Ақпаратты екілік кодтау арқылы  ұсыну

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:                            Мектеп: «Рахат орта мектебі» КММ

6.2 А-бөлім Мәтіндік ақпаратты ұсыну

Сабақ:  12                                                                       Мұғалімнің аты-жөні: Тугелбаева Ф.Б

Күні:30.11.2018 жыл

Сынып: 6 «Б »                                                                 Қатыспағандар:     Қатысқандар:

Сабақтың тақырыбы Ақпаратты екілік кодтау арқылы  ұсыну
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.2.1.2-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін түсіндіру.
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар:

Ақпаратты екілік  код  түрінде  берілетінін  білу.

Оқушылардың басым бөлігі:

Мәтіндік ақпаратта кодтау әдістерін қолдану.

Кейбір оқушылар:

Ақпараттың екілік  санау  жүйесі  ұғымын қалыптастыру, түрлендіру.

Бағалау критерийі Ақпаратты екілік  код  түрінде  берілетінін  біледі.

Мәтіндік ақпаратта кодтау әдістерін қолданады.

Ақпараттың екілік  санау  жүйесі  ұғымын қалыптастырады,  түрлендіреді.

Тілдік мақсаттар Пәндік лексика және терминология:

екілік кодтау, шифрлау, ASCII-код, UNICODE. Диалогқұруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Ақпаратты кодтау әдістерінің түрлері……

Екілік алфавит символдары…….. ASCII-код дегеніміз……..

Морзе әліппесі дегеніміз……… Код -……

Құндылықтарға баулу Оқушыларды шығармашылыққа, ұйымшылдыққа, патриоттыққа баулу.
Пәнаралық байланыс Қазақ тілі – алфавитті кодтау.

Математика – екілік сан жүйесін аударады.

Алдыңғы білім Ақпаратты цифрлауды біледі. Шифрлаудың әр түрлі әдістерін қолданады.

Мәтіндік ақпаратты кодтау және кодтан шығаруды біледі.

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы 5мин.

 

 

5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

20 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару (оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді).

Алдыңғы білімді еске түсіру мақсатында                 «Ыстық орындық» әдісін қолдану.

Ақпарат дегеніміз не?

Мақсаты: Өткен сабақты қандай деңгейде меңгергенін саралау.

Қызығушылықтарын ояту.

«Полибия» шаршысы арқылы тақырыпты анықтау, мақсатымызды нақтылау.

*Сіздер бүгінгі сабақта не білулеріңіз керек?

*Үйренгендеріңіздің дәлелі не болмақ?

Оқушыларға  бейнеролик көрсету. Компьютер – ақпаратты екі символдан 0 мен 1-ден тұратын екілік кодқа түрлендіретін есептеуіш машина екенін көреді. Дербес компьютерде ASCII- (америкалық ақпаратпен алмасу стандартты код) кодтау жүйесін колданады.

Ақпаратты  кодтау үшін негізгі  үш тісілі  бар:

1.        Графикалық-  сурет  белгі  көмегімен.

2.        Сандық – сандар  көмегімен

3.        Таңбалық-  әліппедегі  таңбалар.

Алғашқы  Морзе  әліппесі телеграфқа мысалы: А  ._

Компьютер  екілік  кодтау арқылы  таңбаланады. Сурет  оқиды ,  ноль  мен  бір  сандардан  тұрады.

Санау жүйесі ұғымы туралы түсіндіру. Екілік жүйеден ондық жүйеге ауыстыру. 1-тапсырмаеке жұмыс

 Саралау тәсілі: тапсырма, қортынды.

«Таңбалы сурет» әдісі

Мақсаты: Таңбаны анықтау арқылы оқушылар-     дың бойында құндылықтарды қалыптастыру,  тәуелсіздік ең басты құндылығымыз екендігіне мән беруге бағыттау.

 

 

 

 

 

 

Слайд1

 

 

Интерактивтік жаттығу https://bilimland.kz/kk/co urses/informatika-kk/7- cynyp/lesson/kompyuterd egi-aqparatty-korsetu- zholdary

 

Сабақтың соңы 10 мин. Бағалау критерийі:

Екілік код ұғымын қалыптастырады..

Ойлау дағдыларының деңгейі: білу, түсіну.

Тапсырма: Таңбалы суретті анықтау.

Дескриптор:

1.Жұмыс үстелінен «Екілік кодтау»  файлын ашады.

2.Екілік код символдарын анықтайды.(1+,0-)

3.Кестені толтырады.

Бағалау: Өзін- өзі бағалайды.«Бағдаршам» әдісі.

Мақсаты:Оқушының          ой-өрісін,               ойлау      қабілетін дамыту. 2-тапсырма.Жұптық жұмыс

Саралау тәсілі: дереккөздері, диалог және қолдау көрсетеді,тапсырма.

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Мақсаты: Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды жазу арқылы өз ойларымен  бөліседі.

Бағалау критерийі:

Мәтіндік ақпаратта  кодтау әдістерін қолданады.

Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану.

Тапсырма: Морзе әліппесін пайдаланып                шифрланған таңбаларды анықтайды.

  Дескриптор:

1.Сөздерді декодтайды.2. Реттілігін  табады.

(Елбасы – елдің тұтқасы,Елімнің асқар ағасы)

Бағалау: «Бармақ» әдісі арқылы бағалаймыз.                                                                        3-тапсырма.Топтық жұмыс

Саралау тәсілі: дереккөздері, диалог және қолдау

көрсетеді,тапсырма.

«Кім жылдам?» әдісі

Бағалау критерийі:

Екілік кодтауды түрлендіреді.

Ойлау дағдыларының деңгейі: жіктеу.

Тапсырма: 25 санын екілік жүйеге ауыстыру

2510=110012                        110012=1*24+1*23+0*22+0*21+1*20=16+8+1=2510

Дескриптор:

*Математикалық амалдарды қолданады.*Дәреже көрсеткішін  анықтайды.

*Екілік жүйені ондық жүйеге түрлендіреді.

*Ондық жүйені екілік жүйеге түрлендіреді.

Бағалау: «Шапалақ» әдісі

 «Иә/жоқ» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.

1.        Екілік санау жүйесінде қолданылатын сандар 0 және 1. (иә)

2.        Алфавит – ақпаратты бір тілден басқа тілге аудару.(жоқ)

3.        Символдарды кодтаудың халықаралық кестесі алфавит деп аталады.(жоқ)

4.        1 байт = 8 бит (иә)

Рефлексия:

«Эмоция» әдісі арқылы кері байланыс орнату

  Үй тапсырмасы: _Өз есімдерін кодтайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таратпа материалдар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау – Сіз қандай тəсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай
тапсырмалар бересіз?
Бағалау – Сіз
оқушылардың
материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлап отырсыз?
Денсаулық жəне
қауіпсіздік техникасын
сақтау
 

 

 

 

 

Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге
назар аудару қажет?