Сабақты талдау парағы

 

Сабақты талдау парағы

Сабаққа қатысу мақсатым: Білім мазмұнын жаңарту бағдарламаларының тиімді

бейімделуін айқындау. Оқу үдерісіндегі  

жаңашылдықты көру.Оқу мақсатының орындалу 

деңгейін анықтау.

Мұғалімнің аты-жөні:  Алимкулова Н.О

Пәні:  орыс тілі сыныбы:— 6 а  күні:10.11.18ж

Сабақтың тақырыбы: Варианты окончаний и их функция

 

  Сабақты бағалау критерийлері: Ұпайлар
    1 2 3
1 Сабақты жоспарлау:

а) Оқу мақсаты бағдарламаға сәйкес – 1 ұпай.

б) Сабақ жоспарының оқу мақсаты (SMART) нақты – 2 ұпай.

в) Оқушыларға  сабақтың мақсатын үнемі жеткізеді немесе  олармен бірігіп табыс критерийлерін құрастырады – 3 ұпай.

   
2 Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын

 жүзеге асыру:

а) Сабақта оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға  ықпал етеді – 1 ұпай.

б)  Пәнаралық байланысты тиімді пайдаланады – 2 ұпай

в) Өмірмен байланысты практикалық іс-әрекет арқылы

жүзеге асырады – 3  ұпай.

   
3 Ынтымақтастық оқытуды қолдануда жұмыс сапасы:

а) Топтық және жұптық оқыту түрлерін  қолданады – 1 ұпай.

б) Топтарға және жұптарға арналған тапсырмалардың

берілуі және сапасы ұтымды – 2 ұпай.

в) Топтағы және жұптағы  жұмыстар оқу мақсатына

сәйкес ұйымдастырылған – 3 ұпай

   
4 Оқушылардың сыни ойлауын дамыту;

а) Сабақтың өту барысында оқу материалына  қатысты

сыни ойлауға ынталандырады – 1 ұпай.

б) Оқу міндеттеріне сәйкес әдіс-тәсілдер мен стратегияларды  нақты таңдай алады – 2 ұпай.

в) Оқу мақсаттарына толық сәйкес тәсілдерді  сабақ

үдерісіне сәтті кіріктіре алады – 3 ұпай.

   
5 Формативті бағалау және  оқушылардың

уәжін (мотивация) ынталандыру:

а) Әрбір тапсырмалардың орындалуына

критиерий бойынша түсінік береді – 1 ұпай.

б) Критериалды бағалауды пайдаланудың оқушыларға

түсінікті қалыптасқан жүйесі бар – 2 ұпай.

в) Уәжді басқару құралы ретінде формативті бағалауды шебер қолдана алады – 3 ұпай.

   
6 Формативті бағалаудың техникаларын қолдану:

а) Сабақта формативті бағалаудың техникалары

түрленген – 1 ұпай.

б) Оқушылар бірін-бірі бағалауды тиімді қолданады – 2 ұпай.

в) Барлық оқушылар топтағы бағалауды, бірін-бірі бағалауды, өзін-өзі бағалауды түсінеді, өзін-өзі бағалауды әділ

жүзеге асырады – 3 ұпай.

   
7 Дифференциация:

а) Жеке оқушылармен жұмыс жүргізеді – 1 ұпай.

б) Мотивациясы төмен және қабілетті оқушымен жұмыс,  жүргізеді – 2 ұпай.

в) Деңгейлік тапсырмалардың орындалуы жүйеленген – 3 ұпай.

   
8  Құндылықтарды дарыту:

а) Сабақтағы тәрбиеге мән береді – 1 ұпай.

б) Сабақ өту барсында құндылықтарды дарыту

көзделген – 2 ұпай.

б) «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы құндылықтарын сабақта жүзеге асырады – 3 ұпай.

   
9 Кері байланыс;

а) Кері байланыс тек сабақтың соңында жүргізіледі – 1 ұпай.

б) Үнемі оқушылармен тиімді кері байланыс

оранатады – 2 ұпай.

в) Сабақтың оқу мақсатына сәйкес кері байланысты жүйелі қолданады – 3 ұпай.

   
10 Ресурстарды пайдалану:

а) Көрнекіліктер мен әдіс-тәсілдерді тым асыра

пайдаланады – 1 ұпай.

б)  Көрнекіліктер мен әдіс-тәсілдерді өз деңгейінде

қолданады – 2 ұпай

в) Ресурстарды оқу мақсатына сәйкес тиімді және орынды пайдаланады — 3 ұпай.

   
11 Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру:

а) Оқушылармен ауызша қарым-қатынас жасау стилі олардың жасына және ЖАДА–на сәйкес келеді – 1 ұпай.

б) Тапсырмаларға дискрипторлар құрастыруда балалардың жас ерекшеліктері ескерілген-2 ұпай

в) Сабақ өту барысында техникалық қауіпсіздік ережелері сақталады – 3 ұпай.

   
Өтілген сабақтың жақсы жақтары:

1. Барлық оқушылар топтағы бағалауды, бірін-бірі бағалауды, өзін-өзі бағалауды түсінеді, өзін-өзі бағалауды әділ жүзеге асырады.

2. Сабақтың оқу мақсатына сәйкес кері байланысты жүйелі қолданады.

3. Өмірмен байланысты практикалық іс-әрекет арқылы жүзеге асырады.

4. Оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін оқу мақсаттарына толық сәйкес тәсілдерді  сабақ үдерісіне сәтті кіріктіре алады.

5. Оқушылардың баламалы сыни ойларын, идеяларын кең түрде талқылап, ынталандырып отырады.

Дамытатын тұстары:

1. Оқушылардың мұғаліммен бірігіп табыс критерийлерін құрастыру дағдылары қалыптастырлсын.

2. Деңгейлік тапсырмалардың орындалуы жүйеленген

 

Қосымша пікірлер

 

 

 

 

Сабақ өткен мұғалімнің аты .жөні қолы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты талдау парағы

Сабаққа қатысу мақсатым:________________________________________________

_______________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Мұғалімнің аты-жөні: __________________________________________________

Пәні ________________________  сыныбы ______________  күні _____________

Сабақтың тақырыбы____________________________________________________

_____________________________________________________________________

 

  Сабақты бағалау критерийлері: Ұпайлар
    1 2 3
1 Сабақты жоспарлау:

а) Оқу мақсаты бағдарламаға сәйкес – 1 ұпай.

б) Сабақ жоспарының оқу мақсаты (SMART) нақты – 2 ұпай.

в) Оқушыларға  сабақтың мақсатын үнемі жеткізеді немесе олармен бірігіп табыс критерийлерін құрастырады – 3 ұпай.

     
2 Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын

 жүзеге асыру:

а) Сабақта оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға  ықпал етеді – 1 ұпай.

б)  Пәнаралық байланысты тиімді пайдаланады – 2 ұпай

в) Өмірмен байланысты практикалық іс-әрекет арқылы

жүзеге асырады – 3  ұпай.

     
3 Ынтымақтастық оқытуды қолдануда жұмыс сапасы:

а) Топтық және жұптық оқыту түрлерін  қолданады – 1 ұпай.

б) Топтарға және жұптарға арналған тапсырмалардың

берілуі және сапасы ұтымды – 2 ұпай.

в) Топтағы және жұптағы  жұмыстар оқу мақсатына

сәйкес ұйымдастырылған – 3 ұпай

     
4 Оқушылардың сыни ойлауын дамыту;

а) Сабақтың өту барысында оқу материалына  қатысты

сыни ойлауға ынталандырады – 1 ұпай.

б) Оқу міндеттеріне сәйкес әдіс-тәсілдер мен стратегияларды  нақты таңдай алады – 2 ұпай.

в) Оқу мақсаттарына толық сәйкес тәсілдерді  сабақ

үдерісіне сәтті кіріктіре алады – 3 ұпай.

     
5 Формативті бағалау және  оқушылардың

уәжін (мотивация) ынталандыру:

а) Әрбір тапсырмалардың орындалуына

критиерий бойынша түсінік береді – 1 ұпай.

б) Критериалдлы бағалауды пайдаланудың оқушыларға

түсінікті қалыптасқан жүйесі бар – 2 ұпай.

в) Уәжді басқару құралы ретінде формативті бағалауды шебер қолдана алады – 3 ұпай.

     
6 Формативті бағалаудың техникаларын қолдану:

а) Сабақта формативті бағалаудың техникалары

түрленген – 1 ұпай.

б) Оқушылар бірін-бірі бағалауды тиімді қолданады – 2 ұпай.

в) Барлық оқушылар топтағы бағалауды, бірін-бірі бағалауды, өзін-өзі бағалауды түсінеді,

өзін-өзі бағалауды әділ жүзеге асырады – 3 ұпай.

     
7 Дифференциация:

а) Мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс – 1 ұпай.

б) Қабілетті оқушымен жұмыс,  жеке оқушымен жұмыс жүргізіледі – 2 ұпай.

в) Деңгейлік тапсырмаларды орындалу жүйеленген – 3 ұпай.

     
8  Құндылықтарды дарыту:

а) Сабақтағы тәрбиега мән береді – 1 ұпай.

б) Сабақ өту барсында құндылықтарды дарыту

көзделген – 2 ұпай.

б) Мәңгілік ел жалпыұлттық идеясы құндылықтарын сабақта жүзеге асырады – 3 ұпай.

     
9 Кері байланыс;

а) Кері байланыс тек сабақтың соңында жүргізіледі – 1 ұпай.

б) Үнемі оқушылармен тиімді кері байланыс

оранатады – 2 ұпай.

в) Сабақтың оқу мақсатына сәйкес кері байланысты жүйелі қолданады – 3 ұпай.

     
10 Ресурстарды пайдалану:

а) Көрнекіліктер мен әдіс-тәсілдерді тым асыра

пайдаланады – 1 ұпай.

б)  Көрнекіліктер мен әдіс-тәсілдерді өз деңгейінде

қолданады – 2 ұпай

в) Ресурстарды оқу мақсатына сәйкес тиімді және орынды пайдаланады — 2 ұпай.

     
11 Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру:

а) Оқушылармен ауызша қарым-қатынас жасау стилі олардың жасына және ЖАДА–на сәйкес келеді – 1 ұпай.

б)

в) сабақ өту барысында техникалық қауіпсіздік ережелері сақталады – 3 ұпай.

     
Бағалау тәжірибесінің жақсы жақтары

 

 

 

 

Дамытатын тұстары
Қосымша пікірлер

 

 

 

Сабаққа талдау жасаған мұғалім: