«Қобыланды батыр»жыры. Кейіпкер және шынайы өмір

Қысқа мерзімді жоспар

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Таза, мінсіз, асыл сөз

 Мектеп: «№21 ЖОББМ» КММ  
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:  Шынарбекова Қырмызы Әбілқызы  
Сынып: 5 Қатысқандар:

 

Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: «Қобыланды батыр»жыры. Кейіпкер және шынайы өмір

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
Сабақ мақсаттары:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Барлық оқушылар орындай алады:

Жырдағы кейіпкерлердің портретін анықтап,іс-әрекетінен мысал келтіре отырып,мінездеме береді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Кейіпкерлердің портреті мен іс-әрекетін шынайы өмірмен салыстыра отырып,дәлел келтіреді,өз пікірімен сипаттайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Кейіпкерлердің іс-әрекетін өмірмен байланыстыра отырып «бейбіт күннің батыры» бейнесін жасайды.

 

 

Бағалау критерийлері

 

1.Жырдағы кейіпкерлердің бейнесін сипаттап ,оның іс-әрекетіне мінездеме береді.

2.Кейіпкерлердің іс-әрекетін шынайы өмірмен салыстыра отырып, дәлелдеме келтіреді.

3.Қобыланды батыр бейнесі мен «бейбіт өмір батыры» бейнесін салыстыра отырып, баға береді

Тілдік мақсаттар Оқушылар орындай алады:Кейіпкерлердің іс-әрекетін өмірмен байланыстырады

 

 
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Негізгі сөздермен мен тіркестерге түсінік беру

Диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Мәтін құрауға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Сіз неліктен … екенін айта аласыз ба?

 

Қобыландыға,Құртқаға,Қараманға ұқсағыларың келе ме?

Неліктен?

1.Кейіпкерлердің өзіндік ерекшеліктері қандай?

2.Батырлыққа тән қандай белгілерді білдік?

 
 
Құндылыққы баулу 6-құндылық: Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы
Пән аралық байланыс  тарих,қазақ тілі  

 

Тақырып бойынша алдыңғы білім Қобыланды батыр жырының жалпы мазмұны мен идеясын біледі.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың

басы 12 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Ұйымдастыру кезеңі (психологиялық ахуал туғызу). «Қасиеттер қорапшасы» әдісі бойынша сынып оқушыларын ортаға жинап, қорапшадағы жақсы қасиеттер жазылған сөздерді кімге лайықты десе сол оқушыға береді (мықты, өжет, қайсар, батыл, намысшыл, мейірімді)

2. Топқа бөлу.Ребус шешеді. Жауабы: «Ер қаруы-бес қару» деп (садақ, найза,қылыш,айбалта,шоқпар) бес   атай келе суреттерді таңдату арқылы оқушыларды үш топқа бөлеміз

І топ «Садақ», ІІ топ «Найза»,ІІІ «Қылыш»

3. С.»Кім жылдам» әдісі бойынша шашылып жатқан сөздерді сызбаға қоя отырып,сәйкестендіру

Кейіпкерлері Портреті Іс-әрекеті
Ер Төстік    
Кендебай    
Қобыланды    

Жетекші сұрақтар:

1.Кейіпкерлердің өзіндік ерекшеліктері қандай?

2.Батырлыққа тән қандай белгілерді білдік?

Ендеше  бүгінгі сабағымыздың мақсаты: кейіпкерлер іс-әрекетін талдай отырып, мінездеме береміз және шынайы өмірмен салыстыра отырып баяндаймыз.

Бағалау: «Бір сөйлеммен бағалау»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

1-тапсырма(ЖЖ)

«Эйлер дөңгелегі»әдісі  бойынша шығарма кейіпкерлерінің іс-әрекеттерін талдай отырып,мінездеме береді.

