§ 1.7 Нүктенің шеңбер бойымен қозғалысы

Күні: 18.09.18

Пәні:физика

Сабақтың аты § 1.7 Нүктенің шеңбер бойымен қозғалысы
Сілтеме Жоспар
Жалпы мақсаты Ø  Нүктенің шеңбер бойымен қозғалысы жайлы мағлұмат беру

Ø  Нүктенің шеңбер бойымен қозғалысы формулаларын есептер шығаруда  қолдана білуге үйрету

Ø  Топта   бағалауға  баулу

Күтілетін нәтиже Ø  Нүктенің шеңбер бойымен қозғалысы жайлы мағлұмат алады

Ø  Нүктенің шеңбер бойымен қозғалысы формулаларын есептер шығаруда  қолдана білуге үйренеді

Ø  Топта бағалай алатын болады

Негізгі  идеялар Дененің қисық сызықты трактория бойымен қозғалысы қисықсызықты қозғалыс деп аталады.

Дененің қисықсызықты траекторияның кез келеген нүктесіндегі қозғалыс жылдамдығы траекторияның осы нүктесіне жүргізілген жанаманың бойымен бағытталады.

Нүктеің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысын сипаттау үшін айналу периоды және айналу жиілігі деп аталатын шамалар енгізіледі.

Айналу периоды секундпен өлшенеді. Айналу жиілігі  Гц-пен өлшенеді

Бұрыштық жылдамдық деп дененің бұрылу бұрышының осы бұрылуға кеткен уақытқа қатынасымен өлшенетін шаманы айтады.

Өлшем бірлігі

Тапсырмалар

 

Топтық жұмыс «Жигсо»
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы»

Сабақ бойынша мұғалімнің  жазбалары:  (мұғалім және оқушы  немен айналысады)

І.Ұйымдастыру (2 минут)

  • Сәлемдесу
  • Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
  • Түгелдеу

1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандарына байланысты 3 топқа бөлінеді)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5  минут)

  1. Физика ғылымында дененің орын ауыстырғанын қалай білеміз?
  2. Қозғалыстың салыстырмалылығы дегенді қалай түсінесіңдер?

ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (4 минут)

  1. Қозғалыс траекториясына қарай нешеге бөлінеді?
  2. Нүктенің қисық сызықты қозғалысы кезінде шеңбер жасауы мүмкін бе?
  3. Олай болса нүктенің шеңбер бойымен қозғалысы кезінде қандай физикалық шамалар қолданылады?

ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)

Сіздің тобыңызда 5  рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт  сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:

Берілген тапсырманы   топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы  жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

Бақылаушының  бағалау парағы

 

Бағалау өлшемдері Көш

басшы

Хатшы Баяндамашы Уақыт сақшысы
1 Есептің шешуіне  үлес қосу        
2 Міндетін атқару        
3 Топтық жұмысқа атсалысуы        

Ү. Жұптық жұмыс  «Пилот — Штурман» (5 минут)

(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)

Берілген формулаларды түсіндіреді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (11 минут)

1 Білу Бұрыштық және сызықтық жылдамдық дегеніміз не?  

 

2 Түсіну Бұрыштық және сызықтық жылдамдық формулаларын ата?  

 

 

3 Қолдану Егер автомобиль 20 м/с жылдамдықпен қозғалып, ал оның доңғалақтарының айналу жиілігі 8 айн/с болса, онда автомобиль доңғалағының жолмен жанасатын нүктелерінің нормаль үдеуі қандай?  

 

 

4 Талдау  Бұрыштық және сызықтық жылдамдықтарды  салыстыр?  

 

 

 

5 Жинақтау Бұрыштық және сызықтық жылдамдыққа күнделікті өмірден мысал келтір?

 

 
6 Бағалау Адам баласының өмірі үшін жылдамдықтың  маңыздылығы қаншама?  

 

 

 

Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.

ҮІ.  Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)

Кейінгі тапсырмалар Қозғалыстың салыстырмалылығына мысал келтіру
Кейінгі оқу §1.7 Нүктенің шеңбер бойымен қозғалысы