Уақыт. Уақыт өлшемдері

Пәні: қазақ тілі

Мектеп: № 3 ЖОББМ, г. Жезказган

Мұғалімнің аты-жөні: Альмишева Ляззат Шайзаевна

Сынып: 6

Қатыспаған оқушылар саны: ______________________                                                      Қатысқан оқушылар саны: ________________________

 

Сабақ тақырыбы: Уақыт. Уақыт өлшемдері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Білімділік: Тақырыпқа қатысты нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы ежелгі көшпелілер туралы түсінік беру.
Дамытушылық: Жаңа тақырып аясында қазақ тілінен түрлі тілдік тапсырмаларды орындату арқылы шығармашылыққа баулу.
Тәрбиелік: Тілдік қарым — қатынас барысында сипаттау мәтіндері арқылы оқушыларға патриоттық тәрбие беру.
Жетістік критерийлері:

 

Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тақырыпқа қатысты ақпараттар береді, ауызша сұрақтарға жауап береді.
Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тақырып аясында сыныптастарымен тілдеседі, өз ойын айтады.
Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырыпқа қатысты сыныптастарымен пікір алмасады
Күтілетін нәтижелер: Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді толық меңгереді, мәтіннің мазмұнын түсінеді, өз ойын дәлелдеп жеткізеді
Жаңа сөздер: босқа өткізбе, дұрыс, қадірле, кеңес, зат, кешікпе, мақсат-цель

 

Сабақта қолданылатын материалдар: Интерактивті тақта, плакаттар, маркерлер, карточкалар, стикерлер, смайликтер
Оқыту әдістері: «Шаттық шеңбері» әдісі, «Ыстық орындық» әдісі, «Смотри-закрой-скажи-напиши-проверь» тәсілі, Стратегия: “Своя игра”, Стратегия «Летающие имена», «Голосование точками» метод, «Бағдаршам» әдісі, «Сұрақ-жауап» әдісі, Стартегия: «Последние 5 минут»
Дереккөздері: Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.

 

Тапсырмалар :

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

 

              Тапсырма      Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Мұғалім «шаттық шеңберін» құрғызып, ынтмақтастық атмосферасын орнату үшін оқушыларға: -Балалар, сендер қарым қатынас барысында бір біріне қандай жақсы сөздер айтасыңдар? деп сұрайды.

— Топқа бөлу. /Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу/

Топтың ережесін қайталау:

1.Тыңдай білейік.

2. Біреу сөйлегенде, оның сөзін бөлмейік!

3. Басқалардың пікірлерін сыйлайық!

4. Жеке бастың қасиеттері сыналмай, тек пікірлері ғана сыналады.

5. Әрбір қатысушы өз пікірін келтіруі керек.

6. Мәселе жеңіске жетуде емес, басқалардың пікірін тыңдай білу.

7. Бірлесе жұмыс істеуге ұмтылайық!

8. Жанжалдарды болдырмауға ұмтылайық!

Оқушылар өздеріне сабақтың мақсатын қояды:

І топ: 1-2 оқушы өздеріне қойған сабақтың мақсатын айтады;

ІІ топ: 1-2 оқушы өздеріне қойған сабақтың мақсатын айтады;

ІІІ топ: 1-2 оқушы өздеріне қойған сабақтың мақсатын айтады

Оқушылар бір біріне жақсы тілектер айтады. Қайырлы күн, достым! Әр күнін сәттілікке толсын!
Өткен сабақты тексеру Үй жұмысын тексеру: «Ыстық орындық» әдісі

1. Кім адамдарды емдейді?

2. Кім балаларды оқытады?

3. Кім кітап береді?

4. Кім сурет салады?

5. Бір ғасырда неше жыл бар?

6. Бір жылда неше күн бар?

7. Бір жылда неше мезгіл бар?

8. Бір жылда неше ай бар?

9. Бір айда неше күн бар?

10. Бір тәулікте неше күн бар?

11. Бір күнде неше сағат бар?

12. Бір сағатта неше минут бар?

 

Оқылым. Айтылым. Мамандықтар, уақыт, уақыт өлшемдері туралы сұраққа жауап береді
Қызығушылықты ояту Сөздікпен жұмыс: «Смотри-закрой-скажи-напиши-проверь»

1. Сөздерге мұқият қара;

2. Бір неше рет қайтала;

4. Сөздік дәптеріне жаз;

5. Өзіңді тексер;

босқа өткізбе-на проводи зря

дұрыс-правильно

қадірле-цени

кеңес-совет

зат-предмет, вещь

кешікпе-не опаздывай

мақсат-цель

Бағалау. «Голосование точками».

/Топтар кесте бойынша өз — өздерін бағалайды/

Жазылым. Жаңа сөздерді жазады, өздерің бағалайды
Мағынаны тану Топпен жұмыс: Мәтінмен жұмыс: Стратегия: «Своя игра»

І топ: мәтінді мәнерлеп оқу, мәтіннен өзіңе ұнаған сөйлемдерді дәптерлеріңе жазу, өз ойын айту: Неге осы сөйлемді таңдадың?

«Уақыт алтыннан қымбат».

