Өсімдіктердің тыныс алуы

7. 2 С  Тыныс алу

Күні: 07.11

Сынып: 7

Мектеп: Құсмұрын №28 орта мектебі.

Мұғалім: Мырзағалиева.Ж.Ж.

Қатысқандары: қатыспағандары:

 

Сабақ тақырыбы:  Өсімдіктердің тыныс алуы

 

Сабақ типі Тізбектелген-2
Оқу мақсаты
  • Өсімдіктердегі тыныс алуды зерттеу
Сабақ мақсаты Оқушылар:

Тірі ағзалардағы тыныс алу мақсатын біледі

Өсімдіктердегі тыныс алу механизмін қарастырады

Тыныс алу мен фотосинтеззді салыстырады

Сабақ түрі Жаңа тақырыпты оқу
Бағалау критерийі Тірі ағзалардағы тыныс алу мақсатын біледі

Өсімдіктердегі тыныс алу механизмін қарастырады

Тыныс алу мен фотосинтеззді салыстырады

Жұмыс қорытындысын шағара біледі

Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады:

анаэробты және аэробты тыныс алуды жазбаша және ауызша түрде сипаттау .

Оқушылар орындай алады:

алдымен жазбалар жасай алады (оқылым және жызылым дағдылары),

содан соң  тыныс алу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктерін жазып алады(жазылым дағдылары)

Құндылықтар Академиялық сауаттылық, ынтымақтастық,бір бірін сыйлау, сыни тұрғысынан ойлау
Пәнаралық байланыс Физика, химия
АКТ Ғаламтор желісімен жұмыс істеу
Бастапқы білім Оқушылардың «Жаратылыстану» курсынан  тыныс алу, бөліп қығару және фотосинтез туралы жалпы түсінігі қалыптасады
                                                                      Сабақ барысы
мерзімі Іс-әрекет Ресурс
 

10 мин

Сабақ тақырыбы алдын ала берілмейді өйткені оқушылар сабақ тақырыбын өздері ашып құрастыру керек

Сыныппен амандасу

Психологиялық ахуал тудыру сабақ ұйымдастыру өзін өзі тану пәнімен

Орманға саяхат жасау.

 

Сабақ тақырыбы мен мақсатын ашу.

 

 

5 минут

 

 

 

 

Ортасы

20мин

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 Өзара бағалау

Мұғалім кері байланыс

Қызығушылық орнату,я сұрақ қою арқылы

Қайда саяхат жасадыңдар?

Онда не көрдіңдер?

Қалай ойлайсыздар бүгінгі сабағымыз немен байланысты?

Тақырыбымыз ашылады.

Стикерлерді ілу арқылы,яғни білемін,білгім келеді,білдім

Сұрақтарға жауа беру арқылы үй  жұмысын сұрау және сабаққа мақсат қою.

 

АҚТ ны қолдану барысында,видео көрсетіледі содан кейін сол видеоға қатысты жұптық тапсырма орындалады.

 

Бүкіл жасыл өсімдіктер  фотосинтездің                       арқасында қоректенеді және энергияны бөлу үшін        сол қоректік заттарды пайдаланады.

Өсімдіктерге төнетін қауіп?

Өз ойларын айту содан кейін бейнебаян көрсету.

 

Су және фотосинтез

Фотосинтез үдерісі үшін өсімдіктерге су қажет, олар суды тыныс алу кезінде бөледі. Су өсімдіктердің бойына тамыры арқылы тарайды және топырақтар арқылы шығарылады.

Тапсырма -2 беріледі.

Оқушылар сөйлемдердің жалғасын табады.

 

 «Фотосинтез»: кестені толтыру

Фотосинтез бен тыныс алудың салыстармалы кестесі

Процесс сипаты Фотосинтез Тыныс алу
1 Өсімдіктің қандай  жасушаларда болады? Хлоропластары бар жасушаларда Барлық өсімдік жасушаларында
2. Қандай газ сіңіріледі? Көмірқышқыл газы яғни СО2 Оттек яғни О2
3. Қандай газ бөлінеді? Ауаға оттек бөлінеді Көмірқышқыл газы
4. Жарықты қажет етеді? Қажет Қажет емес
5.Органикалық заттармен не болады? жинақталады Энергия бөлінеді
6. Энергия қаншалықты қажет? Энергия сіңіріледі Энергия бөлінеді

Өзара бағалау /жасыл сия/ кейін өз өзін бағалау

Мұғалімнің кері байланысы

 

 

презентация

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Zrr8yOZHzfg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://biolicey2vrn.ru/index/dykhanie_rastenij/0-360

  Не білдім? Нені үйрендім?

-алған білімді өмірде қалай қолдануға болады?

— Қандай дағдылар дами бастады?

 

таныстырылым

 

Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Барлық оқушылар:

Өсімдіктегі тыныс алу үдерісін сипаттай алады

Көпшілік оқушылар:

Тыныс алу мен фотосинтер үдерісін салыстырып талдай алады

Кейбір оқушылар:

Өсімдіктің тыныс алу механизмін және ерекшеліктерін біледі

Бағалау жоспарланған бағалау критерийлері және қалыптастыру бағалау жұмысы арқылы жүргізіледі. Жұптық немесе топтық жұмыс жасаған кезде өзара бағалауды қосымша қарастыруға болады.Сабақ соңында өз-өзін бағалауы тиімді болады. Интеракиивті тақтаны қажет уақытында қосып отыру.

Дереккөздермен жұмысты дағдалану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Әулиекөл ауданы әкімдігінің білім бөлімінің №28  Құсмұрын орта  мектебіі»ММ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 сынып

Биология

 

«Өсімдіктердің тыныс алуы»

 

 

 

 

Өткізген: Мырзағалиева.Ж.Ж.

 

 

 

 

2018-2019 оқу жылы