3 бөлім «Отбасылық әдет — ғұрыптар»

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:

3 бөлім «Отбасылық әдет — ғұрыптар»

 

Мектеп:
Күні:

 

Мұғалімнің аты-жөні: Карибаева Гульбану Каниевна
Сынып:7. қазақ әдебиеті Қатысқандар: Қатыспағандар: 0
Сабақтың тақырыбы Сүйінбай мен Қатағанның айтысы
Осы сабақтың оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7. Т/Ж1. Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

7.А/И 1. Әдеби шығарманың композициясы. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру.

Сабақ мақсаттары

 

 

Барлық оқушылар орындай алады:

«Сүйінбай мен Қатағанның айтысы» тақырыбы бойынша

Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдай алады.

Әдеби шығарманың композициясы. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыра алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: Әдеби шығарманың композициясы. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыра алады.
Бағалау критерийі ·         Көркем шығарманың мазмұны мен пішінін анықтайды

·         Әдеби шығама сюжетінің құрамдас бөліктерін талдайды

·         Әдеби шығарманың композициясын анықтайды

·         Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастырады.

Тілдік мақсаттар Оқушылар орындай алады:

Көркем шығарманың мазмұны мен пішінін анықтайды

Әдеби шығама сюжетінің құрамдас бөліктерін талдайды

Әдеби шығарманың композициясын анықтайды

Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастырады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Мүбәрак, тез, жатаған, сүйрік, манап
Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Аталған айтыс қай уақытта, қай жерде, қандай оқиғаға байланысты өткен еді?

2.Бұл айтысқа кімдер шақырылды?

3. Айтыс қалай басталды?

Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы бойынша әлемдік құндылықтар жүйесіндегі отбасы құндылықтарын дәріптеу
Пәнаралық байланыс Қазақстан тарихы, георгафия
Алдыңғы оқу

 

Айтыс туралы түсініктері қалыптасқан
Жоспар
Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың

басы 10 мин.

2мин

 

 

 

8 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топқа бөлу.

1,2,3 – ке дейін санау арқылы топқа бөлемін.

О

ЖЖ

1 – тапсырма

Жұбымызға төмендегідей сұрақтар қою арқылы айтыстың мән – мазмұнын, идеясын түсінуге тырысайық:

·         Аталған айтыс қай уақытта, қай жерде, қандай оқиғаға байланысты өткен еді?

·         Бұл айтысқа кімдер шақырылды?

·         Айтыс қалай басталды?

Дескриптор

Айтыстың мән – мазмұнын түсінеді

Идеясын аша алады

Сұрақтарға жауап бере алады

ҚБ «Бас бармақ » әдісі арқылы

 

 

 

 

 

 

 

Қарындаш, маркер, флипчарт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың

соңы

 

5 мин.

C. Тапсырма 10

«Бес саусақ» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап жаз.

Бас бармақ – басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

Балаң үйрек – ойлану. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім?

Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

Кішкентай бөбек – көңіл – күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?

ҚБ. «Үш шапалақ» тәсілі арқылы қорытынды бағалайды.

 

Флипчарт, маркерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша мәлімет
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
Оқушылар жұптаса отырып, сұрақтарды талқылайды. Аудитория өз ойларын талқылайды

 

Оқушыларды бағалау бес саусақ, Екі жұлдыз, бір тілек арқылы жүзеге асады. Қазақстан тарихы, география пәндерімен байланысты

Әлемдік құндылықтар жүйесіндегі Қазақстанның алатын орнын, болашақ идеологияның бағыттары қалай айқындалатынын білу

Сабақ бойынша рефлексия

·         Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?

·         Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?

·         Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?

·         Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

·         Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

·         Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?

·         Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?

 
Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?