Жас математик

 

 

«Жас математик»  факультатив бағдарламасын жасаған Джилкибаева Гулжан Хасановна

 

Бағдарлама әдістеме бірлестігінің отырысында қаралды

 

 

Хаттама №1   2018 жыл

 

 

Бағдарлама лицейдің педагогикалық кеңесінде келісілген

 

 

 

Педкеңестің төрайымы                               Г.Ж.Ерубаева

Хатшысы:                                                          Д.Л.Бостанова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жас математик

Аптасына 1 сағат, жыл бойы 34 сағат.

Түсінік хат

Математика пәні бойынша факультативтік сабақтарды ұйымдастыру.

Бұл бағдарлама  3 сыныпқа арналған «105 сабақ» жұмыс дәптерін негізге ала отырып жасалған. Дәптерді құрастырған: Н.Ә. Жаманғараева, Ф.А. Асылбекова Қ.А. Ясауи атындағы ХҚТУ ШИ Ғылыми кеңесі 27.06.2007 жылы бектікен. Ұсынылып отырған дидактикалық құрал бстауыш мектепте математиканы оқыту бағдарламасына сәйкес құрастырылған. Құралдағы тапсырмаларда оқулықтағы тақырыптар және оқулыққа қосымша дидактикалық материалдар қамтылған. Қуралда сондай-ақ оқушылардың өздігінен орындайтын тест және баланы тез есептеуге баулитын «Кім жүйрік» жұмыстары бар. Тақырып бойынша құрастырылған тапсырмалар баланың ойын жүйелі дамытып оқыту идеясын жүзеге асыруға мүмкіндік береді.Еңбек бастауыш сыныптардағы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту мақсатында жасалған.

Көмекші дидактикалық оқу құралы бастауыш сынып оқушыларының арасында математика пәнінен ұйымдастырылатын түрлі жарыс, сайыстарына дайындалуға көмектеседі.

Оқушылармен жеке жұмыс ұйымдастыру арқылы алған білімін жоғары дәрежеде тиянақтап бекіту мақсаттары көзделген.

Жұмыс дәптері бірнеше жыл тәжірибеден өтіп, нәтижеге жетті. Әрбір мұғалім немесе  баламен жеке жұмыс жүргізуңне мүмкіндігі мол.

     Бағдарламаның мақсаты: Әртүрлі тапсырмалар арқылы жеке тұлғаның өзіндік ойлау қабілетін дамыта отырып, байқағыштыққа, шапшандыққа,ойын еркін дәлелдеуге, ізденімпаздыққа үйрету.

      Бағдарлама міндеттері: Есте сақтаудың түрлерін, қиял мен зейінді қалыптастыру және дамыту. «Жас математик» факультативінде оқушылардың бастауыш сыныптарда оқытылатын негізгі пәні математикадан алған білімдерін тереңдету,  танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамытуды көздейді. Өзінің даму деңгейіне сенімді болуға тәрбиелейді. Қорыта айтқанда,факультативтік сабақтарды ұйымдастыру барысында келесідей нәтижелерге күтіледі:

  • Оқушының ой-өрісі дамиды. Ойлау іскерлігі қалыптасады.
  • Ақыл- ойы жетіледі. Есте сақтау қабілеті артады.
  • Қызығушылық қабілеті оянады. Тіл, сөйлеу мәдениеті қалыптасады.
  • Оқушы өз бетімен жұмыс жүргізуге дағдыланады. Шығармашылықпен жұмыстанады.
  • Даму мониторингі айқын көрінеді

 

 

Жас математик

Аптасына 1 сағат , жыл бойы 34 сағат.

Сабақ тақырыбы Сағат саны Мерзімі   Ескерту
1 Мың көлеміндегі сандар   3-5 бет. 1      
2 Мың көлеміндегі сандар   6-7 бет. 1      
3 Бөлінді компоненттері 8-9 бет (3-ке 4-ке көбейту кестесі) 1      
4 Х-ті тап. Салыстырып байқа. «Кім жүйрік?»  11-13 бет 1      
5 Нәтиже сабақ. Тест № 1    14-16 бет 1      
6 Теңдеулерді түсіндіріп шеш, көбейту кестесін пайдаланып теңдеу шешу 17-19 бет 1      
7 Теңдеу шеш. Есепте 21-22 бет 1      
8 Шығар.Теңдеу шеш. Есепте. 23-26 бет 1      
9 Кім жүйрік? Тест № 2, 27-28 бет 1      
10 Теңдікті жалғастыр. 29-32 бет 1      
11 Ауызша есептеп жаз. Кім жүйрік? Тест № 3 , 33-38 бет 1      
12 Өрнек құр , салыстыр. Жақшасы жоқ өрнектердегі амалдардың орындалу реті.39-44 бет. 1      
13 Жақшасы бар өрнектердегі амалдардың орындалу реті. Кім жүйрік? Тест № 4, 45-50 бет. 1      
14 Кестені толтыр 51-56 бет 1      
15 8-бен 9 санына көбейту және бөлу кестесі  57-60 бет 1      
16 Кім жүйрік? Тест № 5, 61-62 бет 1      
17 Теңдеуді тексеру арқылы шеш. Санды 10-ға және 100-ге қалай көбейтеді. 63-65 бет 1      
18 Көлем . Шкала бойынша тиісті сандарды қойып, мысалдарды орында 67-68 бет 1      
19 Өрнектерді жазып, оның мәндерін тап. 68-69 бет 1      
20 Дөңгелек сандарды көбейту. 71-72 бет 1      
21 Кім жүйрік? Тест № 6, 73-74 бет 1      
22 Дөңгелек сандарды бөлу 75-76 бет 1      
23 Қосындыны саңға көбейту 77-78 бет 1      
24 Көбейтудің мәнін тап . Кестені толтыр. 79-82 бет 1      
25 Ұзындық өлшем бірлігі. мм. 83-84 бет 1      
26 Тест № 7. Кім жүйрік? 85-86 бет 1      
27 Қосындыны саңға бөлу 87-89 бет 1      
28 Мысал шығаруда жіберілген қатені тап. 90-93 бет 1      
29 Ұзындық өлшем бірлігі. Км. Қалдықпен бөлу. 94-96 бет 1      
30 Тест № 8 , Кім жүйрік? 97-98 бет 1      
31 Сызба бойынша сандық сәуледе көрсет. Қалдықпен бөлуді орында 99-101 бет 1      
32 Баған түрінде есепте 102-104 бет 1      
33 Тест № 9 106-107 бет 1      
34 Логикалық тапсырмалар 1