Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімдік жоспары

   

 

 

Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімдік жоспары

Ағылшын  тілі пәні мұғалімі Жұмабекова Гульнар Кылановна

8 а сынып

Мақсаты: Тізбектелген сабақтар топтамасына Бағдарламаның жеті модулін енгізіп, Блум таксономиясын қолдана отырып, білім берудегі жаңа педагогикалық әдіс-тәсілдерді пайдалану арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, жаңа заман талабына сай «Үш тұғырлы тілді» меңгеретін жеке тұлғаны қалыптастыру.

  1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
  2. Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары
  3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
  4. Оқыту мен оқуда ақпараттық- коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану
  5. Талантты және дарынды оқушылармен жұмыс
  6. Оқушылардың жас ерекшеліктерін сәйкес оқыту
  7. Оқытуды басқару және көшбасшылық
  1.  Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары 2 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

 

3.Ағылшын  тілін үйренудегі тіл тосқауы-лын жеңу 4.  Оқып-үйренудің нәтижелері 5.Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау 6.  Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы (инклюзивтік оқыту) 7. Негізгі дереккөздер
1 Тақырыбы Қазақстан мен Ұлыбританиядағы білім жүйесін салыстыру

Білу.  Білім жүйесі бойынша оқушылардың түсініктерін арттыру.

Түсіну Қазақстандағы және Англиядағы мектептердегі білім жүйесі туралы түсінеді.

Қолдану  мәтінмен жұмыс    «Ағылшын қызының хаты» .

Талқылау Қазақстан және Ағылшын   мектептерін салыстыру арқылы кластермен жұмыс

Синтез (жинақтау)

Сұрақ-жауап әдісін пайдалану

Рефлексия

 

1«Оқушыларды бір-бірімен ерекше амандастыру, көңіл-күйін көтеру(1)

Жыртқыш аңдарға арқылы топқа бөлу

Жұппен жұмыс (1)

Сұрақ-жауап  Топпен жұмыс

Білім жүйесі бойынша кластер жасау, қорғау (2,6)

Сабақ туралы ойларын стикерге жазу (2,6)

 

 

Джигсо  әдісі, түртіп алу

Кластермен жұмысын қорғау.

(1)Диалогтік оқыту(1)

 

 

Ағылшын тілінде қиындық тудыратын сөздерді анықтау.

 

Сөздік қорын дамыту

 

 

Ø  Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады(1)

 

 

Ø  Өзін-өзі реттейді

 

Ø  Жаңа тақырыпты өз бетінше меңгереді

 

Ø  Жаңа сөздермен сөйлем  құрастыра алады

Ø  Өз пікрін, ойын ашық айта алады (2,6)

 

Ø  Өзін-өзі бағалау арқылы  пәнге деген қызығушылығы мен сенімділігі артады

Ø  Сыни тұрғыдан ойлауы дамиды

Ø  Өз бетімен  шығармашы-лық тапсырма орындай алады  (2,6)

Ø  Топпен жұмыс істеуге дағдыланады (1,6)

Геометриялық фигуралы фишкалар арқылы бағалау;

Кластермен жұмыс жасауда, сұрақтарға жауап беруде және топта жұмыс жасауда бағалау;

 

20 секундтық әдіс;

(Аялдама) стикерге өз ойларын жазу (3);

 

 

Оқушыларды ынталандыру.

 Жоғары деңгейдегі оқушылар берілген мәтінді жалғастырады;

Төмен деңгейдегі оқушылар ағылшын тілінде түсіне отырып ана тілінде еркін пікірін айта алады;

Топ мүшелерінің міндеттерін  бөлу (7).

Мұғалімге арналған нұсқаулық

«Блум таксономия-сы» ресурсы

English Book 8 Authors: Т.Д. Кузнецова, П.Г.Козлов. «Мектеп» Баспасы 2008ж.

Интербелсенді тақта

Үлестірме парақтар

 

2 Тақырыбы

Менің мектептегі күнім.

Білу.   Мектеп өмірі бойынша оқушының «Менің мектептегі күнім» тақырыбын оқи отырып аудара алады.

Түсіну.  Ағылшын мектебіндегі Джон Смистің мектептегі  бір күнді қалай өткізгені туралы түсінеді.

Қолдану  Мәтіндегі жаңа сөздердің қолданылуын ажырата біледі.

Талдау   Ағылшын тіліндегі жаңа сөздерді қолдана отырып сөйлем құрастыра алады.

 

Рефлексия

Оқушылар бір-бірімен ерекше күлімдеп, амандасады(1,6)

«Тілек айтады» (1,6)

Жүрекшелердің түстеріне байланысты топқа бөлдім (1,6)

АКТ қолдану арқылы жаңа сөздерді қолдана отырып сөздікпен жұмыс жүргізу.

Ой қозғау (1)

“Менің мектебім” тақырыбында постермен жұмыс жүргізу(2)

Жұптық  жұмыс(1)

Зерттеушілік әңгіме

Insert  әдісін мәтінмен танысуда пайдалану(2)

Тақырыпты түсінгені туралы белгі қояды (2)

 

Сөздік қорын дамыту, тіл байлығын жетілдіру, ағылшын тілін меңгеруге жағдай жасау;

 

Диалогтік оқыту;

Тақырыпқа байланысты үш оқушы арасындағы диалог оқыту.

 

Ø  Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады

 

Ø  Өзін-өзі реттейді

 

Ø  Жаңа тақырыпты өз бетінше меңгереді

 

Ø  Оқушы мектептегі өмірі туралы айта алады.

 

Ø  Өз білімдерін пайымдай алады

Бағалау критерийлері арқылы бағалау

Оқушыларды ынталандыру

5 минуттық эссе

 

Жоғары деңгейдегі оқушылар мектеп өмірі туралы өз ойын еркін жеткізе отырып сөйлем құрай алады.

Төмен деңгейдегі оқушылар тақырып бойынша сөздікті қолдана отырып пікірін айта алады.

 

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

«Блум таксономиясы» ресурсы

Интербелсенді тақта

Үлестірме парақтар

3 Тақырыбы:

Білім тақырыбында сөйлесу

 

Білу. Білім туралы ағылшын тілінде жаңа сөздерді білу  Түсіну. Білім туралы ағылшын тілінде түсініктерін арттыру

Қолдану    Ағылшын тіліндегі предлогтарды сөйлемдерде дұрыс қолдану.

Талдау  Тақырыпқа байланысты жазған эссені оқыту,

Жинақтау

Жаттығу бойынша қазақ тілінен ағылшын тіліне аудару

Рефлексия

«Ерекше көңіл-күймен амандасу» арқылы көңіл-күй атмосферасын қалыптастыру және  оқушылардың бір-біріне жақсы тілектер айтқызу(1)

Астрономиялық атаулар аймен күнге байланысты топқа бөлу.

Жұптық жұмыс

Сұрақ-жауап әдісі

Топтық жұмыс

АКТ арқылы жаттығу орындату

Тақырыптың мағынасын ашу мақсатында эссе жаздыру(2)

Тақырыпқа байланысты «Ыстық орындық» әдісін қолдану

Сөздердің дұрыс жазылуы мен дыбысталуын қадағалау

 

 

 

Диалогтік оқыту

 

Ø  Өзін-өзі реттейді

 

Ø  Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады

 

Ø  Оқуға қызығушылы-ғы артады, зейіні дамиды

 

Ø  Оқушылар диалог арқылы  сөйлейді,

Ø  Сұрақтарға жауап береді

 

Ø  Логикалық қорытынды жасай алады

 

Ø  Дәлелдемелерді жинастырады

Топ мүшелері бірін-бірі критерийлер арқылы бағалайды

Мұғалім оқушылардың жиынтық бағалау арқылы ынталанды- рады

Жоғары деңгей-дегі оқушылар өз ойларын еркін айта алады.

Орта деңгейдегі оқушылар ағылшын тіліндегі сөйлемдерді  қазақ тіліне еркін аудара алады.

Төменгі деңгейдегі оқушылар ағылшын тіліндегі  сөздерді оқып берді

 

Интербелсенді тақта

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

Үлестірме парақтар

 

4 Тақырыбы:

ХХІ ғасырдағы білім

 

Білу. Мәтін бойынша жаңа сөздерді біледі Түсіну. Жаңа сөздердің қолданылу тәртібін түсінеді

Қолдану. Сөздікпен жұмыс жүргізу

Жасау. Өтілген тақырыптар бо-йынша болашақ мектебінің макетін  жасау.

 

Рефлексия

 

Қазақстан және Англия мемлекеттерінің жалаулары арқылы топқа бөлу

Жеке жұмыс

Өтілген тақырып бойынша  сұрақтар ұйымдастыру

«Ыстық орындық» әдісін қолдану

Ұлыбритания және Қазақстан мектебінің макетін жасап, қорғау.

Өтілген тақырып бойынша эссе жазу

 Ағылшын  тілінде ой толғаныс жазу.

 

Жүрекке жылы тиер жақсы сөздерді айту

 

Сұрақ қоюды үйрену

Ø  Өзін-өзі реттейді

 

Ø  Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады

 

Ø  Өткен тақырып-тарды есте сақтауға дағдыланады

 

Ø  Топпен бірігіп жұмыс істеуге құлшынады

 

Ø  Өзіндік жұмыс істей алады

 

Ø  Тақырып мағынасын толық аша біледі

 

Топ басшылары бағалау критерийлері арқылы бағалауы

 

 

Жоғарғы деңгейдегі оқушылар қазақ тілінен ағылшын тіліне аударады

Ортадеңгейдегі оқушыр мәтінді мәнерлеп оқи алады

Төменгі деңгейдегі оқушылар ағылшын тілінде түсінгендерін ана тілінде жеткізе алады.

 

 

Интербелсенді тақта

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

Үлестірме парақтар

 

 

 

 

Әрбір берілген төрт сабағымның мақсатын Блум таксономиясы негізінде құрып, оқушылардың жаңа тақырыптың түйінді идеясын біліп оны түсініп,  қолданып, талдап, жинақтау барысында бағалап отыруына мүмкіндік жасадым. Әр модульді сабақтарымда ықпалдастыру барысында түрлі әдіс-тәсілдерді пайдаландым, бағдарламаның бірінші модулі «Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдерді» ықпалдастыру негізінде «Диалогтық оқыту әдісін» пайдаландым, сабақта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырдым, сұрақ қоюдың техникаларын қолдандым, оқушыларды топтарға бөлдім. «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» барысында қиын тапсырмаларды, сәйкестендіру жаттығуларын постер жасауды пайдаланамын. «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» кезінде, оқушыларды бағалаудың ең тиімді тәсілі формативті және суммативті бағалауды пайдаланадым. Оқушылар өзін-өзі және бірін-бірі формативті бағалау барысында әділ шешім қабылдап бағалауға үйретіпжәне өздерінің білім денгейлерінің қай сатыда тұрғанын біліп, әрі қарай білімдерін қалай шыңдауға көмектестім. «Оқыту мен оқуда ақпарттық-коммуникациялық технологияларды» (АКТ) тізбектелген сабақтар топтамасында бекітілген әр төрт сабағымда пайдаланадым. Осының негізінде жаңа тақырыпқа байланысты таныстырылымдар, бейнефильмдер мен суреттер көрсетіп, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттырадым. Осы АКТ-ны пайдалануда ноутбуктер, интерактивтік тақта, проектор секілді құрылғыларды пайдаланадым. «Талантты және дарынды балаларды оқыту» барысында инклюзивті оқыту негізінде, оқушылардың білім денгейлерін, бақылап, анықтап   деңгейлік тапсырмалар бередім.  «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқуда» оқушылардың түсіну денгейлерін ескере отырып арнайы тапсырмалар бередім. «Оқытуды басқару және көш басшылық» ету кезінде сабақты жаңа әдіс тәсілдерімен ұйымдастырып сабағыма оқушыларымның оқуына өзімнің оқыту тәсіліме өзгерістер енгіздім.