§9,8 Магнит өрісі

«Бекітемін»

Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары:

 

Күні:  07.03.

Сыныбы: 10

Пәні:физика

Сабақтың аты §9,8 Магнит өрісі
Сілтеме Жоспар
Жалпы мақсаты Ø  Магнит өрісі жайлы мағлұмат беру

Ø  Магнит өрісінің формулаларын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету

Ø  Топта       бағалай  білуге   баулу

Күтілетін нәтиже Ø  Магнит өрісі жайлы мағлұмат алады

Ø  Магнит өрісінің формулаларын есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді

Ø  Топта       бағалай  алатын болады

Негізгі  идеялар Егер  векторлары өрiстiң барлық нүктелерiнде бiрдей болса, магнит өрiсiн бiртектiдеп атайды.

Өрiстердiң суперпозиция принципi. Егер кеңiстiктiң берiлген нүктесiнде магнит өрiстерi магнит индукциясының векторлары 1,2,3 және т.б. болып келген әртүрлiмагнит көздерiнен құралса, онда қорытынды магнит өрiсiнiң векторы  мынаған тең болады:

=1+2+3+… (6.2)

Магнит өрiстерiн бейне түрiнде кескiндеу үшiн магнит индукциясы сызықтарын пайдаланады.

Магнит индукциясы сызықтары – әр нүктедегi жанамалары өрiстiң осы нүктелерiндегi  векторының бағытымен сәйкес келетiндей етiп жүргiзiлген бейне сызықтар.

Тұрақты магнит орналасқан қағаз бетiне темiр ұнтақтарын сеуiп, магнит индукциясы сызықтарының толық сутеттер көрiнiсiн көзбе-көз көруге болады

 

Тапсырмалар Топтық жұмыс
Топтық жұмыс
Жеке   жұмыс

Сабақ бойынша мұғалімнің  жазбалары:  (мұғалім және оқушы  немен айналысады)

І.Ұйымдастыру (2 минут)

  • Сәлемдесу
  • Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
  • Түгелдеу

1.2. Топқа бөлу (1,2 сандары арқылы 2 топқа бөлінеді)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5  минут)

  1. Кирхгоф ережелері  жайында не білесіңдер?
  2. Токтың жұмысы мен қуаты жайында не білесіңдер?

ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (4 минут)

  1. Магнит өрісі жайында не білесіңдер?
  2. Магнит индукциясы жайлы не білесіңдер?

ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)

Сіздің тобыңызда 5  рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт  сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:

Берілген мәтінді   топпен бірлесе отырып оқып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы  жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді

Бақылаушының  бағалау парағы

Бағалау өлшемдері Көш

басшы

Хатшы Баяндамашы Уақыт сақшысы
1 Есептің шешуіне  үлес қосу        
2 Міндетін атқару        
3 Топтық жұмысқа атсалысуы        

 

Ү. Топтық   жұмыс (есеп шығару) (5 минут)

1 топ

Радиусы 30 см металл шарға 6 нКл заряд берілді. Шар бетіндегі электр өрісінің кернеулігі неге тең?

ІІ топ

Сыйымдылықтары 1 мкФ, 2 мкФ, 3 мкФ үш конденсатор берілген. Осыларды қосып ең үлкен сыйымдылық алуға болады?

 

VІ. Жеке   жұмыс «Блум таксономиясы» (12 минут)

 

1 Білу Магнит өрісі    дегеніміз не?  

 

2 Түсіну Магнит индукциясының  формуласын жаз?  

 

3 Қолдану Магнит өрісін сипаттап бер?  

 

4 Талдау Магнит өрісі мен электр өрісін      салыстыр?  

 

5 Жинақтау Сыйымдылығы 500 мкФ конденсаторды кернеуі 40 В ток көзіне қосқанда алатын заряд мөлшері неге тең?  
6 Бағалау Магнит өрісін  білудің маңызы неде?  

 

Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.

ҮІ.  Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (2 минут)

Кейінгі тапсырмалар А.П.Рымкевич №799
Кейінгі оқу §9,8 Магнит өрісі