Файлдардың форматтары.

 

 

« М.Мақатаев атындағы №47 жалпы орта мектебі»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы: 

 

Файлдардың форматтары.

 

 

Сыныбы: 7

 

Пән мұғалімі:     Г.Тлеуова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018-2019 оқу жылы

 

 

 

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ  САБАҚ ЖОСПАРЫ

ҰМЖ тарауы :  7.1 Ақпаратты өлшеу және компьютер жады Мектеп: « М.Мақатаев атындағы №47 жалпы орта мектебі»
Күні: Мұғалімнің есімі: Г. Тлеуова
Сынып:  7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:————
Сабақтың тақырыбы:        $.7.1.1.4 Файлдардың форматтары.
Сабақ негізделген оқу мақсаты 7.1.1.4. бірдей ақпарат сақталған әр түрлі пішімдегі файлдардың көлемін салыстыру.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: . бірдей ақпарат сақталған әр түрлі пішімдегі файлдардың көлемін  білу                                             .
Оқушылардың басым бөлігі: әр түрлі пішімдегі файлдардың көлемін салыстыру, форматта сақтауды  қолдану.
Кейбір оқушылар: Файл мен қапшықтың  үш ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырып көрсетіп  талдау.
Бағалау критерийі 1.      бірдей ақпарат сақталған әр түрлі пішімдегі файлдардың көлемін форматта сақтауды  біледі.

2.      Файл мен қапшықтың  үш ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырып қолданады.

Тілдік мақсат Оқушылар:  бірдей ақпарат сақталған әр түрлі пішімдегі файлдардың көлемін форматта сақтауды   (істей) алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер: Файл, doc.txt.rtf. exe. pas. bmp. mp3. jpg.wav.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:   орыс — Системный блок, ағылшын — Fale type, тілінде үйрету.

System bus, Системная шина.

Құндылықтарға баулу Жалпыға бірдей еңбек қоғамы мен ұлттық қауіпсіздікті насихаттау.
Пәнаралық байланыс  орыс, ағылшын
Алдыңғы тақырып Компьютердің  жадын  біледі
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар
Басталуы

10 минут

 

 

 

Білу

 

Мұғалімнің іс-әрекеті: Психологиялық ахуал: «Капитан» әдісі арқылы топқа бөлінеді.

І-топ .Файл,  ІІ-топ. Файл типі.                  ІІІ-топ. файл форматтары.   Үй жұмысын  «Велосипед» әдісі арқылы жұптастырып бір-бірімен сұрақ-жауап арқылы диалогке түсіру.

Оқушыларға бүгінгі сабақтың мақсатын айтқызу. Мағынаны тану әдістерінен «социометрияның шәкіл » ұғымынан оқушылардың осы тақырып бойынша бастапқы білім деңгейлерін тексеру.

Оқушының іс-әрекеті

Оқушылардың мақсаты топтасу «Капитан» әдісі арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып топқа бөлінеді

 

«Велосипед» әдісі арқылы үй тапсырмасын айтады. Сұрақ жауап

 

 

Суреттер арқылы

3 топқа бөлінеді.

Слайд

 

Ортасы

20 мин

 

 

Түсіну

 

 

 

Қолдану

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

 Файлдардың форматтары тақырыпты түсіндіру мақсатында Bilim.land.kz. сайтынан бейнежазба көрсету.                                        Дескриптор:     1. «Файл ұғымы қандай мағына беретінін  біледі?                         2.  Файл атауының  бөліктерін  біледі?                                                          3.  Файылдық  жүйе не екенін түсінді? Бағалау:  Смайлик, «Бас бармақ» әдісі.        «ойлан, жұптас, бөліс « әдісі  бойынша әр топқа сұрақ беру.                                      1..Файлды  қалай сақтауға болады?                    2. Файл форматтарын түсіндір? 3.Файлдармен орындауға болатын немесе болмайтын қандай әрекет түрлері бар?   
Дескриптор:                                                                  
        1. Файлды  қалай сақтауды  білді.     2.файл форматтарын, ережелерін білді. Бағалау: Смайлик, мадақтау, марапаттау, қадағалау.  «Бағдаршам», «Бас бармақ» әдісі арқылы.                                                                                3 тап. Компьютерде орындау  практикалық жұмыс.                         Оқулықтағы 17 бет.                            Дескриптор:     Компьютерде  тапсырманы орындай алады. Бағалау:«Бас бармақ», «Смайлик»  Топты бағалауға нұсқау беру.                       Кері байланыс.
 «Апельсин» әдісіне салып постер қорғайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар «ойлан, жұптас, бөліс « әдісі  бойынша әр топқа сұрақ беру.   жауап береді 

 

 

 

 

 

 

 

Компьютерде орындау  практикалық жұмыс.

 

 

 

                                

 

 

слайд

 

флипчарт, маркер

 

оқулық.

жұмыс дәптер

 

стикер

Аяқталуы

10 мин.

Бағалау

 

Кері байланыс

ҮІ. Қорытындылау.    Детальдарын қосу» әдісін қолданамын.                        1.Файл деген не?

2. Файл атауының  құрылымы бойынша айт?

1. Бас бармақ – Не үйрендім?

2. Балан үйрек – Неге көңілаударукерек?

3.Ортан терек – Кімгекөмектестім?

4.Шылдыр шүмек – Алғанәсерім, Көңіл-күйім?

5.Кішкенебөбек –Неден  қиналдым?                                                                       Үйге тапсырма: Файлдардың форматтары  тақырыбын оқу, дәптерге конспект жазып келу

 

Компьютер

Стикер

 

Бағалау парағы

 

Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау — Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Саралау оқушыларға алдыңғы тақырыптары бойынша  білімдерін еске  түсіруге бағыт беремін . Психологиялық ахуал: «Капитан» әдісі арқылы топқа бөлінеді. Үй жұмысын  «Велосипед» әдісі арқылы жұптастырып бір-бірімен сұрақ-жауап арқылы диалогке түсіру.

Бағалау:

Смайлик, «Бас бармақ»

Әр тапсырмаға смайликтер арқылы қалыптастырушы баға қоямын және топтар бір-бірін бағалайды

Бағалау:

Қадағалау, мадақтау, шапалақ, «Смайлик», «Бас бармақ», «Бағдаршам»

. Қорытындылау.    Детальдарын қосу» әдісін қолданамын.    Кері байланыс  » Бес саусақ»

 

 

Денсаулық сақтау мақсатында техника қауіпсіздік  ережелерін сақтауды еске салып, сұраймын

 

Сергіту сәті:

Дене мүшесі бойынша сандарды жазу.

1,2,3,4,5.

 

Тексерген: