Өткізгіштің электр кедергісі, меншікті кедергісі, реостат. Electrical resistance. Resistivity. Rheostat.

Қысқа мерзімді  сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:  8.5   Тұрақты электр тогы
Күні:
Сынып: 8Б
Сабақтың тақырыбы Өткізгіштің электр кедергісі, меншікті кедергісі, реостат. Electrical resistance. Resistivity. Rheostat.
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 8.4.2.7  кедергінің физикалық мағынасын, оның өлшем бірлігін түсіндіру.

Explain physical  meaning of electric resistance and its unit of measurement

8.4.2.8  есеп шығарғанда өткізгіштің меншікті кедергісінің формуласын  қолдану

Apply  formulas of resistivity for problem solving

Сабақ мақсаттары: Өткізгіштің электр кедергісі,меншікті кедергісі, реостат құралы  жайлы білу.
Өткізгіштің электр кедергісінің және меншікті кедергісінің формуласын күрделі есептер шығаруда қолдану
Заттың құрамына қарай температура артқан сайын өткізгіштің кедергісі артатынын түсіндіру.
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу ,түсіну, қолдану.
Бағалау критерийі Өткізгіштің электр кедергісі,меншікті кедергісі, реостат құралы жайлы біледі.

Өткізгіштің электр кедергісінің және меншікті кедергісінің формуласын күрделі есептер шығаруда қолданады.

Заттың құрамына қарай температура артқан сайын өткізгіштің кедергісі артатынын түсіндіреді.

Тілдік мақсаттар 1.Оқытудың тілдік мақсаты:

Өткізгіш кедергінің, меншікті кедергісінің, физикалық мағынасын түсінесіңдер өткізгіш кедергісінің формуласын есеп шығару кезінде қолдануды үйренесіңдер

2.Пәндік лексика және терминалогия:

Potentiometer,  resistance. Resistivity. Rheostat

Құндылықтарға баулу Қоғамымыздағы ұлттық бірлік ,бейбітшілік пен келісімге баулу яғни оқушыларды сабақ өту барысында бірлесе, келісе топтық жұптық жасауға, ынтымақтаса білім алуға дағдыландыру
Пән аралық байланыс Информатика- АКТ пайдалануда

Математика – есеп шығару кезінде

Химия – металдардың құрылысын тануда

Бастапқы білім 8 сынып Тізбек бөлігі үшін Ом заңы тақырыбында кедергі, кернеу, ток  күші  жайлы мәлімет алған.
Жоспар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері ресурстар
Сабақтың басы

5минут

І.Ұйымдастыру кезеңі

I. Cыныпты caбaққa ұйымдacтыpып, oқyшылapмeн aмaндacy, түгeндey, нaзapын caбaққa ayдapy.

Қayiпciздiк epeжeciн ecкe түcipтeмiн.

Өткен сабақты пысықтау:

(W)«1-сұрақ, 1-жауап» әдісі арқылы оқушылардың бүгінге дейінгі білімдерін тeкcepy.

Қалыптастырушы бағалау: «Басбармақ  apқылы бaғaлay» әдісі.

2. Миға шабуыл

R…?      ƥ…?       Ɩ…?       S…?

 
Сабақтың ортасы

15 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

Оқушылардың білу, түсіну дағдыларын дамыту мақсатында «ДЖИГСО» тәсілі арқылы жаңа сабақты бастаймын.

Өткізгіштің кедергісі:

Меншікті кедергі

Реостат пен потенцèометр

Дескриптор

ü  Өткізгіштің кедергісін біледі

ü  Өткізгіштің кедергісінің формуласын сипаттап түсіндіреді

ü  Өткізгіштің кедергісінің формуласын сипаттап түрлендіреді

 «Семантикалық карта» әдісі арқылы оқушылардың ойларын жүйелеп нақты формула реттілігін дамыту мақсатында алдым.

Formulas name The marked of physical quantity Unit of physical quantity
1 Resistance    
2 Resistivity    
3 Length      
4 Area    

Топта бағдаршам арқылы бірін- бірі бағалайды.

«Ойлан, тап» әдісі арқылы есептер шығару

1.      A student connected a light bulb to a battery. The correct through bulb is 0.1 A. the voltage is 1.5 V. what is the resistance of the bulb?

2.      A copper wire has a cross section area of 10 mm2 and length of 200 m. What is the resistance of the wire?

3.      USB charging cable 1 m long uses 5 Volts and 2 Amperes. How many Ohms is the USB charging cable? Copper is used for making cables. What is the area of the cable? Is it thin or thick?

Дескриптор

ü   Есептің берілгенін нақты ретімен жазады.

ü  Өлшем бірліктерді ХБЖ келтіреді

ü  Формуланы дұрыс пайдаланып белгісіз физикалық шаманы табады

ü  Есептеп шешімін табады

Смайликтер арқылы оқушылар бірін- бірі бағалайды

 

 

 

Кеспе қағаздар

Реостат,физик ғалымдарының суреттері.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5 мин

 Кері байланыс: (жазбаша)

Осы тақырыпта нені меңгердіңдер?
Жаңа ұғымдар мен құбылыстар
Бұл тақырыпта бұрын не білетінсіңдер?
Қандай жаңа білім алдыңдар?
Не түсініксіз болып қалды?
 

 

Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау –оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасы- ның сақталуы
«1 сұрақ,1 жауап» әдісі  арқылы оқушылардың алдынғы білімдерін диалог арқылы сұрап қажеттіліктерін толықтырамын және қолдау көрсетемін.

«ДЖИГСО» әдісі арқылы оқушылар топта бірін – бірінің қажеттілікерін толықтыруды негізге ала отырып топта жұмыс жасатамын.

Қорытынды тәсілін негізге алдым,оқушы жеке, өз бетінше ойланып, ой қорытуына мүмкіндік береді

 

 

     «Смайликтер» әдісі арқылы оқушылар есептер шығаруда қаншалықты қиындық туғызатынын ол қиындықтан шығу жолдарын ұсыну мақсатында пайдаланамын.

 

 

Сыныпта оқушылар техника қауіпсіздік ережесін еске алып сақтайды

Тексерілді: