Информатика пәнінен күнтізбелік жоспар 6 сынып

Жалпы орта білім беретін Амангелді мектеп – балабақша кешені

 

«Бекітемін»

Мектеп директоры:

_______ А.Н.Уразалиева

«___»______2018ж.

«Келісілді»

Директордың ОІЖ орынбасары:

_______ А.А.Габдуллина

«___»______2018ж.

ӘБ отырысында қаралды

Хаттама № ___

ӘБ жетекшісі: _____ К.С.Нуфтенова «___»______2018ж.

 

 

 

 

Информатика пәнінен күнтізбелік жоспар

Сабақ берілетін сынып: 6а

 

 

Математика және информатика пәндерінің мұғалімі:

Досанова Биганым Бериккалиевна

 

 

 

 

 

 

2018-2019 оқу жылы

 

Түсінік хат

 

Ұзақ мерзімді жоспар ҚР Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы №292 қаулысымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – ҚР МЖМБС-2016); Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы №668 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламалары, 2018-2019 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хаты, «Білім беру ұйымдарында пайдалануға рұқсат етілген оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштердегі тізбесін бекіту туралы» ҚР Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2013 жылғы 27 қыркүйектегі №400 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 4 сәуірдегі №150 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары негізінде құрылған.

Оқыту мақсаты: қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың теориялық негіздері бойынша базалық білім жүйелеу арқылы оқушылардың ақпараттық құзіреттілігін қалыптастыру.

Оқыту міндеттері:

  1. Эргономика, қауіпсіздік техникасының ережелері. Есептеу техникасының дамуының тарихы. Компьютердің негізгі құрылғыларының өзара байланысуы. Операциялық жүйенің негізгі функциялары. Сымсыз желілер;
  2. Түсіндірме. Гиперсілтемелер. Мазмұн. Реферат жасау;
  3. Ақпаратты тасымалдау. Мәтіндік ақпаратты шифрлеу. Ақпаратты екілік код түрінде ұсыну;
  4. Векторлық бейнелерді құру. Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру;
  5. Компьютердегі есептерді шешу қадамдары. Алгоритмді блок – схема түрінде ұсыну. Компьютерлік ойынның тұжырымдамасы;
  6. Ойын ортасындағы сценарийді әзірлеу және жүзеге асыру. Ойынды жасау барысында қолданылатын компоненттер. Программа ортасында қателерді табу және жөндеу. Ойындар үшін құжаттамалар. Сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме).

Оқу жүктемесінің көлемі: аптасына – 1 сағат, жылына – 34 сағат

                Оқулық: Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық Мұжамбетжанова С.Т., Тен А.С., Сербин В.В., -Алматы: «Атамұра», 2017

Информатика. Мұғалім кітабы. Жалпы білім беретін мектептің 6-сынып мұғалімдеріне арналған әдістемелік құрал. Мұжамбетжанова С.Т., Тен А.С., Сербин В.В., -Алматы: «Атамұра», 2017

 

 

 

 

 

Бөлімдер Тақырыптар, мазмұны Оқу мақсаттары Сағат саны Мерзімі
І тоқсан
1 Компьютер және мен Эргономика дегеніміз не? 6.4.1.1-эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу үшін) 1  
2-3 Есептеуіш техниканың даму тарихы  6.1.1.1 -есептеу техникасының дамуының тарихы мен перспективасы жөнінде әңгімелеу 2  
4-5 Компьютер қалай жұмыс істейді? 6.1.1.2- компьютердің негізгі құрылғыларының  өзара әрекетін  түсіндіру

6.1.2.1- операциялық жүйенің негізгі міндеттерін атап өту

2  
6 Сымсыз желілер. Жиынтық бағалау 6.1.3.1- сымсыз байланыстың артықшылығын түсіндіру 1  
7   Тоқсандық жиынтық бағалау Бірінші  тоқсан бойынша оқушылардың білімдерін тексеру 1  
8   Қайталау   1  
ІІ тоқсан
9 Ақпаратты ұсыну Ақпаратты тасымалдау 6.2.1.3 – ақпаратты беруші және қабылдаушы  арналарына мысал келтіру 1  
10 Ақпаратты шифрлеу 6.2.1.1- мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау 1  
11 Ақпаратты екілік кодтау арқылы ұсыну. Жиынтық бағалау 6.2.1.2-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін түсіндіру 1  
12 Компьютерлік  графика Векторлық бейнелерді құру 6.2.2.2- векторлық кескіндерді құру және өңдеу 1  
13-14 Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру. Жиынтық бағалау 6.2.2.3- растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау 2  
15 Тоқсандық жиынтық бағалау Екінші  тоқсан бойынша оқушылардың білімдерін тексеру Екінші  тоқсан бойынша оқушылардың білімдерін тексеру 1  
16   Қайталау   1  
ІІІ тоқсан
17 Компьютерлік ойындарды әзірлеу Ойынның идеясын анықтау 6.3.2.1 — есептің шешімін кезеңмен талдау

6.3.2.2 — блок-схема түріндегі қадамды   ұсыну

1  
18 Ойынның сценарийін әзірлеу 6.3.2.2 — блок-схема түріндегі қадамды   ұсыну 1  
19-20 Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеу. Жиынтық бағалау 6.3.2.1 — есептің шешімін кезеңмен талдау 2  
21 Компьютерлік ойынды құру Сценарийді жүзеге асыру.  Ойынды дыбыспен сүйемелдеу 6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру

6.3.3.1- программа ортасында қателерді табу және жөндеу

1  
22 Ойынның бастапқы бетін құру 6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру 1  
23-24 Жасалған жобаны жақсарту.

Жиынтық бағалау

6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру

6.3.3.1- программа ортасында қателерді табу және жөндеу

2  
25   Тоқсандық жиынтық бағалау Үшінші  тоқсан бойынша оқушылардың білімдерін тексеру 1  
26   Қайталау   1  
1
27 Мәтіндік құжатпен жұмыс Сілтемелер 6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) 1  
28-29 Гиперсілтемелер 6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

6.4.2.1 — авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру

6.4.2.2- авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу

2  
31 Мазмұны 6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) 1  
31-32 Ойынға арналған құжатты дайындау. Жиынтық бағалау 6.4.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

6.4.2.1 -авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру

6.4.2.2- авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу

2  
33   Тоқсандық жиынтық бағалау Төртінші  тоқсан бойынша оқушылардың білімдерін тексеру 1  
34   Қайталау   1