Портфолио құрудың мақсаты

 

Портфолио құрудың мақсаты

Мақсаты: Жеке үрдісті бақылайтын жетістіктерді жинақтау, қызметті таныстыру және кәсіби тұрғыдан даму.

Міндеттер:                                                                                                                — Жиналған тәжірибе мен дидактикалық материалдарды жинақтау және өңдеу;                                                                                                                       Маңызы зор кәсіби жетістіктерді халықтың алдында таныстыру;            Педагогикалық қызметке өздігінен сараптама жасау.

Күтілетін нәтиже: Педагогикалық құзыреттілік деңгейі мен біліктілігін арттыру.

Эссе

Бала кезімде мектепте ұстаз болып қызмет етуді армандадым. Көптеген мамандықтардың ішінде балалармен жұмысты байланыстыратын мамандық ең қызықты деп санайтынмын. Мен ПМПИ-дің колледжін аяқтап, ұстаз дипломын алдым. Алайда тағдырдың  жазуымен мұғалім болып қызмет ете алмадым да балабақшаға тап болдым. Ендігі менің түсінгенім: Жақсы тәрбиеші  ең бастысы «Зиян келтірме!» деген ұғым заң болып табылады деген қағиданы ұстанатын дәрігер тәрізді. Ешбір аспап пен құралсыз-ақ балалардың жандүниесі мен денсаулығын бақылаймыз. Дәрісіз және екпесіз сөз бе нкеңес арқылы назар аударып, күлімдеп қараймыз. Жақсы тәрбиеші – өз бойында психолог, артист, суретші, дос, тәлімгер және т.б. қасиеттерді жинақтаған тұлға. Ол тігу, ойнау және ән салуды білуі  және әрдайым балалар үшін қызықты болуы тиіс.                                                             Мен тәрбеишімін әрі жас маманмын. Мен бірінші күннен бастап балалардың мейірімді досы бола аламын деп ойлайтынмын. Алайда олар менің сөзіме жиі құлақ аспай, сабақ қызықсыз өтетін. Балалардың барлығына көңіл бөле алмай, шыдамдылық жетпейтін. Менің бар түсінгенім – балаларға деген сүйіспеншілік пен олармен жұмыс істеуге деген құштарлық аздық етеді. Сондықтан арнайы білім керек. Мен көптеген әдістемелік кітаптарды қарап шығып, мектепке дейінгі білім беру сайттарына тіркелдім. Иә, қазіргі таңда көптеген әдістемелік әдебиет пен көрнекі құралдарды, дидактикалық материалдарды таңдап алуға болады. Көрнекілік түрінде балалармен әділ әрі шынайы, мұқият болуға тырысамын. Балабақшадағы жұмыс барысында балаларды жақсы көруге және оларды сол болмысында қабылдауды үйрендім. Жуық  арада адамдардың барлығы балалар басты байлық екенін түсінетін кез келеді деген үміттемін.

Тақырыптық жұмыс кезеңдері

 

I — Іздену                                                                                                Педагогикалық, психологикалық, әдістемелік әдебиеттерді оқу.

 

II — Еңгізу                                                                                                                 Өз тәжірибесін қалыптастыру;                                                         Әдістемелік – бағдарламаны қамтамасыз етуін өндеу.

 

III – Жинақтау                                                                                 Тәжірибені жинақтап қорыту.

 

IV — Тәжірибемен бөлісу                                                                  Республикалық, облыстық, қалалық шараларға қатысу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

« Павлодар қаласының №29 сәбилер бақшасы» МҚКК

 

 

 

 

 

 Өз білімін жетілдіру тақырыбы:

 

«Дидактикалық ойындар арқылы балалардың математикалық қабылеттерін дамыту»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Павлодар, 2016 жыл

Мақсаты:

Математика сабағында балалардың танымдық, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

 

 

Міндеттер:                                                                                                   

  1. Баланың ақыл-ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамыта түсу;
  2. Меңгерген қарапайым математикалық білімдерін өмірде қолдануға жан-жақты дайындауды жүзеге асыру;
  3. Дидактикалық ойындар, шарттарын дұрыс орындауга тәрбиелеу, зейінділігін арттыру.

 

 

Әдіс-тәсілдер: Сандармен пішіндер көрсету, санау түсіндіру, сұрақ-жауап логикалық ойындар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білім беру саласы: Таным                                                                                 Бөлімі: Сенсорика                                                                                            Тақырыбы: Ұқсастығын тап

Мақсаты: Сенсорлық белгісі, формасы бойынша сөздік нұсқауларға сүйене отыра жекеленген заттардан топ кұрауға уйрету.

Міндеті: Балаларды төрт түс (қызыл, көк, жасыл, сары) бойынша заттарды топтастыруға және жекеленген заттарды формасы (шеңбер, төрт бұрыш) бойынша екы топқа топтастыруға үйрету. Формасы бойынша және түс бойынша бағдарлау былықтығын қалыптастыру.

Сөздіқ жұмыс: Сөздерді мағынасы бойынша дәл қолдана білуге анық айтып, өз ойын дұрыс құрылған сөйлемдер арқылы жеткізу.

Көрнекілік: Күн көзі, түрлі–түсті доптар, түрлі-түсті легендер, қоян, үйшық, әтеш, асбұршақ пен фасоль, қысқыштар.

Кезеңдер Тәрбиешіның ісәрекеті Баланың іс әрекеті
Қызығушылыкты ояту Балалар шаттық шенберге тұрып, жылы лебіздерын айтады.

 

Балалар бүгінгі ойын сабағымызға қызыкты болу үшін бізге қонаққа күн көзі келып отыр. Ол озімен көптеген тапсырмаларды алып келіпты, сол тапсырмаларды орындап жол жүру керкпіз.

1тапсырма: Түрлі түсті доптарды түстеріне қарай легенге орналастыру.

2тапсырма: Көл, көпір кұру  шеңбер және  төрт бұрыш формалардан, шеңберді алып көпір кұру.

Орман ішінде келе жатып, қоянды кездестіріп, оған өлен айтып, ойын ойнап, әженін үйіне жол тауып жеткізу. Әженін үйіне келіп, әтеш шығып, әтештін қауырсындарын қарастыру қандай түстер бар екенін.

3тапсырма: Асбұршақ пен фасоль арастырылған, фасольды теріп алу қажет.

4тапсырма: Суреттелген әтешке қысқыштардан құйрық жасау.

Әжетай шығып балармен амандасып, рахмет айтып, өзінін тәттілерін тарту етеді балаларға.

Балалар сендерге бүгінгі сабағымыз ұнады ма ?

Көптеген тапсырмаларды кім бізге алып келді? Сендерге қиын болды ма?

Сәлем, дейміз достарға Сәлем, дейміз кұстарға Сәлем, дейміз бәріне Сәлем, дейміз апайға

 

Қонақты қарсы алу, амандасу

 

 

 

 

 

Балалар тапсырмаларды түгел өздері орындады көмексіз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап беруді тырысты.