Уақыттың алтыннан қымбат екенін әр уақытта білуің керек. Уақытыңды босқа өткізбе. Пайда әкелетін істі дұрыс ойластыр. Уақытты қадірлей білу үшін мынадай кеңестерді ұғып ал:

Ø  Өзіңнің кітаптарыңды,  дәптерлеріңді белгіленген тәртіпте жинақтап ұста.

Ø  Ертеңге керек заттарыңды кешке таман әзірлеп қой.

Ø  Сабаққа кешікпе.

Ø  Есіңде сақта!

 

ІІ топ: қою бояумен жазылған сөйлемдерді аудару

Ø  Өзіңнің кітаптарыңды,  дәптерлеріңді белгіленген тәртіпте жинақтап ұста.

Ø  Ертеңге керек заттарыңды кешке таман әзірлеп қой.

Ø  Сабаққа кешікпе.

Ø  Есіңде сақта!

 

ІІІ топ: «Сұрақжауап» әдісі.

Мәтінді мәнерлеп оқу, берілген сөйлемді қалай түсінесің? /өз ойың айту/

«Егер өз уақытыңды үнемдей білсең, мақсатыңа жетесің».

/Опросить каждого ученика. Делать паузы между вопросом и ответами для того, чтобы ученики вдруг захотят дополнить ответы/

 

І-ІІ-ІІІ топтар берілген сұраққа жауап береді.

«Сұрақ-жауап» әдісі.    

«Уақыт алтыннан қымбат. Неліктен олай айтылған?».

/Опросить каждого ученика. Делать паузы между вопросом и ответами для того, чтобы ученики вдруг захотят дополнить ответы/

 

Бағалау. «Бағдаршам» әдісі

 

Оқылым. Айтылым. Жазылым. Мәтінді мәнерлеп оқиды, аударады, кесте бойынша бір — бірін бағалайды
Сергіту сәті: Стартегия. «ЛЕТАЮЩИЕ ИМЕНА»

Участники сидят в кругу. У одного из них в руках мяч. Он бросает кому — то из группы этот

мяч, называя при этом свое имя: «Мен — Диана», «Мен — Камила». Этот раунд игры

продолжается до тех пор, пока каждый не представится по крайней мере по одному разу.

Далее участники должны называть имена тех, кому перебрасывают мяч: «Ұста, Арухан!»

Получивший мяч должен поблагодарить кидавшего: «Рахмет, Ерасыл!» Здесь тоже каждый должен поучаствовать минимум один раз.

 

 
Жұппен жұмыс. Стратегия: «Партнеры для беседы»

1. Предложите ученикам поделиться идеями по пройденной теме и ответить на вопрос, который задал учитель. Предоставтье им несколько минут для обсуждения в парах с последующим предложением общего ответа.

2. Запишите все ответы и предложите детям рассмотреть ответы других учеников.

3. Предложите ученикам повторно обсудить вопросы в парах для определения того, что именно они хотели добавить.

4. Добавтье в перечень все дополнительные ответы.

Мұғалімнің сұрағы:

1. Табиғатта қыста, көктемде, жазда, күзде қандай өзгерістер болады?

Қар, боран, гүлдер, көбелек, жемістер, көкөністер, тайғақ (гололед), аяз, аққала, жаңбыр, аяз, боран, шөп, гүлдер, сең, ериді, ыстық, жаңбыр, күн, қар, боран, көбелек, гүлдер, найзағай, салқын, жаңбыр, қара бұлт, жемістер, көкөністер, сең (льдина), ыстық, қара бұлт, кемпірқосақ.

 

Айтылым. Оқушылар бір -бірімен өткен тақырып туралы әңгімелеседі, мұғалімнің сұрақтарына жауап береді, табиғат туралы айтады
Бекіту «Сұрақжауап» әдісі. Стратегия: «Последние 5 минут».
1. Уақытты үнемдеу үшін не істеу керек?
2. Сендер уақытты үнемдеу үшін не істейсіңдер?

В начале урока учитель четко объясняет цель, и в течение последних 5 минут, один из учеников объясняет то, чему он научился за урок. Другие ученики задают ему вопрос.

1. Уақыт кері қайта ма?

2. Белгіленген уақытта оянасың ба?

3. Сабаққа кешігіп келесің бе?

4. Оқу құралдарынды таза ұстайсың ба?

5. Сабақтарға уақытында дайындаласың ба?

6. Бүгінгі істейтін жұмысынды ертеңге қалдырасың ба?

7. Жұмыс істеуге ерінесің бе?

8. Бос уақытынды қалай өткізесің?

Айтылым. Сұрақ -жау  жауап
Үйге тапсырма Өзіңнің күн тәртібің құрастырып келу  
Қосымша ақпарат
Рефлексия

Сабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізілді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқы болды ма? Себебі неде? Өзім жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт тиімді пайдаланылды ма? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім? Неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңіздлі жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз (сабақ жүйелі жоспарлағандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды.

Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс жасайды. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақытты тиімді пайдалану барысында саралау жұмыстары да орындалады).

Қорытынды бағалау:

Қандай екі нәрсе (оқытудың да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды? Сабақтың ұнаған 2 түсін анықтап жазыңыз.

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз), жақсарта алды?

1:

2:

Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған 2 әрекетті (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз.

1:

2:

Осы сабақ барысында келесі сабағымда сынып не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім…