Сүйіспеншілік сый талап етпейді
Түркістан облысы Мақтаарал ауданы Ш.Бектасов атындағы ЖОМ
Оқу ісінің меңгерушісі:
Күні:
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы | Сүйіспеншілік сый талап етпейді | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Ар-ұжданыңа құлақ қой. Адамзаттың рухани ұстаздары ар-ұждан туралы. Зейінді топтастыра және басты нәрсеге назар аудара білу. | ||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы:Жаңа білімді түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Ертеңгілік шеңбері
Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері
|
|
Сабақтың ортасы
8 минут
1 минут
5 минут
3 минут
16 минут
|
Асқан асыл сыйлық ертегісін оқушыларға айтып беремін.
Топтарға сұрақ: Сендерге қай қыздың жауабы ұнады? Неліктен? Адамдар неліктен сүйіспеншілікті жрекпен байланыстырады? Өздерің ата-аналарыңа қандай тілек тілер едңдер? СЕРГІТУ СӘТІ. Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. Жұмбақ шешіп, дамалайық! Қиналып көтеріп, Өзінен ауырды.
Бейбітшілік құсы деп,
Қыста киімін тастайды,
|
Сергіту сәті
Оқулық, дәптерлер.
Тренинг
|
|
Сабақтың соңы
2 минут
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Бас бармақтар |
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Оқушыларға бір-бірімен танысу үлгісін көрсетеді. Өзара танысу барысында қандай сұрақтар қоюға болатынын талқалайды. — Сенің атың кім? — Сен неше жастасың? — Саған қандай ойындар ұнайды? — Сенің сүйікті ойыншығың/затың? Берілген бөлімді өзіңізге ұнайтын бір затты көрсетіп, оның сізге несімен ұнайтынын, біршама дәлдікпен жан-жақты сипаттаудан бастаңыз. |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|