М м дыбысының жазылуы
Сауат ашу
Күні:20.11.2018 Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы | М м дыбысының жазылуы | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||
Сабақ мақсаты | Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.
Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Тілдік құзыреттілік | Мм дыбысы мен әрпі. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Біз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз,Былай қанат қағамыз. /Б.Бөрiбаев/ – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері
|
|
Сабақтың ортасы
8 минут
|
№1 Сызбаның және сөздердің көмегімен өз атаң туралы «оқы».
Дескриптор
1.сызбаның көмегімен өз аталары туралы айтады-1 балл 2.Сөздерге дыбыстық талдау жасайды-1 балл 3.Сөйлемдерді буындап оқиды -1балл №2 Оқылым. Мата Марал алма мал адам маса томар шама мол Марат Арман ал алма отыр отырма сула сулама Дескриптор 1. Сөздерде неше дыбыс бар екенін айтады-1балл 2. Сөздерге дыбыстық талдау жасайды-1 балл 3. Сөздерді буындап оқиды-1 балл |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
Сергіту сәті
1 минут |
Тереңдет ойыңды,Тiк ұста бойыңды.
Құстарға ұсайық,Қалықтап ұшайық. Шық алға оң қанат,Шық алға сол қанат, Шаршаған кездердеҚонайық жорғалап /Б.Бөрiбаев/ |
Сергіту сәтіне арналған жинақ | |
Қызықты тапсырма
8 минут Аяқталуы 16 минут |
№3 Балалар малтатас туралы кімге айтты?
Дескриптор 1.Балалар малтатас туралы әкесіне ,ағасына атасына айтқанын әңгімелейді- 1 балл 2. Балалардың сызба арқылы кімдермен сөйлескенін табады-1балл |
Оқулық, дәптерлер.
|
|
Сабақтың соңы
2 минут
|
Рефлексия |
Кеменің суреттері |
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|