І топ. Қобыланды батыр. Портреті,іс-әрекеті, мінездемесі

ІІ топ.Құртқа бейнесі.  Портреті,іс-әрекеті, мінездемесі

 

ІІІ топ.        Қараман .Портреті,іс-әрекеті, мінездемесі

 

Жұптасып жұмыс істей отырып, жырдан портретін жазады,іс-әрекетіне қарап мінездеме береді

 

ҚБ:Бірін-бірі смайликтер арқылы бағалайды

 

Дескриптор

•         Берілген кейіпкерлердің іс – әрекетін талдайды

•        Портретін ашып көрсетеді

 
  2-тапсырма(Ж)

«Еркін микрафон»  әдісі бойынша ықтимал (ой қозғау) сұрақтары:

1.Қалай ойлайсыңдар,Қобыланды батыр қазіргі кезде өмір сүрсе қандай ерлік істер жасар еді?

2.Жырда қандай адами қасиеттерді сөз етеді,  бүгінгі өмірде сондай қасиеттер адамдардың бойынан табыла ма?

3.Қобыландыға,Құртқаға,Қараманға ұқсағыларың келе ме?  Неліктен?

4.Шынайы өмірде осы кейіпкерлерге ұқсас адамдар бар ма?  Олар кімдер?

ҚБ: «Үш шапалақ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

микрафон

 

 

 

 

 

 

  Дескриптор

•         Өз пікірлерін сыни тұрғыдан  еркін айтады.

•         Анықтаған әрекет немесе портрет арқылы кейіпкер бейнесіне өзіндік пікір білдіреді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-тапсырма(Т)

 «Бүгінгі күннің батырлары» деген тақырыпта үш минуттық видео көрсету

 

«Венн диаграммасы» әдісі арқылы жырдағы кейіпкерлерді қазіргі шынайы өмірдегі бейнелермен салыстырып,бағалайды

 

 

 

 

 

І топ.Қобыланды батыр мен Тоқтар Әубәкіров

 

ІІ топ.Құртқа мен бүгінгі күнгі аналарымыз

 

ІІІ топ.Қараман мен қарындасын құтқарған бала

 

ҚБ: «Бас бармақ»  әдісі

 

Дескриптор

•         Кейіпкерлерді салыстыра отырып іс-әрекеттеріне баға береді.

•        Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табады

 

видео ролик

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

маркер

Сабақтың соңы

 

 

 

Қорытынды:

-Осы кейіпкерлердің қайсысына ұқсағың келеді?-деген сұрақ төңірегінде

-Мен үлгі тұтамын…

-Мен ұқсағым келеді…-деп ойларын түйіндеуцә

Кері байланыс

 «Сұқбаттасатын жұп» әдісі

Жұбыңызбен үш үйренген нәрсе

-Не оңай болды?

-Не қиын болды?

-Тағы не нәрсе туралы білгіңіз келетіні жайлы әңгімелеңіз

Үйге тапсырма беру

Шығармадағы кейіпкерлерді қазіргі өмірмен салыстыра отырып, өз ойларын жазу

 

Кеме,     стикер

Қосымша мәлімет
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Мақсатты анықтау үшін жетек сұрақтар дайындалды.Жырдағы кейіпкерлерді шынайы өмірдегі кейіпкерлермен салыстыру үшін ресурстар беріледі

 

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

Бағалау  критерийі

•         Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады

•        Кейіпкерлер образын салыстыра отырып, өзіндік пікір танытады

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

 

 

Құндылықтарға баулу

6-құндылық: Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, тарих

1 Жұптар бір-біріне қолдау көрсетеді

•         Нәтиже сараланады

•         Кейбір оқушы бақылаушы ретінде баға береді

•        Белсенділігі төмен жұмысқа ынтасы жоқ болса, ол оқушы кейіпкердің мінез құлқын ашуға көмектеседі

 Өзін-өзі бағалау

Смайликтер арқылы бағалау

«Үш шапалақ» арқылы бағалау

«Бас бармақ» арқылы бағалау

 
Сабақ бойынша рефлексия

•         Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?

•         Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?

•         Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?

•         Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

•         Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

•         Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?

•        Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?

 
Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

 

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?