Кірпі

«Айналайын» тобы

 

Тақырыбы: Кірпі

Мақсаты: балалардың дала жануарлары туралы білімдерің кеңйту. Сойлемді байланыстырып сойлеуге жаттықтыру. Балалардың тыңдай білу қабілетін дамытып ұқыптылыққа тәрбиелеу. Түсті ажырата білу.

Тәрбиеші: балалар, бүгін біз орманда ойнаймыз.

Қоян: Сәлеметсіздерме ме, балалар! Мен қоянмын. Сендермен танысайын№ Менің досым бар. Ол орманда өмір сүреді. ОЛ өте кішкентай, тыныш және көрінбейді. Қане, тыңдайық ол ьіге келе жатыр. Ой! Ол жақындап қалды. Ал мен көжектерге барамын. Ал сендер жұмбақтарды шешіндер. Көп-көр ине. Бір сабағы жоқ ине. Іс тікпейді әрине.Аяғымен топырламайды. Ол секірмейді, ол тек мұрнымен пысылдайды. Ол кім? Кірпі. Кірпі себеттен шығады.Дұрыс кірпілер.Бір ініммен екі сіңліммен келдім. Не болды сендермен? Түлкіден қашып өте тез жүгіргенде инелерімізді жоғалтып алдық. Олар инелерсіз қалай өмір сүреді? Кірпілерге көмектесемізбе?Қандай түсті кірпілер келді? Әр бір кірпіге өзінің инелері бар. Оның инелерін дұрыс жабыстыру керек. Не үшін инелер керек? Дұрыс, аңдардан қорғану үшін. Инелеріне, алма, саңырауқұлақ салып үйлеріне апарады.Рахмет балалар, енді біз ешкімнен қорықпаймыз. Балалар, кірпілер кімнен тығылады? Қазір білеміз (Түлкі, аю, қоян) көрсетеді маскамен. Сергіту сәті. Тербеледі ағаштар. Алдымен жел еседі. Кіп кішкентай       ағаштар үп үлкен боп өседі.  Ойын тағалмақ. Ойыншықтарды тығу ормалдардын астына. Кім жоқ? Түлкі. Кірпі шаршады оняң ұйқысы келді. Біздің кірпілердің көрпесі ескіріп тозып жыртылып қалыпты. Бізде жамаулар бар. Балалар пішіндермен тесіктерді жамайды.Үш бұрыш, төрт бұрыш, шеңбер. Енді кірпі тонбайды. Ол аңдардан суықтан, желден қорғайды. Кірпіні ұйықтауға жатқызайық. Көрпеге жамылдырып себетке саламыз. Кірпі балаларға рахмет айтып сендерге сыйлық қалдырды. Балаларға сыйлық тарату.

 

 

Тәрбиеші                                                                              Садвакасова Д.Е.