Менің сыныптастарым. А. Тоқмағамбетов. Сыбырлақ.
Сыныбы: 2
Пәні: әдебиеттік оқу
Тақырыбы | Менің сыныптастарым. А. Тоқмағамбетов. Сыбырлақ. | ||||||||||||||||
Мақсаты | Білу:Жаңа тақырыпты меңгере отырып, қасындағы досына сипаттама беру. Түсіну:Әдептілік ережесі туралы жазу.
Қолдану:Сыбырлақ оқушыға мінездеме жазу, өлеңдегі түсініксіз сөздердің мағынасын анықтау. Талдау:Автор туралы оқып білгендерін топтастыру. Жинақтау: Кейіпкерлердің іс-әрекеттерін талдай отырып, олардың жақсы, жаман қасиеттерін сипаттай отырып, кеңес беру Бағалау: Кейіпкерлер бейнесі арқылы автордың айтпақ болған ойын ашу, оларға баға беру
|
||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Білу:Жаңа тақырыпты меңгере отырып, қасындағы досына сипаттама береді. Түсіну:Әдептілік ережесі туралы жазады.
Қолдану:Сыбырлақ оқушыға мінездеме жазу, өлеңдегі түсініксіз сөздердің мағынасын анықтайды. Талдау:Автор туралы оқып білгендерін топтастырады. Жинақтау: Кейіпкерлердің іс-әрекеттерін талдай отырып, олардың жақсы, жаман қасиеттерін сипаттай отырып, кеңес береді. Бағалау: Кейіпкерлер бейнесі арқылы автордың айтпақ болған ойын ашады, оларға баға береді.
|
||||||||||||||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | ||||||||||||||||
Сабақтың құрылымы | І. Ақпарат блогы.
ІІ. Логикалық тапсырмалар блогы. ІІІ. Жаттықтыру және білімді есепке алу блогы. ІV. Интеллектуалдық тренинг блогы. V. Күтілетін нәтиже блогы. |
||||||||||||||||
Оқыту әдісі:
«АКТ» «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқытуды басқару және көшбасшылық». Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі: Бағыт-бағдар береді, оқушыларға қажет болғанда көмек береді, олардың танымдық тапсырмаларды өз бетімен орындауын қадағалайды. Оқу іс-әрекетін ұйымдастыру формасы: Бақылау-сынақ сабағы. Танымдық тапсырмалар: Сабақтың ЖБЕА блогында беріледі. Оқушы іс-әрекетін ұйымдастыру: Күтілетін нәтижеге қол жеткізу үшін алгоритм бойынша жаттығуларды орындап, суреттерді пайдаланып сұрақтарға жауап беру; Өз мүмкіндігіне қарай деңгейлік тапсырмаларды орындау. Оқушыда дағды қалыптастыру: Өзін-өзі дамыту дағдылары – өзінің деңгейін бағалау, оны жоғарылату бағытында жүйелі жұмыс жасау, белгіленген мақсатқа жетіп барып қанағаттану, осындай «сәттілік сәтіне» ұмтылу; жинақталған білім мен қалыптасқан дағды негізінде ой қорыта алу. Негізгі ұғымдар мен терминдер: әдептілік, әдепсіздік Ақпарат көздері: Интернет желісі, Оқулық. Сабақты бағалау: Оқушының оқу іс-әрекеті ол СТК-дағы тапсырмаларды орындау деңгейіне байланысты бағаланады.
|
|||||||||||||||||
І. Ақпарат блогы. | |||||||||||||||||
Тақырып жоспары:
1.Менің сыныптастарым 2. Сыбырлақ 3. Асқар Тоқмағамбетов Миға шабуыл Сыныптасың туралы не білесің? Жаңа тақырыпқа байланысты сұрақтар қойылады. — Сыныптасыңның аты кім? — Сабақты қалай оқиды? — Қандай іс- әрекеті ұнамайды? — Нені ұнатады? — Несімен ұнайды? — Сенің сыныбыңда сыбырлақ оқушы бар ма?
Жаңа сабақ тақырыбын хабарлау.
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Мәтінді мәнерлеп түсініп оқу. Өлең туралы ауызша әңгімелеу Автор туралы мәлімет беру. Сергіту сәті |
|||||||||||||||||
ІІ. Логикалық тапсырмалар блогы. | |||||||||||||||||
Сәйкестендіру |
|
||||||||||||||||
ІІІ. Жаттықтыру және білімді есепке алу блогы. | |||||||||||||||||
1-деңгей
1. Қасыңдағы досыңа сипаттама бер. 2. Әдептілік ережесін жазу ІІ деңгей 1. «Сыбырлақ» өлеңіндегі оқушыға мінездеме жазу 2. Сөздікпен жұмыс 3. Дыбырлап- күбірлеп сөйлеу Қымыңдап- оқушының қимыл әрекеті Ыңылдап- сабақ сұрағанда айта алмауы Әсте- тіпті ІІІ деңгей Автор туралы оқып үйренгендерін топтастыру |
|||||||||||||||||
ІV. Интеллектуалдық тренинг блогы. | |||||||||||||||||
Постер қорғау
1-топ. Сыбырлақ балаға айтар кеңесің. 2-топ. Оқушының бойындағы жақсы және жаман әдеттерді екі бағанға бөліп жазу. (Еркін жіктелім) 3-топ. Сыныптағы сыбырлақ және жыбырлақ балалар туралы әңгімелеу, оның бойындағы жақсы қасиеттерін де сипаттау. |
|||||||||||||||||
V. Күтілетін нәтиже блогы. | |||||||||||||||||
Бағалау
Кестені толтыра отырып, сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.
|
|||||||||||||||||
Үй тапсырмасы: Жақсы және жаман қасиеттер туралы мақал- мәтел жаттап келу | |||||||||||||||||