Жануарлар. Заттың атын білдіретін сөздер

Бекітемін:

Оқу-ісінің меңгерушісі:

Сабақтың тақырыбы: Жануарлар.Заттың атын білдіретін сөздер.

Сабақтың мақсаты:а/Оқушылардың заттың атын білдіретін сөздер туралы түсініктерін кеңейтуге мүмкіндік жасау,өлеңді мәнерлеп оқуға және өлеңнің  негізгі идеясын аша білуге үйрету.

ә/Балалардың ойлауын, сөздік қоры мен сөйлеу тілін дамыту;

б/Ұйымшылдыққа,достыққа,адамгершілікке тәрбиелеу;

Сабақтың типі: жаңа сабақ

Сабақтың өтілу барысы:

І.Ұйымдастыру бөлімі:

Балалардың сабаққа дайындығын тексеру.

ІІ.Өткен сабақты пысықтау.

ІІІ.Жаңа сабақ.

-Ерте,ерте,ертеде

Ешкі жүні бөртеде,

Қожанасыр  саяхатқа шығыпты,

Ол бірнеше елдерде болыпты.

Бүгін бізге қонаққа келіпті.

-Ал кәне Қожанасырды қарсы аламыз ба?/ия/

-Қожанасыр бізге сыйлық ала келіпті.

Сыйлықты алу үшін сөзжұмбақ шешіп көрелік:

1.Қандай жануар кісінейді?

2.Аң патшасы не?

3.Ең қорқақ жануар?

4.Сиырдың  төлін не дейміз?

5.Қандай жануар балды жақсы көреді?

6.Бұзаудың енесін не дейміз?

                  [ж]ылқы

[а]рыстан

қоя[н]

бұза [у]

[а]ю

сиы[р]

Ендеше ерекше сызықтағы  сөзді тігіннен оқиықшы.

-Жануар  деген сөз шықты.Бізге Қожанасыр сыйлыққа «жануарлар елін» алып келіпті.Бүгінгі өтейін деп отырған сабағымыз-жануарлар жайлы екен.

Оқулықпен жұмыс.  205-жаттығу.

1.Мұғалімнің мәнерлеп оқуы.

2.Оқушылардың мәнерлеп оқуы.

3.Мәтін мазмұнына байланысты сұрақтар:

а/Жануарлар құрылысына қарай қандай болып бөлінеді?

ә/Олар қашан пайда болған?

б/Ғалымдар жануарларды қандай топтарға бөледі?

в/кімдер?нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздерді табыңдар

Дәптериен жұмыс

206-207 жаттығуларды орындау.

ІҮ.Қорытынды

Оқулықтан тыс қосымша тапсырма:

Мына сөзднрді қатыстырып сөйлем құрастырыңыздар:

Ұшқыш, мұғалім, теміржолшы, аңшы, биші, суретші, құрылысшы.

Ү.Үйге тапсырма.Бағалау.