«Жәндіктер»

ҰОҚ конспектісі

Күні: 18.04.2019 жыл

Білім беру саласы: Шығармашылық

Бөлімі: Сурет салу

Тақырыбы: «Жәндіктер»

Мақсаты:

Білімділік: Жәндіктер әлемімен таныстыру. Ара, құмырсқа, өзіндік
ерекшеліктерімен таныстыру.
Дамытушылық:
Балдың денсаулыққа пайдасы туралы, құмырсқаның еңбекқорлық қасиетін түсіндіру.
Тәрбиелік: Жәндіктерге деген қамқорлық сезімдерін тәрбиелеу.

Қостілділік компонет: ара – пчела, құмырсқа – муравей, көбелек – бабочка

Сөздік жұмыс: Жәндіктер суреттері, араның үйі омарта, құмырсқа илеуі

Қызмет кезеңдері

 

Тәрбиешінің қызметі
Мотивациялық −

қозғаушылық

Ш.ш: Салем аспан

Салем жер

Салем балабақшам

Салем мен

Ұйымдастыру −

іздестіру

Түсіндіру, сұрақ−жауап:

Жұмбақ жасыру: Гүлдерге қонады
Шырынын сорады
Түр – түсі сары – ала
Бұл не? Шешуі: Ара

Балалар тағы қандай жәндіктерді білесіңдер? — Құмырсқа, көбелек, шыбын, ара
— Жәндіктердің аяғы нешеу? 4, 2, 6
— Олар иісті сезе ме?

— Дәмді иісті мұртшаларымен сезеді

— Қалай ойлайсыңдар, ара пайдалы жәндік пе, әлде зиянды жәндік пе?

Ара пайдалы, оның пайдасы біз одан бал аламыз.

Араның суретін салайын.
Суреттерді көрсете отырып, олардың қалай аталатынын, дене құрлысы қандай, қай жерде мекен ететіндерін айтып түсінік береді. Майлы бояудын көмегімен араның суретін саламыз.

−       Қандай түстерді қолданамыз?

−       Сары, қара түстерді қолданамыз

Сергіту сәті:

Жел соғады, соғады,

Құстар  жерге қонады.

Көбелектер тығылып

Дір-дір етіп тоңады.

Жел кенеттен тынады,

Күн де бұлттан шығады.

Шегіркелер  секіріп,

Араларда ұшады.-

Сергіп алсақ сағат тілімен орындарымызды ауыстырамыз

Рефлексиялық − түзетушілік Қорытындылау.

«Аралар ойыны: Ойынды бастамас бұрын балалармен пікір алмасу жүргізу.
— Гүлзардағы гүлдерден қандай араларды көрдіңдер? — Олар қалай ызылдайды?
— Аралар гүлдерден бал жинайды. Оны аю жақсы көреді. Ол омартадағы балды жеуге тырысады. Аралар оны жолатпайды.
(Балалар араның Ыз – ыз – ыз – ызыңдағанын келтіреді)