Файлдардың форматтары.
« М.Мақатаев атындағы №47 жалпы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Тақырыбы:
Файлдардың форматтары.
Сыныбы: 7
Пән мұғалімі: Г.Тлеуова
2018-2019 оқу жылы
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
ҰМЖ тарауы : 7.1 Ақпаратты өлшеу және компьютер жады | Мектеп: « М.Мақатаев атындағы №47 жалпы орта мектебі» | |||||||
Күні: | Мұғалімнің есімі: Г. Тлеуова | |||||||
Сынып: 7 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны:———— | ||||||
Сабақтың тақырыбы: $.7.1.1.4 Файлдардың форматтары. | ||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты | 7.1.1.4. бірдей ақпарат сақталған әр түрлі пішімдегі файлдардың көлемін салыстыру. | |||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: . бірдей ақпарат сақталған әр түрлі пішімдегі файлдардың көлемін білу . | |||||||
Оқушылардың басым бөлігі: әр түрлі пішімдегі файлдардың көлемін салыстыру, форматта сақтауды қолдану. | ||||||||
Кейбір оқушылар: Файл мен қапшықтың үш ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырып көрсетіп талдау. | ||||||||
Бағалау критерийі | 1. бірдей ақпарат сақталған әр түрлі пішімдегі файлдардың көлемін форматта сақтауды біледі.
2. Файл мен қапшықтың үш ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырып қолданады. |
|||||||
Тілдік мақсат | Оқушылар: бірдей ақпарат сақталған әр түрлі пішімдегі файлдардың көлемін форматта сақтауды (істей) алады. | |||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: Файл, doc.txt.rtf. exe. pas. bmp. mp3. jpg.wav. | ||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: орыс — Системный блок, ағылшын — Fale type, тілінде үйрету.
System bus, Системная шина. |
||||||||
Құндылықтарға баулу | Жалпыға бірдей еңбек қоғамы мен ұлттық қауіпсіздікті насихаттау. | |||||||
Пәнаралық байланыс | орыс, ағылшын | |||||||
Алдыңғы тақырып | Компьютердің жадын біледі | |||||||
Жоспар | ||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар | ||||||
Басталуы
10 минут
Білу
|
Мұғалімнің іс-әрекеті: Психологиялық ахуал: «Капитан» әдісі арқылы топқа бөлінеді.
І-топ .Файл, ІІ-топ. Файл типі. ІІІ-топ. файл форматтары. Үй жұмысын «Велосипед» әдісі арқылы жұптастырып бір-бірімен сұрақ-жауап арқылы диалогке түсіру. Оқушыларға бүгінгі сабақтың мақсатын айтқызу. Мағынаны тану әдістерінен «социометрияның шәкіл » ұғымынан оқушылардың осы тақырып бойынша бастапқы білім деңгейлерін тексеру. |
Оқушының іс-әрекеті
Оқушылардың мақсаты топтасу «Капитан» әдісі арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып топқа бөлінеді
«Велосипед» әдісі арқылы үй тапсырмасын айтады. Сұрақ жауап
|
Суреттер арқылы 3 топқа бөлінеді. Слайд
|
|||||
Ортасы
20 мин
Түсіну
Қолдану
Талдау |
Файлдардың форматтары тақырыпты түсіндіру мақсатында Bilim.land.kz. сайтынан бейнежазба көрсету. Дескриптор: 1. «Файл ұғымы қандай мағына беретінін біледі? 2. Файл атауының бөліктерін біледі? 3. Файылдық жүйе не екенін түсінді? Бағалау: Смайлик, «Бас бармақ» әдісі. «ойлан, жұптас, бөліс « әдісі бойынша әр топқа сұрақ беру. 1..Файлды қалай сақтауға болады? 2. Файл форматтарын түсіндір? 3.Файлдармен орындауға болатын немесе болмайтын қандай әрекет түрлері бар? Дескриптор: 1. Файлды қалай сақтауды білді. 2.файл форматтарын, ережелерін білді. Бағалау: Смайлик, мадақтау, марапаттау, қадағалау. «Бағдаршам», «Бас бармақ» әдісі арқылы. 3 тап. Компьютерде орындау практикалық жұмыс. Оқулықтағы 17 бет. Дескриптор: Компьютерде тапсырманы орындай алады. Бағалау:«Бас бармақ», «Смайлик» Топты бағалауға нұсқау беру. Кері байланыс. |
«Апельсин» әдісіне салып постер қорғайды.
Оқушылар «ойлан, жұптас, бөліс « әдісі бойынша әр топқа сұрақ беру. жауап береді
Компьютерде орындау практикалық жұмыс.
|
слайд
флипчарт, маркер
оқулық. жұмыс дәптер
стикер |
|||||
Аяқталуы
10 мин. Бағалау
Кері байланыс |
ҮІ. Қорытындылау. Детальдарын қосу» әдісін қолданамын. 1.Файл деген не?
2. Файл атауының құрылымы бойынша айт? 1. Бас бармақ – Не үйрендім? 2. Балан үйрек – Неге көңілаударукерек? 3.Ортан терек – Кімгекөмектестім? 4.Шылдыр шүмек – Алғанәсерім, Көңіл-күйім? 5.Кішкенебөбек –Неден қиналдым? Үйге тапсырма: Файлдардың форматтары тақырыбын оқу, дәптерге конспект жазып келу |
Компьютер Стикер
Бағалау парағы
|
||||||
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау — Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||
Саралау оқушыларға алдыңғы тақырыптары бойынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремін . Психологиялық ахуал: «Капитан» әдісі арқылы топқа бөлінеді. Үй жұмысын «Велосипед» әдісі арқылы жұптастырып бір-бірімен сұрақ-жауап арқылы диалогке түсіру.
Бағалау: Смайлик, «Бас бармақ» |
Әр тапсырмаға смайликтер арқылы қалыптастырушы баға қоямын және топтар бір-бірін бағалайды
Бағалау: Қадағалау, мадақтау, шапалақ, «Смайлик», «Бас бармақ», «Бағдаршам» . Қорытындылау. Детальдарын қосу» әдісін қолданамын. Кері байланыс » Бес саусақ»
|
Денсаулық сақтау мақсатында техника қауіпсіздік ережелерін сақтауды еске салып, сұраймын
Сергіту сәті: Дене мүшесі бойынша сандарды жазу. 1,2,3,4,5. |
||||||
Тексерген: