Сүйікті споршым-Жақсылық Үшкемпіров

Сабақ:Сүйікті споршым-Жақсылық Үшкемпіров Мектеп:С.Бердіқұлов атындағы ОМ МДШО
Күні: Мұғалімнің есімі:Нүсіпалы Айдана
Сынып: 4 «д» Қатысқандар саны:13 Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)оқу бағдарламасына сілтеме А.5 Берілген сұрақты дұрыс түсініп,лайықты жауап беру,шағын диалогке қатысу Т.6 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру
Сабақ   мақсаттары:

 

 Жақсылық Үшкемпіров туралы мәліметпен таныстыру. Жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету.
Бағалау критерийі: Берілген жаңа сөздерді есте сақтайды,қайталайды,сурет бойынша анықтайды.
Ойлау деңгейлерінің дағдылары Білу мен түсіну
Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады:жаңа тақырып туралы  түсінеді,тақырып бойынша жетекші сұрақтарға өзінің нақты дәлелдерімен жауап береді,шынайы өмірмен байланыстырады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:күрес-борьба,шебер-мастер,бапкер-тренер,палуан-борец

Диалог құруға,мәтін жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар

-Ж.Үшкемпіров қандай чемпион иегері?

Құндылықтарға баулу Ынтымақтастық, өзіне және өзгелерге құрмет  құндылықтарын дамыту ,спортпен шұғылдану
Пәнаралық байланыс: Тарих,өзін-өзі тану,музыка
АКТ қолдану дағдылары:  
Алдыңғы оқу: Спортзалда
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Дереккөздер
Басталуы

 

2 минут

 

 

3 минут

 

 

 

Ортасы

 

5 минут

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут  

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

Дескриптор

 

 

2 минут

 

 

 

 

І. Ұйымдастыру кезеңі      Сәлемдесу Ұйымдастыру кезеңінде оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. Жайлы атмосфера қалыптастыру Шаттық шеңберін құрып бір-біріне сәттілік тілейді.

Үй тапсырмасы:5-тапсырма 140 бет

І Қызығушы лық ояту

Миға шабуыл

1.Біздің мектепте қандай спорт үйірмелері бар?
2.Қандай спорт түрлерін білесіңдер?
3. Олимпиада жүлдегерлері туралы әңгімелескен едік.Кім туралы нақты мәлімет алдыңдар?
Жаңа сабақ   Сабақтың мақсатын қою.Сабақтың

тақырыбы,өткізілетін материал туралы түсінік беру
Сөздікпен жұмыс:
Палуан-борец Күрес-борьба
Бапкер-тренер Шебер-мастер
Жаңа сөздердің мағынасымен танысып,сөйлем құрау

Жақсылық Әмірәліұлы Үшкемпіров (6 маусым 1951 жыл Дихан ауылы, Свердловск ауданы, Жамбыл облысы ) — грек-рим күресінің палуаны, спорт шебері (1971), Халықаралық спорт шебері (1975), Еңбек сіңірген спорт шебері (1980), алтын медальге иеленген қазақтан шыққан тұңғыш Олимпиада чемпионы (Мәскеу, 1980), Әлем чемпионы (1981), әлем кубогының күміс жүлдегері (1982), екі дүркін Кеңес Одағының чемпионы (1975, 1980), Қазақ КСР еңбек сіңірген жаттықтырушысы. Видео

.

 Бағалау критерийі:

-мәтінді оқиды.

-мәтінді тыңдайды.

1-тапсырма.Мәтінді оқы,тыңда.

«Дауыстап ойлау»әдісі.Жұптаса отырып,берілген тақырыпты біреуі дауыстап оқиды,екіншісі тыңдай отырып ой түйеді.Бір-біріне түсіндіреді.

-мәтінді оқыды..

-әңгімелей алды..

(Қ:Б)мақтау,мадақтау

Сергіту сәті:

Бір,екі,үш деп,

Оңға,солға бұрылдық.

Төрт,бес,алты деп,

Алға,артқа иілдік

Тіземізді бүктіріп,

Қолды создық тік тұрып.

 

 

«Жақсы тілек»айдары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?time_

continue=53&v=bnhH7XCBcv4

 

Аяқталуы

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

3 минут

3-тапсырма  Аудармасын жаз.

Мен спортпен шұғылданамын.Бүгін спортзалға барамын.Мектепте спорт секциясы бар.Спорт өте пайдалы.

Бекіту:

«Бір минуттық әңгіме»әдісі.Оқушылар қарама-қарсы сызық бойымен қатарға тұрып,жұптық әңгіме жүргізеді.Жаңа сабақты бекіту мақсатында өз ойларын айтады.

Рефлексия:Мұғалім бүгін сабақта не болғанын, сабақтан қандай әсер алғанын жазу өтінеді. Бүгінгі саба қта не қиын, не қызық болғанын анықтау.Өз ойларын стикерге жазады.

Бағалау.Жақсы жауап берген оқушыларды бағалау.

Үйге тапсырма: 3-тапсырма өлеңді жаттау

 

Оқулық

Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сізқабілеті

жоғары оқушыларға

тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай

жоспарлайсыз?

 

 

 

 

 

Пәнаралық байланыс:

 

Қауіпсіздік және еңбекті

қорғау ережелері:

 

АКT-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс:

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар не

білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралаушаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

Үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Директордың оқу ісі жөніндегі  орынбасары: