Өнер

Сабақ жоспары

 

 

Пән жаратылыстану Мектеп «Шахтинск қаласы әкімдігінің Ә.Бөкейханов атындағы мектеп-лицейі» КММ
Ортақ тақырып: Өнер Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:  Табиғи ресурстар
Мерзімі: 08.06.2018 Мұғалімнің ТАӘ:  Есенбаева Роза Кабиденовна
Сынып: Қатысушылар саны: 28 Қатыспағандар: 0
Оқу мақсаттары 1-ауаның  қасиеттерін  зерттеу (жеңіл,түссіз,сығылады,серпіледі,суық ауа-ауыр, жылы ауа жеңіл);

2 – экспериментті  жоспарлау  және  жүргізу;

Бағалау критерийлері: Барлығы:  Тәжірибе арқылы ауаның қасиетін         анықтап көрсетеді

Көпшілігі: ауаның құрамында  азот,оттегі, көмірқышқыл газы  т.б заттардың бар екендігін есте сақтайды

Кейбіреуі.:  экспериментті алдын ала  жоспарлайды,жауаптарын тұжырымдайды

Тілдік мақсаттар Эксперимент жасаңыз,зерттеңіз ,анықтаңыз
Құндылықтарды дамыту: Өзара достық,көмек
Ресурстар: АКТ, жаратылыстану 4сынып «Атамұра»,
Бастапқы білім Ауаның  тіршілік үшін  маңызы

Жоспар

Сабақ кезеңдері/

Жоспарланған уақыт(минутпен)

Жоспарланған іс-әрекеттер Бағалау Саралау
Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті    
 

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Мақсаты: Жағымды климат орнату  үшін бірлескен жұмыс әрекетін дайындау.

Оқушыларды  шаттық шеңберіне тұрғызып,үш тілде амандасамын

Үй жұмысын тексеру: «Ғажайып қапшық» атты ойын арқылы

1.     Жанғыш  пайдалы  қазбаларға не жатады?

2.     Ең сапалы  көмір  қалай аталады?

3.     Темір  Қазақстанның қай жерінде шығады??

4.Кенге жатпайтын  пайдалы қазбаларға не жатады?

4.     Көмірдің көп шоғырланған жері

Топка болу

 

 

 

 

 

 

 

Асык алу аркылы сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Оқушылар  шарлардың түстері арқылы топтарға бөлінеді.

«Тілдік бағалау» (мұғалімнің бағалауы)

Жақсы- good

Өте жақсы-very good

Керемет-excellent

 
Миға шабуыл

Мақсаты:

Үстел үстінде жатқан ресурстар арқылы бүгінгі тақырып мазмұнын өздері ашуға жағдай туғызу. Үстел үстіндегі заттарға қарап бүгінгі тақырыпты анықтау.

Дұрыс, ауаның қасиетін анықтау үшін, біз не істейміз?

Экспериментке жоспар құрайды.

Мақсаты: Эксперимент арқылы ауаның қасиетін анықтайды.

(Ж.Ж.)

-Берілген сұраққа жауап береді.

 

 

 

Жоспар  құрады.

 Қауіпсіздік  ережелерын еске түсіреді

Алтын ережені сактайды

Максатка жетуге жұмылады

Ынтымактастыкта  жұмыс жасайды

Оқушылар сабакка мақсат қояды. 

«Жарайсың», «Өте жақсы» мадақ сөздері арқылы

Оқушыларға бағалау парағы таратылады, оқушылар әр тәжірибиені орындап болған соң смайлик аркылы бағалап отырады. Багалау  парагы жұппен

Диалог және қолдау көрсету.
 

Сабақтың ортасы

30 мин

 

 

 

1-тәжірибе Қолымызға  кәдімгі  дүниетану дәптерін  аламыз,желпиміз,не пайда болды?

• Бұл  ауа қозғалысынан жел пайда   болатынын  білдіреді.

 (Т.Ж.)

2-тәжірибе Үрлеулі  тұрған  шарымызды аламыз,қысамыз

• Бұл  ауаның қысылатынын (сығылатынын) көрсетеді.

(Ж. Ж.)

3-тәжірибе Допты жерге  ұрамыз,доп секіріп  жоғары көтеріледі

•   Бұл  ауаның серпімділік қасиетін білдіреді.

(Т.Ж)

 4-тәжірибе    Майшам       әр үстелде тұрады    стакан астында ,жарты литрлік банка астында, және  3 литрлік банка астына қоямын

• Бұл  ауаның жану қасиеті бар екендігін  білдіреді.

