6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:       6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану  Мектеп:  Черкасск атындағы орта мектебі
Күні: Мұғалімнің  аты- жөні:  Базгиев Максат  Каримбекович
Сынып: 6 Қатысқандар  саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:  Рационал сандарды салыстыру
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.2.8  бүтін сандарды салыстыру;

6.1.2.12  рационал сандарды салыстыру;

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Бүтiн, рaционал сандарды сaлыстыруды біледі.

Оқушылардың көпшілігі:  Рациoнал сандарды салыстырудың барлық анықтамaларын қолданып, есептeр шығарады.

Кейбір оқушылар: Санның модулi бойыншa салыcтыруға есептер шығарады.

 

Бағалау критерийі

 

Бүтін, рационaл сандарды салыстырады.

Рационал сандарды сaлыстырудың барлық анықтамаларын қолдaнып, есептер шығарады.

Санның модулі бойыншa салыстыруға есептер шығaрады.

Тілдік мақсат: Пәнгe тән лексикa мен тeрминология:

Оң сандар, теріс сандар, рацтонал сандар

Салыстыру, теңсіздiк белгілері, модульдері бойынша салыстыру.

Диалог: бүтін сандарды салыстыру…

Рационал сандарды салыстыру…

Құндылықтарға баулу Өздігінен және тoпта жұмыс істеуде қажетті тәуелсiздік, жауaпкершілік, бірін-бірі силау сияқты тұлғалық қасиеттердi дамыту.
Пәнаралық байланыс  геометрия.
Алдыңғы білім Рационал сандарды салыстыру
Сабақтың барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері  Сабақта  жоспарланған  жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы

 

7 минут

 

Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру:  «Арқаға тілек жазу» әдісі арқылы оқушылар бір-бірінің жақсы қасиеттерін жазады.

Кеспе қағаздары  арқылы салыстыру белгілері бойынша  үш топқа бөлу. «<», «>», «=».

Өткeн тaқырыпты пысықтау мақсатында «Ия» немесе «жoқ» әдісі  арқылы сұрақтарға  жылдам жауап алу.

1-тапсырма

-Кез келген оң сан 0-ден үлкен бе?

-Кез келген теріс сан 0-ден үлкен бе?

-Кез келген  оң сан кез келген теріс саннан үлкен болама?

-4 және -3;           -4˃-3  теңдігі дұрыс па?

-2 және 0;           -2˂0    теңдігі дұрыс па?

-1 және 1;           -1=1  теңдігі дұрыс па?

2 және 4;            2˂4    теңдігі дұрыс па?

ҚБ смайликтер арқылы

 

Парақша

лар

 

 

 

 

 

 

смайликтер

Сабақ ортасы

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 минут

 

2-тапсырма  «Топтық жұмыс» жұмысты орындау  барысында білім алушылардың интелектуалды қабілетін және жан-жақты дамыған тұлға тәрбиелеуге  жағдай жасайды, білім дағдысын дамытады.

 

а және с – оң сандар, b және d—теріс сандар екені белгілі.

«<».  топ

1)      а және 0;          2) d және c;        3) c және b;  сандарын салыстырыңдар.

 

«>».топ

1)      b және 0;     2)  d және a;      3)  b және c;  сандарын салыстырыңдар

 

«=».топ

1)      0 және c;    2)  a және b;     3) c және d;  сандарын салыстырыңдар.

ҚБ  дайын жауап парақтары арқылы  топтар бірін-бірі бағалау

 

3-тапсырма  Саралау тапсырмасы                

Жекелей  жұмыс. «Тапсырма »әдісі .  Мақсаты:  Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай  тапсырмаларды орындау.

Сандарды 0 санымен салыстырып, теңсіздік түрінде жаз:

1) 4*0;  -7*0;  8*0;  -1*0;

2)-3/5*0;  -1/4*0;

3)8.1*0;  -3.7*0;

 Сандарды салыстырыңдар:

1) 8,7 *7,8;     2) -4,1 *2;       3) 3/8 *-5/8;

4) -6 *-9,2;     5) -18 *-1,8;    6) 2,9*-9,2;

 

 Теңсіздік тура болатын цифрды тауып, жұлдызшаның орнына қой:

1) -7348 * -7349;      2) -4615 * -4605;

3) -2/7*-1/7;                4) -29,31*-19,31;

5) |-30|  *  |50|;           6) ) |-10-11|  *  |20|;

 

Дескриптор:

— теріс сан мен оң санды салыстырады;

— алымдары (бөлімдері) бірдей бөлшектерді салыстыруды қоданып, екі теріс санды салыстырады;

— берілген  амалдарды орындайды;

— санды модулі бойынша салыстырады;

Дескриптор арқылы бағалау-оқушының жұсмысты қаншалықты орындағанын бағалайтын тұжырым.

 

 

4-тапсырма

«Сұрақтар қобдишасы» әдісі бойынша әрбір топ тапсырмалар құрастырып қобдишаға салады да келесі топқа береді. Оқушылар есептерді плакаттарға шығарады.

 

Дұрыс жауаптары арқылы тексеріп, өзара бағалау жүргізіледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интерактив тақта

слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қобдиша

лар, маркер

А3

Сабақ соңы:

5 минут

 

5-тапсырма

«Сөйлемді аяқта» әдісі арқылы оқушылар идеялар мен ойлардың дағдысын дамытады.

 

1. Координаталық түзу бойында салыстырылатын сандардың үлкені ……..

2. Кез келген оң сан 0-ден ……….

3. Кез келген теріс сан 0-ден ……..

4.Екі теріс санның қайсысының модулі кіші болса, сол сан……….

5. Егер «а – оң сан» болса, жалпы түрде былай жазылады:

6. Егер «в – теріс сан» болса, жалпы түрде былай жазылады:

7. Бір таңбалы ең кіші бүтін сан…

8. Бір таңбалы ең үлкен сан…

9. Екі таңбалы ең кіші сан…

10. Үш таңбалы ең кіші сан…

 

Кері байланыс «БББ» әдісі бойынша.

Білемін:            Білдім:                   Білгім келеді

 

БББ кестесі
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау- Сіз  оқушылардың  материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік

техникасын сақтау

№3тапсырма саралау тапсырмасы

«тапсырма» әдісін қолдандым

Көмекті көп қажет ететін  оқушыларға: жетелеу сұрақтарын қою арқылы ойын  жетілдіріп нәтижеге  жетуге  нұсқаулық  етемін  .

Көмекті орташа қажет ететін оқушыларға: есептің шығару жолын жеңілдету,яғни ұқсас қарайым мысал есепті түсіндіру арқылы мақсатқа жетелеймін .

Көмекті аз қажет ететін оқушыларға : қосымша күрделі тапсырмалар беремін,ой өрістерін одан әрі дамыту мақсатында .

 Смайликтер арқылы бағалау, Өзін өзі бағалау. «Түсінбедім», «Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес», «Түсіндім» смайликтерін  көрсету арқылы.

ҚБ  дайын жауап парақтары арқылы  топтар бірін-бірі бағалау.

Дескриптор арқылы бағалау-оқушының жұсмысты қаншалықты орындағанын бағалайтын тұжырым.

«БББ» кестесі арқылы кері байланыс береді.

Сұрақтардың жауаптарын тексеріп, өзара бағалайды.

Оқу мақсатына негізделген бағалау критерийлерінің дескрипторлары арқылы  кері байланыс беремін.

Сыныпта техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау керек екендігі айтылады.
Рефлексия Бұл тарауды сабақ туралы  рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.

Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз