша көмек көрсетуді  қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді  қалай жоспарлайсыз? Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

 

Денсаулық және қауіпсіздік техникаларының сақталуы

 

 
 күрделенген тапсырма (есеп ), үлгірімі  төмен оқушыларға комек корсету Бағдаршам әдісі арқылы бағалау

Бас бармақ әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалау

Бірін-бірі бағалау

Қаламсапты дұрыс ұстау.Партада отыру ережесін сақтау  
Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынай ма? Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?  Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 
 
Қорытынды бағамдау