5- тәжірибе Терезе ашылады,суық ауаны алдымен біздің  аяқтарымыз сезеді.

*Бұл  суық ауаның салмағы-ауыр

6- тәжірибе Шприцті аламыз,ине жағын саусағымызбен басып,оң қолымызбен оң жағын басамыз

Шприц басылмайды.Неге?

*Бұл ауаның қысылатынын білдіреді.

 

Екі оқушы бірігіп жасайды.

Дәптерлеріне нәтижесін жазып отырады

 

 

 

 

 

Әр  топқа бір қыздырғыш ортада тұрады,топырақтң

бетін шыны қақпақпен жабады.Қақпақты ашып астын қарайды.Көргендерін  дәптерге жазады.

 

 

 

 

Шыққан нәтижені оқушылап дәптерге жазады.

 

 

Стақандағы суға қасықпен топырақты салып, араластырады. Шыққан нәтижені дәптерге  жазады

 

 

 

 

 

 

 

 
(Т.Ж.)

Мәтінді оқи отырып тапсырма орындайды.

Қ.Б «Биологиялық диктант»

1. Ауаның қасиетін анықтау үшін біз не жасадық…-..

2. Ауаның  құрамында …… бар

3.

4. ……. жел тұрады.

5. ……. бізді қоршап  тұрған газдар қоспасы

Дескриптор: 5-6 тапсырманы орындағандар-4-5  балл

тапсырманы орындағандар-4

3-4 тапсырманы орындағандар-3балл

 

 

-Оқушылар ізденіп, жазады, дайын топтар көрсетеді.

 

 

Бірін-бірі бағалау Дереккөздер (ресурс) Жаратылыстану кітабы
 «Қара жәшік» ыдысы

Мақсаты: сабақты тиянақтау.

1.     Бірінші тәжірибиеде не істедіңдер, не білдіңдер?

2.     2- тәжірибиеде не істедіңдер, не білдіңдер?

3- тәжірибиеде не істедіңдер, не білдіңдер?

4 — тажірибиеде  не істедіңдер, не білдіңдер?

5- тәжірибиеде не істедіңдер, не білдіңдер?

 

 

 

Топпен жұмыс 

-Оқушылар топта талқылап, постер жасап,қорғайды

 

Бағалау  парагы

 

Бағалау
Сабақтың соңы

Кері байланыс:

«Желкенді  қайық»

Жасыл-дұрыс жауап

Сары-қиындық туғызса

Қызыл- көмек қажет болса

Қыстырғыштар арқылы кемеге қыстырады.

Үстел үстіндегі желкенді кемеге қыстырғыштарын әкеп қыстырады

 

Багалау  парагынын натижесы  
Оқушының аты: 1-тәжірибе-

 

2- тәжірибе-

 

3- тәжірибе-

 

4- тәжірибе-

 

5- тәжірибе-

 

Биологиялық диктант-

     
 

 

 

     
 

 

 

 

       
 

 

 

 

Қосымша ақпараттар

 
 
Саралау

— Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? (Осы сабақ барысында А, В, С оқушыларыңызға жеке, жұпта, топта қандай көмек көрсетесіз…)

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

(жалпылама ақпарат/бағалау идеясы)

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс (Мектеп, оқушы, мұғалім мәдениетіне негізделеді)
Барлығы: барлық берілген тапсырманы орындап, өз ойларын білдіріп отырады.

Көпшілігі-топпен, жұппен жұмыста топ мүшелеріне, жұптарына көмектесе білді.

Кейбірі—топты ұйымдастырып, дереккөздер іздеп ізденіп, мағлұматтар жинады.

Сабақ кезеңдерінде оқушыларға берілген тапсырмалардың орындалу ретін мадақ сөздер, Басбармақ, Бағдаршам, 2 жұлдыз, 1 тілек секілді бағалау түрлерімен бағалап отырды. Тарих: шығу тегі.

География: картадан көрсету

 

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Қойылған мақсатым шынайы. қазіргі таңда оқушы мен мұғалімнің алдына қойылып отырған міндеттерді толығымен ашады. Бүгінгі сабақта оқушылар суретші болмай-ақ, адамды қара сөзбен де суреттеуге болатынын түсінді. Сынып оқушылары қызығушылықпен, белсене қатысты. Аталған уақыт ішінде барлық оқушының картадан көрсеткеніне үлгермедім, басқасына толығымен үлгердік.
 
Қорытынды бағалау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы және менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетіні туралы не білдім?