Географиялық қабықтың заңдылықтары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Физикалық география Ұзақ мерзімді жоспар бөлімшесі: 3.5 Табиғи-аумақтық кешендер |
Мектеп: Абай атындағы гимназия мектебі | ||||||||||||||||||||||||||||
Күні: ……………………. | Мұғалімнің аты-жөні: Алибаева С.А | ||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 | Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы | Географиялық қабықтың заңдылықтары | ||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.3.5.2 географиялық қабық заңдылықтарының маңыздылығын түсіндіреді | ||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар:Географиялық қабықтың заңдылықтарын атап, мысал келтіре алады
Басым оқушылар: географиялық қабықтың аңдылықтарын түсіндіреді және дәлелдер келтіре алады Кейбір оқушылар: олардың маңыздылығына баға бере отырып, модельдей алады |
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
— Географиялық қабықтың заңдылықтарын біледі — Географиялық қабықтың заңдылықтарын түсіндіріп дәлелдер келтіреді — Географиялық қабықтың заңдылықтың маңыздылығына баға береді |
||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге тән лексика мен терминология:
ырғақтылық энергия және зат алналымы біртұтастығы зоналылығы табиғат кешені заңдылық Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Географиялық қабықтың … заңдылықтары түсіндіруге болады; Географиялық қабықтың …. маңыздылығы айта аламыз; Географиялық қабықтың …. құрылысы сипаттауға болады; Пайдалы сөзорамдар келесілерді кіріктіре алады: антропогендік факторлардың табиғат кешендеріне тигізетін әсерін зерттейді. антропогендік ландшафттарды жақсарту жолдарын ұсынады
|
||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
«Мәңгілік ел» ұлттық идеясының құндылықтарын, қазақстандық патриотимзм және азаматтық жауапкершілігін, бірлескен жұмыста оқушылардың бір біріне деген құрмет ынтымақтастық, сыйластығын арттырып, белсенді әрекеттер арқылы шығармашылық, өмір бойы білім алу. | ||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | биология, физика, пәндерімен байланыс жасайды. | ||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Осы сабақта оқушылар қандай АКТ дағдыларын мәліметтермен жұмыс істеу барысында дамытады. | ||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім
|
Биосфера тарауынан алған білімдері | ||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | |||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
3 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Психалогиялық ахуал орнату
Үй жұмысын сұрау «Ия және жоқ» әдісі
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Презентация | ||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
3-13мин
13-28 мин
28-33мин |
Топтық жұмыс. «Сканерлеу» әдісі арқылы мәтінмен таныса отырып кестеге географиялық қабықтың зағдылықтарына сипаттама жазады
Дескриптор: 1.Географиялық қабықтың заңдылықтарын анықтайды. 2 Географиялық қабықтың заңдылықтарына мысалдар келтіреді. 3.Географиялық қабықтың заңдылықтарын дәлелдеп түсіндіреді
ҚБ.Топтар бірін-бірі бағалайды. 2.Топтық жұмыс. Майкрасворд компьютерлік ойын арқылы топтар географиялық қабықтың бір заңдылығы мысалында анимация жасап , сол заңдылықтың табиғаттағы мағыздылығын түсіндіреді. Дескриптор:Географиялық қабықтың заңдылықтарының сызбанұсқасын анимацялап көрсетеді . 2Географиялық қабықтың заңдылықтарының табиғаттағы маңыздылығын түсіндіреді. ҚБ.
Жеке жұмыс: «Бинго» ойыны .
|
Мәтін, дидактикалық материал
Табиғат кешені,географиялық қабық заңдылықтар суреттері
презентация
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
33-37мин
37-40 мин |
“ҚҚҚ”әдісі
Үйге тапсырма: « табиғаттағы антропогендік ісерлерден табиғат кешендерінің өзгеруі» тақырыбында мәлімет жинап келу. |
Түрлі түсті стикерлер |
|||||||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |||||||||||||||||||||||||||
Қабілеті жоғары оқушыларға графикалық түрде бергенде көшбасшылық жасауғңа мүмкіндік беру. Қабілеті төмен оқушыларды қабілеті жоғары оқушылармен бірге жұмыс жасату керек. |
Бағалау критерийлері арқылы бағалау; Өзін-өзі бағалау; Өзара топтық бағалау |
Сабақ басында оқушылардың зейіндерін бір ортаға шоғырландыру үшін жаттығу жасайды.
Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу.
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | ||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
|||||||||||||||||||||||||||||